اخبار و مقالات

تغییرات آب و هوایی بر همه ما تأثیر می گذارد

تغییرات آب و هوایی بر همه ما تأثیر می گذارد | آنچه آئودی نکارسولم برای محافظت از محیط زیست انجام می دهد

مصاحبه با مدیر نیروگاه فرد شولز و رئیس حفاظت از محیط زیست Achim Diehlmann

26 ژوئیه 2021

موفقیت در تجارت با مسئولیت اجتماعی پیوندی ناگسستنی دارد. مارک دارای چهار حلقه به این امر متقاعد شده و بر این اساس عمل می کند. در این مصاحبه ، فرد شولز ، مدیر کارخانه در سایت Neckarsulm آئودی و Achim Diehlmann ، رئیس حفاظت از محیط زیست شرکت در سایت ، در مورد پایداری به عنوان یک تغییر موتور حرکت می کنند و مسئولیت آنها در قبال جامعه و طبیعت به عنوان بزرگترین شرکت صنعتی در منطقه

آقای شولز ، پایداری در سایت آئودی در Neckarsulm چه نقشی دارد؟

فرد شولز: پایداری در اینجا – و در همه زمینه های زندگی – نقش بسیار مهمی دارد. مشتریان و کارمندان در سراسر جهان به درستی انتظار دارند که ما بسیار متعهد باشیم که فرایندهای تولید خود را هرچه بیشتر با محیط زیست سازگار کنیم. به ویژه برای ما به عنوان یک تولید کننده برتر ، انتظار می رود که فردا با استفاده از فناوری های پایدار استاندارد تحرک سازگار با محیط زیست را تعیین کنیم. اما من همچنین مشارکت در آینده ای دوست داشتنی را انگیزه درونی ، نگرش و ذهنیت ما می دانم.

اهداف پایداری شما برای سایت چیست – و به طور خاص برای دستیابی به آنها چه می کنید؟

شولز: هدف اصلی ما این است که از تأثیرگذاری محیط تا جایی که ممکن است جلوگیری کنیم. این کار با مواد بسته بندی اجزای وسیله نقلیه ما شروع می شود. ایده های خوب همیشه مورد استقبال قرار می گیرند – به عنوان مثال همکاران ما از تیم های مونتاژ A6 و A7 در حال آزمایش آزمایشی چرخه ای هستند که با استفاده از چاپ سه بعدی ضایعات پلاستیکی را به کمک مونتاژ تبدیل می کند. “اجتناب و کاهش” نیز اصل راهنمای ما در مورد تولید گازهای گلخانه ای است. در این فرآیند ، هر گرم کربن حساب می شود. ما از ابتدای سال 2020 انرژی سبز را در کل سایت تأمین کرده ایم. وقتی صحبت از استفاده از آب می شود ، در حال حاضر یک نیروگاه آزمایشی را برای چرخه آب بسته با تصفیه خانه فاضلاب مجاور که توسط AZV Unteres Sulmtal اداره می شود ، آزمایش می کنیم. امیدواریم که در آینده دیگر نیازی به برداشت آب از رودخانه نکار نخواهیم داشت.سال آینده روند نصب یک سیستم جدید تأمین آب را آغاز خواهیم کرد.

آقای دیلمان ، هدف آئودی این است که سایت Neckarsulm تا سال 2025 خالص کربن خنثی شود. برای دستیابی به این هدف چه تغییراتی را باید اعمال کنید؟

