اخبار و مقالات

پورشه پیشنهادات برتر دیجیتال با تمرکز بر تمام جنبه های خودرو

پورشه پیشنهادات برتر دیجیتال با تمرکز بر تمام جنبه های خودرو

برندگان اولین جام پورشه داده ها پروژه های خود را در بستر نوآوری Startup Autobahn ارائه دادند: برنامه های موفق شامل یک دفترچه ثبت دیجیتال ، ارزیابی خسارات تصادف با استفاده از هوش مصنوعی و یک محاسبه متناسب بیمه

23 جولای 2021

برندگان اولین جام داده های پورشه ، پروژه های خود را در بستر نوآوری Startup Autobahn ارائه دادند: برنامه های موفق شامل دفترچه یادداشت دیجیتال ، ارزیابی خسارات تصادفات با استفاده از هوش مصنوعی و محاسبه بیمه متناسب با آن بودند.

شرکت کنندگان موفق روز چهارشنبه نوآوری های خود را در نمایشگاه 10 روز Startup Autobahn ارائه دادند. Porsche Data Cup یک رقابت نوآوری آزاد است که توسط پورشه و پلتفرم داده High Mobility برگزار شده است.

تیم های شرکت کننده از اواسط ماه مه مدل های جدید کسب و کار مبتنی بر داده را در دسته های تحرک الکترونیکی ، خانه هوشمند ، بیمه و fintech ایجاد کردند. آنها با استفاده از شبیه ساز اتومبیل پورشه ، برنامه های واقعی را شبیه سازی کرده و در شرایط واقعی زندگی بر روی یک شکل دیجیتالی از یک خودرو آزمایش کردند. این بر اساس داده های تکراری خودرو بود که می تواند برای کنترل بیش از 140 رابط برنامه نویسی مورد استفاده قرار گیرد. هیئت داوران تیم های AutoLogg ، SwissRe و HDI را به عنوان برندگان انتخاب کردند. آنها پروژه های خود را در نمایشگاه Expo Day 10 تا 120 مهمان در اشتوتگارت و 2500 شرکت کننده آنلاین ارائه دادند.

AutoLogg: دیجیتالی شدن دفترچه یادداشت

نگهداری یک دفترچه یادداشت آنالوگ خسته کننده و مستعد خطا است. راه حل های دیجیتالی موجود از داده های GPS تلفن های هوشمند استفاده می کنند یا به سخت افزار اضافی نیاز دارند. AutoLogg مفهوم جایگزین خودکار و شبکه ای را ارائه می دهد: از طریق یک رابط برنامه نویسی ، نرم افزار مستقیماً با وسیله نقلیه ارتباط برقرار می کند و سفرها را در زمان واقعی دنبال می کند. سفرها را می توان به عنوان سفرهای شغلی یا خصوصی اعلام کرد و از طریق برنامه به دفترچه ثبت نام مطابق با مالیات منتقل کرد. رانندگان در کارهای دستی خود صرفه جویی می کنند و از ضبط دقیق بهره مند می شوند.
SwissRe: ارزیابی ادعاها در زمان ثبت

بیمه اتکایی SwissRe یک راه حل مدرن برای رسیدگی به ادعاها ارائه داد. با استفاده از هوش مصنوعی می توان زمان ارزیابی آسیب را از چند روز به چند دقیقه کاهش داد. سنسورهای نصب شده در خودرو می توانند بلافاصله پس از تصادف به قطعات آسیب دیده پی ببرند و این داده ها را مستقیماً به سیستم های SwissRe منتقل کنند. از طریق یک برنامه ، بیمه کننده می تواند عکس هایی از آسیب را بارگذاری کند که پس از چند دقیقه توسط هوش مصنوعی قابل تجزیه و تحلیل است. این امر تشخیص می دهد که آیا قطعات آسیب دیده می توانند تعمیر شوند یا اینکه باید آنها را تعویض کرد و در عین حال هزینه ها را تعیین می کند. به لطف اتصال وسیله نقلیه ، فرآیند پیچیده کاغذی و پیچیده قبلی برای بیمه گر و مشتری ساده و آسان می شود.

HDI: راه حل های متناسب با بیمه

شبکه سازی نیز در قلب این پروژه توسط بیمه گر HDI قرار دارد. از طریق یک برنامه ، داده های خودرو مانند کیلومترها را می توان به طور مستقیم با HDI به اشتراک گذاشت. کاربران می توانند در هر زمان به طور شفاف داده هایی را که می خواهند از طریق داشبورد به اشتراک بگذارند تعیین کنند. هدف این است که به بیمه گذار برای استفاده از سیستم های ایمنی خودرو مانند «دستیار نگه داشتن خط» پاداش دهید. برای مشتری ، نتیجه یک تعرفه شفاف و متناسب با نیازهای تحرک شخصی اوست.

کریستوف آکر ، مدیر پروژه برای استراتژی نوآوری در پورشه ، می گوید: “همه موارد ارسالی خود را با کیفیت بالا و استفاده هوشمند از داده ها متمایز می کنند.” “در اکوسیستم تجارت امروز ، ما باید به گونه ای شبکه ای کار کنیم و برای مدل های تجاری مدرن فکر کنیم تا بهترین تجربه ممکن را به مشتریان خود ارائه دهیم.” اندی گراو مدیر نوآوری پورشه می افزاید: “ویژگی های پروژه های موفق با این تفکر شبکه ای است. برای پورشه ، تجربه مشتری همیشه در مرکز کاری است که ما انجام می دهیم و باعث می شود که ما با دیدن اینکه این اصل راهنما به خدمات دیجیتال نیز راه پیدا کرده است ، بیشتر خوشحال می شویم. “

منبع: پورشه

پورشه از تامین کنندگان می خواهد تا به انرژی سبز روی بیاورند