اخبار و مقالات

خودروی سال 2022 آلمان : پژو 308 جدید جایزه گرفت

خودروی سال 2022 آلمان : پژو 308 جدید جایزه گرفت

3 نوامبر 2021

در 26 اکتبر 2021، هیئت داوران “خودروی سال آلمان” (GCOTY) پژو 308 جدید را به عنوان برنده کلاس Compact (قیمت سطح ورودی تا 25000 یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) در میان 11 مدعی از 9 شرکت اعلام کرد.

خودروسازان برای هیئت داوران، استراتژی قدرت انتخاب در پژو تمرکز خاصی داشت: مشتریان می توانند بین بنزین، دیزل و دو موتور هیبریدی پلاگین یکی را انتخاب کنند. دلایل دیگر برای اعطای دریچه جمع و جور، فناوری مدرن، دیجیتال و قابل برنامه ریزی جداگانه PEUGEOT i-Cockpit® و همچنین طراحی جدید با آرم جدید PEUGEOT است.

در آلمان، پژو 308 جدید از 23200 یورو شروع می شود. مالیات بر ارزش افزوده در نوع تجهیزات Active Pack برای PureTech 110. دریچه جمع و جور از نام تجاری Lion برنده است، به عنوان سلف خود که جوایز بسیاری از جمله “خودروی سال 2014” را دریافت کرده است.
تمرکز بر خودروی سال آلمان (GCOTY) 1

در 26 اکتبر، پژو 308 جدید برنده جایزه GCOTY 2022 در کلاس کامپکت شد که مقرون به صرفه ترین خودروها را نشان می دهد.

پنج دسته اهدا شد: جمع و جور (<25 کیلو یورو)، ممتاز (> 25 کیلو یورو)، لوکس (> 50 کیلو یورو)، انرژی های جدید و عملکرد. تمرکز در اینجا بر ارتباط مدل‌های موجود در بازار و دوام آینده آنها بود.

برندگان در این پنج کلاس برای مسابقات کلی GCOTY 2022 که در 25 نوامبر اعلام خواهد شد، رقابت خواهند کرد. این جایزه یک جایزه ارزنده در صنعت خودرو است. مستقل از هر انتشاراتی، خودروساز یا نمایشگاه موتور، GCOTY توسط هیئت داوران 20 روزنامه نگار بین المللی موتور اعطا می شود. اکثر آنها در آلمان یا در کشورهای آلمانی زبان مستقر هستند.

این اولین جایزه برای نسل جدید پژو 308 است. ما بسیار مفتخریم که 308 توانست خود را در کلاس کامپکت آلمان نشان دهد. با تشکر فراوان از هیئت داوران خودروی سال آلمان و کل تیم پژو. این موفقیت همچنین به ما نشان می دهد که با استراتژی قدرت انتخاب و مسیر ثابت خود به سمت حرکت الکتریکی در مسیر درستی قرار داریم. با پژو 308 جدید، ما در حال حاضر 80 درصد از محدوده خودروی خود را برقی کرده ایم. هایکو ون در لویت، مدیر عامل پژو آلمان گفت:
پژو 308 جدید: بیان هویت برند جدید

پژو 308 به عنوان اولین خودروی تولیدی با لوگوی جدید، در مرکز هویت برند جدید برند Lion قرار دارد. چراغ‌های جلوی تمام ال‌ای‌دی نشان‌دهنده چراغ‌های معمولی برند (عمودی در جلو و با سه چنگال در عقب) هستند.

پیشرفته ترین سیستم های کمک راننده مانند دوربین دنده عقب، سیستم هشدار برخورد، دستیار نقطه کور با برد 75 متر، دستیار ترمز اضطراری و سیستم هشدار خروج فعال از خط با مداخله فرمان، ایمنی بیشتری را در هنگام رانندگی تضمین می کنند. رانندگی.

PEUGEOT i-Cockpit® (فرمان جمع و جور، صفحه نمایش سر بالا، صفحه نمایش لمسی مرکزی) برای پژو 308 جدید بیشتر توسعه یافته و مدرن شده است. و سیستم اطلاعات سرگرمی تحت شبکه

پژو 308 جدید مطابق با شعار قدرت انتخاب، در دو نسخه پلاگین هیبریدی (موتور برقی و بنزینی 180 اسب بخار و 225 اسب بخار) و به عنوان یک موتور احتراقی با موتورهای مختلف بنزینی یا دیزلی عرضه می شود. نسخه تمام الکتریکی آن در سال 2023 عرضه خواهد شد.

منبع: Stellantis