اخبار و مقالات

فورد تاریخ رونمایی نسل بعدی رنجر را اعلام کرد

انتظار تقریباً به پایان رسیده است : فورد تاریخ رونمایی نسل بعدی رنجر را اعلام کرد

شرکت خودروسازی فورد نسل بعدی پیکاپ فورد رنجر موردانتظار را در 24 نوامبر معرفی خواهد کرد.

1 نوامبر 2021

شرکت خودروسازی فورد در تاریخ 24 نوامبر نسل بعدی پیک آپ فورد رنجر را معرفی خواهد کرد.

فورد رنجر را دوباره طراحی، طراحی و مهندسی کرده است تا هوشمندترین، همه کاره ترین و تواناترین رنجر تا کنون برای مشتریان در بیش از 180 بازار در سراسر جهان باشد. فورد بیش از 5000 مصاحبه انجام داد و با صدها نفر از صاحبان پیک آپ در ده ها کارگاه در سراسر جهان کار کرد تا دریابد که مالکان از کامیون های خود چگونه استفاده می کنند، چه چیزی را دوست دارند، آرزو دارند چه چیزی داشته باشد و چه تجربیاتی برای آنها اهمیت دارد.

این رویکرد مشتری محور به فورد کمک کرد تا راه حل هایی را با نسل بعدی رنجر طراحی و مهندسی کند که مشتریان می خواستند و از آن استقبال می کردند.

با ظاهر جدید و مستحکم، و مجموعه ای از ویژگی های جدید که بهره وری، قابلیت و تطبیق پذیری را افزایش می دهد، نسل بعدی رنجر طوری طراحی شده است که به مکان های بیشتری برود، سخت تر کار کند و راحتی و ظرافت بیشتری را نسبت به قبل ارائه دهد.

تا آن زمان، با ماکس تران، طراح ارشد نسل بعدی رنجر، که نشان می‌دهد چگونه هزاران بینش مالک از سراسر جهان بر طراحی کامیون و بسیاری از ویژگی‌های کلیدی آن تأثیر گذاشته است، در اینجا از فرآیند طراحی لذت ببرید.

نقل قول ها

ما به‌عنوان طراح، خیلی زودتر با مشتریان درگیر شدیم، زمان بیشتری را با آنها سپری کردیم و بینش‌های بیشتری نسبت به قبل به دست آوردیم.»

جالب اینجاست که متوجه شدیم مهم نیست در چه بازاری، مشتریان ما انجام دهندگان هستند. آنها دوست دارند مشکلات خود را حل کنند و دوست دارند به کامیون خود اعتماد داشته باشند … نه فقط به نحوه عملکرد وسیله نقلیه بلکه احساسی که هنگام رانندگی با آن دارند.

– مکس تران، طراح ارشد، رنجر

منبع: فورد

شرکت فورد موتور جزئیات مربوط به سه فراخوان ایمنی