اخبار و مقالات

گروه BMW در COP 26 اجلاس آب و هوای سازمان ملل در گلاسکو

گروه BMW در COP 26 اجلاس آب و هوای سازمان ملل در گلاسکو : «دیگر انتظار نداریم. دیگر خبری از تاکتیک های هوشمندانه نیست. وقت عمل است اکنون!”

الیور زیپس سخنرانی اصلی در انجمن نوآوری پایدار دارد

9 نوامبر 2021

این تعهدی است که برخاسته از سنت و مسئولیت است: گروه BMW از سال 2008 در هر اجلاس آب و هوای سازمان ملل شرکت کرده است. در COP 26 امسال در گلاسکو، این شرکت بار دیگر خود را به عنوان ارائه دهنده راه حل های نوآورانه حرکتی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی می بیند. گروه BMW BMW i Vision Circular را که از 100% مواد ثانویه تولید شده است، به عنوان بیانیه ای واضح از جاه طلبی های خود به همراه آورد. این شرکت همچنین به طور فعال در حال گفتگو با سهامداران و شرکا در گلاسکو است و در مورد مسائل حل نشده و طیف وسیعی از راه حل های ممکن بحث می کند.
گروه BMW به عنوان شریک انجمن نوآوری پایدار

گروه BMW از زمان کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در پاریس در سال 2015، شریک مجمع نوآوری پایدار (SIF) بوده است. ، سازمان های غیردولتی، دنیای مالی و صنعت. برای اولین بار، رئیس هیئت مدیره BMW AG الیور زیپس سخنرانی اصلی رویداد سه روزه در گلاسکو را در سال جاری انجام خواهد داد و اولویت‌های روشنی را تعیین می‌کند: «کلید پایداری در نوآوری نهفته است: در فناوری‌های نوآورانه، اما همچنین در تفکر نوآورانه که هیچ مرزی را نمی پذیرد. مهمتر از همه، باید با هم یک مسیر الزام آور با اهداف روشن را انتخاب و دنبال کنیم. همیشه طبق شعار: دیگر منتظر نیست. دیگر خبری از تاکتیک های هوشمندانه نیست. وقت عمل است اکنون.”
گروه BMW به هدف بی طرفی کامل آب و هوا تا سال 2050 متعهد شده است

هر گرم CO2 مهم است – مهم نیست که در کجا منتشر می شود. همه فن آوری های موجود برای کاهش باید مورد استفاده قرار گیرد. گروه بی‌ام‌و برای سال 2030 یک هدف موقتی قطعی و قابل تأیید برای خود در سراسر زنجیره ارزش خود تعیین کرده است: کاهش انتشار CO2 از وسایل نقلیه خود تا حداقل 40٪ – از مواد اولیه، از طریق زنجیره تامین، تولید و مرحله استفاده، تمام راه بازیافت تأیید عمومی این کاهش از طریق گزارش یکپارچه گروه BMW انجام می شود، که شاخص های توسعه پایدار را با وزن برابر به عنوان ارقام تجاری کلیدی مستند می کند. گروه BMW همچنین عضوی از ابتکار اهداف علمی (SBTI) است و تعهد “Business Ambition for 1.5°C” را قبل از COP 26 امضا کرده است. این گام مهمی در راستای جاه طلبانه ترین هدف پاریس است. توافقنامه آب و هوا و این شرکت را متعهد به هدف بی طرفی کامل آب و هوا تا سال 2050 می کند.
تا سال 2030، بیش از 50 درصد فروش تمام الکتریکی – مینی و رولز رویس تمام الکتریکی در ده سال آینده

گروه BMW اولین خودروی الکتریکی تولید شده در آلمان را در مقیاس بزرگ به نام BMW i3 در سال 2013 عرضه کرد. تا سال 2030، بیش از 50 درصد از فروش سالانه خودروهای آن کاملاً الکتریکی خواهد بود. علاوه بر این، دو برند انگلیسی آن، رولز رویس و MINI، از اوایل دهه 2030 به بعد منحصراً تمام الکتریکی خواهند بود. در این رابطه، الیور زیپس در عین حال بر اهمیت ساخت زیرساخت‌ها تأکید کرد: «افزایش حمل‌ونقل الکتریکی تنها مهم‌ترین عامل در مسیر تحرک خنثی از نظر آب و هوا است. اما حتی در کشورهای صنعتی، هنوز یک مانع بزرگ وجود دارد: فقدان زیرساخت.
اقتصاد دایره ای: ناب ترین شکل لذت رانندگی محض

یکی دیگر از نقاط کانونی گروه BMW اقتصاد دایره ای است: انسان ها سالانه بیش از 100 میلیارد تن مواد خام مصرف می کنند – و این تعداد در حال افزایش است. علاوه بر این، پردازش بسیاری از مواد اولیه اولیه بسیار انرژی بر و در نتیجه کربن فشرده نیز می باشد. به همین دلیل است که گروه BMW چشم انداز اقتصاد دایره ای را با هدف حفظ مواد خام در چرخه تا زمانی که ممکن است دنبال می کند. BMW i Vision Circular در گلاسکو هم به عنوان نمایشگاه و هم برای برانگیختن بحث است. این به شکل بسیار ملموس نشان می دهد که چگونه یک وسیله نقلیه می تواند با استفاده از مواد 100٪ ثانویه تولید شود – و چالش ها در کجا قرار دارند.
BMW Group Dialogue 2021 – تحقق تغییر همراه با شرکا

گروه BMW قبلاً در 7 نوامبر در گلاسکو گفتگوی با سهامداران در مورد موضوع اقتصاد دایره ای برگزار کرد. خودروهای گروه BMW در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 30 درصد مواد ثانویه دارند. در آینده، شرکت قصد دارد این میزان را به 50 درصد برساند. گروه بی‌ام‌و در رویداد گفتگوی خود با حدود 25 ذینفع بین‌المللی سطح بالا درباره چگونگی دستیابی به این امر و موانعی که باید برطرف شود بحث کرد. در کنار معاونت پایداری و تحرک گروه BMW، دکتر توماس بکر، پروفسور مایکل برانگارت، پیشگام مشهور Cradle-to-Cradle نیز به عنوان یک کاتالیزور برای بحث عمل کرد.

منبع: گروه BMW

گروه بی ام و تا 2030 با استفاده از مواد نوآورانه میزان کربن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد