اخبار و مقالات

چری 2022 EQ5 با جدیدترین فناوری انرژی جدید در چین راه اندازی شد

چری 2022 EQ5 با جدیدترین فناوری انرژی جدید در چین راه اندازی شد

در پایان ماه اکتبر، چری 2022 EQ5 به طور رسمی در چین عرضه شد که مدل جدید چری در زمینه خودروهای انرژی نو پس از عرضه EQ5 2021 در سال 2020، با نزدیک به 100 ارتقا در ظاهر، درایو، هوش و تجربه است.

8 نوامبر 2021

در پایان ماه اکتبر، چری 2022 EQ5 به طور رسمی در چین عرضه شد که مدل جدید چری در زمینه خودروهای انرژی جدید پس از عرضه EQ5 2021 در سال 2020 با نزدیک به 100 ارتقاء ظاهری، درایو، هوش و تجربه است.

چری به عنوان برند خودروسازی پیشرو در چین، تحقیق و توسعه مستقل خودروهای انرژی نو را در اوایل سال 1999 آغاز کرد. پس از بیش از 20 سال توسعه، چری به تدریج مزیت های پیشرو در صنعت را در مجموعه سیستم های تحقیق و توسعه خودروهای سواری انرژی جدید و سیستم توسعه و تحقیقات خودروهای سواری جدید ایجاد کرد. پلت فرم یکپارچه سازی، چهار پلت فرم خودرو انرژی جدید، پنج زیرسیستم عمومی و هفت فناوری اصلی. بنابراین، چری نقش پیشرو در صنعت خودرو در چین ایفا کرد.

EQ5 2022 به جدیدترین فناوری‌های انرژی جدید چری، از جمله پلت فرم تکنولوژی Life، سیستم محرک الکتریکی سه در یک و سیستم کمک رانندگی خودکارPilot L2+ مجهز است.
پلت فرم تکنولوژی Life سفر سبز هوشمند را راهنمایی می کند

پلتفرم Life متعهد به ایجاد صحنه ای کامل از زندگی سبز و هوشمند برای کاربران است. مفهوم “سبز” در بدنه قاب تمام آلومینیومی، پوشش بیرونی با مواد کامپوزیت با کارایی بالا، فناوری باتری در حال تکامل و فناوری پلت فرم قابل توسعه و غیره ادغام شده است. جزء “هوشمند” شامل بخش‌های زیر است: باتری هوشمند، رانندگی هوشمند و درایو الکتریکی هوشمند

در عین حال، EQ5 2022 از یک بدنه تمام آلومینیومی سبک وزن منحصر به فرد استفاده می کند که باعث کاهش وزن 30٪ و افزایش سفتی تا 20٪ می شود، استحکام بالا و مصرف انرژی پایین را برآورده می کند. با اسکلت بدنه بیونیک اصلی، ساختار بدنه تمام آلومینیومی قفس حلقه‌ای، و ریل جلویی فروپاشی تقسیم‌بندی شده، 30٪ تا 50٪ از بهبود اثر محافظت در برابر برخورد وسیله نقلیه را تضمین می کند. این وسیله نقلیه بر اساس استاندارد ایمنی پنج ستاره C-NCAP تولید می شود و به سطح پیشرو در چین می رسد.
سیستم محرک الکتریکی سه در یک کارآمد و هوشمند تجربه فوق العاده راحتی را تضمین می کند

سیستم محرک الکتریکی سه در یک برای ارائه یک محیط رانندگی آرام و راحت در عین ارائه راندمان بالا و قدرت قوی ارتقا یافته است. سیستم محرک الکتریکی موتور، کنترل کننده موتور و کاهنده را یکپارچه می کند، طراحی سبک وزن را اعمال می کند و بالاترین راندمان موتور 97٪ را تضمین می کند. علاوه بر این، دارای توان خروجی بالا با بهبود توان 15٪ حداکثر است. سرعت 200 کیلومتر در ساعت، شتاب 0 تا 50 کیلومتر در ساعت در 3.6، بهبود نسبی NVH 2٪ و بهبود نویز در حال اجرا 1.5dB (A) در مقایسه با موتور اسپلیت.
دستکاری هوشمند برای رانندگی سرگرم کننده و سفر راحت

سیستم کمکی رانندگی خودکار جدید Pilot L2+ مجهز به سیستم‌های زیر است: سیستم کروز کنترل خودکار (ACC)، سیستم کمک حفظ بین خطوط (LKA)، سیستم حفاظت از خروج از خط (LDP)، سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) سیستم کمک پارک خودکار (APA) و سیستم نظارت بر خستگی BAWS. استفاده از فناوری پیشرفته، دستکاری ساده، پارک راحت و رانندگی ایمن را برای کاربران تضمین می کند.

در همین حال، این خودرو عملکرد تشخیص چهره را ارتقا داده است که از الگوریتم نرم افزاری برای استخراج اطلاعات چهره برای تطبیق و احراز هویت با دقت ≥98٪ استفاده می کند. از باز کردن قفل کلید تا راه‌اندازی سیستم، با نرخ تشخیص ≤300 میلی‌ثانیه، تنها 7 ثانیه طول می‌کشد و از ضبط چهره تا تکمیل احراز هویت تنها 0.2 ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، سیستم هوشمند VIP می تواند خدمات حسن نیت و حافظه ارائه دهد که می تواند عادات رانندگی و سرگرمی های زندگی کاربر را به خاطر بسپارد.

با عرضه EQ5 2022 در چین، عرضه جهانی مدل های انرژی جدید چری نیز در حال برنامه ریزی است. اعتقاد بر این است که مدل‌های خودروهای انرژی جدید پیشرو جهانی چری به زودی در کشورهای آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی و سایر مناطق ظاهر خواهند شد و تجربه منحصر به فرد رانندگی خودرو با انرژی جدید را برای مصرف‌کنندگان جهانی به ارمغان می‌آورند.

منبع: چری

پیش بینی ۱۰ ساله از صنعت خودرو ایران