Achim Diehlmann: ما اقدامات خود را در چهار سطح سلسله مراتبی سازماندهی کرده ایم که بهره وری انرژی در بالاترین سطح است. ما در حال مدرن سازی سیستم های خود هستیم تا مصرف انرژی را کاهش دهیم. سطح دوم بر تأمین خود متمرکز است. به عنوان مثال ، در کارخانه CHP در Böllinger Höfe ، ما برای تولید گرمای خنثی از کربن به بیوگاز اعتماد می کنیم. سطح سلسله مراتبی سوم مربوط به تهیه انرژی الکتریکی و حرارتی است. در Neckarsulm ، ما منحصراً نیروی سبز را تأمین می کنیم. سطح چهارم مربوط به انتشار کربن است که نمی توانیم بیشتر کاهش یا اجتناب کنیم. این همچنین شامل فرآیندهای خارج از تولید ، مانند آزمایش با سوخت ویژه مناطق خاص برای بازارهای ما در سراسر جهان یا حمل و نقل از و به سایت است. ما این انتشارات را با استفاده از اعتبارات کربن حاصل از پروژه های جبران صلاحیت شده جبران می کنیم.

شما مسئول حفاظت از محیط زیست سایت و مدیر پروژه برنامه زیست محیطی چند سایته Mission: Zero هستید. در سالهای اخیر حفاظت از محیط زیست چقدر در آئودی اهمیت پیدا کرده است؟

دیلمان: اهمیت پایداری طی چند سال گذشته بسیار زیاد شده است. آئودی در حال حاضر بسیار فراتر از برآورده ساختن الزامات قانونی برای حفاظت از محیط زیست است. از طریق برنامه زیست محیطی Mission: Zero ، ما در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در همه سایت های آئودی در زمینه های کربن زدایی ، استفاده از آب ، بهره وری منابع و تنوع زیستی هستیم. ماموریت: صفر پذیرش در داخل شرکت ایجاد کرده و همچنین بودجه ای را برای حمایت از اقدامات مانند حفاظت از تنوع زیستی باز کرده است. علفزارهای گل یا مکان های لانه سازی در درجه اول به حیوانات اطراف امکانات ما سود می رسانند و هزینه های دیگر انسان را از راه های دیگر مانند بهبود کیفیت زندگی و محیط کار می پردازند.

آقای شولز ، حرفه شما در آئودی شما را به چین رسانده است ، اما Neckarsulm خانه شما است. آیا احساس می کنید مسئولیت خاصی در قبال مردم و محیط زیست در منطقه دارید؟

شولز: بعد از گذراندن وقت در خارج از کشور ، با چشمانی تازه به خانه خود نگاه می کنید. می بینم که در اینجا چقدر به دست آورده ایم مردم به محیط زیست اهمیت می دهند ، بسیاری شخصاً در ارتقا پایداری فعال هستند و از هوای پاک لذت می برند. من می خواهم به سهم خودم عمل کنم تا اطمینان حاصل کنم که نسل هایی که بعد از ما می آیند نیز می توانند در اینجا با طبیعت هماهنگ زندگی کنند. اهداف بلندپروازانه پایداری آئودی ثابت می کند که ما در مسیر درستی هستیم. اما حتی چین هم اکنون استانداردهای زیست محیطی بسیار بالایی را برای کارخانه ها در نظر گرفته است. تغییرات آب و هوایی بر همه ما تأثیر می گذارد و تنها در صورتی قادر خواهیم بود که اثرات آن را با هم محدود کنیم که هر کشوری حفاظت از محیط زیست را جدی بگیرد.

آقای دیلمان ، هر فرد برای ارتقا sustain پایداری چه کاری می تواند انجام دهد؟

دیلمان: همه ما در قبال طبیعت و رد پای کربن شخصی خود مسئولیت داریم. دوست دارم در آینده افراد بیشتری به این درک برسند و بر اساس آن زندگی کنند. به عنوان مثال ، در خانواده من ، تا جایی که ممکن است از محصولات یکبار مصرف پرهیز می کنیم. ما فرزندان خود را به مدرسه نمی رسانیم. شاید مدتی ماشین چمن زنی را در گاراژ بگذارید و حیاط را حشره دوستانه کنید. این تغییرات جزئی در رفتار است که اگر تعداد زیادی از مردم آنها را به قلب تحمیل کنند ، تأثیر ماندگاری دارند.

منبع: آئودی