اخبار و مقالات

مرسدس بنز سیتان جدید |  ابعاد جمع و جور خارجی با فضای وسیع و عملکرد بالا

مرسدس بنز سیتان جدید |  ابعاد جمع و جور خارجی با فضای وسیع و عملکرد بالا

25 جولای 2021

مرسدس بنز سیتان جدید و مدل کاملاً الکتریکی آن – eCitan – اولین نمایش خود را در روز چهارشنبه ، 25 آگوست 2021 جشن می گیرند. در ساعت 2 بعد از ظهر (CEST) ، ون کوچک کوچک برای اولین بار به مردم ارائه می شود در پلت فرم آنلاین مرسدس من رسانه. مارکوس Breitschwerdt (رئیس ون مرسدس بنز) ، ناتالی Sonntag (بازاریابی محصول وانت های کوچک مرسدس بنز) و دیرک هیپ (مهندس ارشد مرسدس بنز ون های کوچک) مهمترین نقاط قوت این پیشرفت جدید را در بیانیه های کوتاه شرح خواهند داد.

از طراحی و رفتار غیرقابل توصیف رانندگی گرفته تا ایمنی و اتصال ، نسل جدید مرسدس بنز Citan دارای DNA مورد انتظار مشتریان از این برند است. ابعاد جمع و جور خارجی علی رغم ارائه سخاوتمندانه فضا با حجم بار زیاد ، طیف متنوعی از کاربردها را برای ون کوچک کوچک خصوصاً در عملیات توزیع درون شهری ایجاد می کند. درهای کشویی با بازشو گسترده در دو طرف چپ و راست خودرو و همچنین یک آستانه کم بار امکان دسترسی راحت به فضای داخلی و بارگیری آسان خودرو را فراهم می کند.

مسافران همچنین می توانند از سواری راحت در Citan Tourer لذت ببرند. این خودرو علاوه بر قابلیت و تنوع بالا ، تجهیزات ایمنی جامع و سطح بالایی از راحتی رانندگی را فراهم می کند.

Citan Premiere را می توان در https://media.mercedes-benz.com/Citan دنبال کرد . مرسدس بنز وانت همچنین اطلاعات و خدمات بیشتر و دقیق تری را به نمایندگان رسانه در بستر رسانه ای مرسدس من ارائه می دهد. علاوه بر صدای اصلی به زبان انگلیسی ، متن هایی به تعدادی زبان برای خواندن یا بارگیری موجود است. مطبوعات مانند فیلم های ویدئویی ، عکس ها ، تصاویر و متن های مطبوعاتی این پیشنهاد جامع را جمع بندی می کنند.

منبع: دایملر

مرسدس بنز آماده می شود تا تمام برقی شود