اخبار و مقالات

جنرال موتورز كنت هلفریچ را به عنوان رهبر تحقیق و توسعه جهانی و GM Ventures معرفی كرد

جنرال موتورز كنت هلفریچ را به عنوان رهبر تحقیق و توسعه جهانی و GM Ventures معرفی كرد

هلفریچ همچنین به عنوان مدیر ارشد فناوری GM خدمت می کند. مت تسین پس از 45 سال خدمت بازنشسته شد

27 جولای 2021

امروز جنرال موتورز از انتصاب کنت هلفریچ به عنوان معاون رئیس ، تحقیقات و توسعه جهانی ، مدیر ارشد فناوری و رئیس ، GM Ventures خبر داد. هلفریچ جایگزین مت تسین می شود که پس از 45 سال حضور در شرکت تصمیم به بازنشستگی گرفت. انتصاب هلفریش از اول آگوست قابل اجرا است.

هلفریچ در حال حاضر مدیر اجرایی ، فناوری پیشرفته و مشارکت ها است.

مارک روس ، رئیس جنرال موتورز گفت: “همانطور که ما چشم انداز خود را برای جهانی با صفر تصادف ، انتشار صفر و ازدحام صفر دنبال می کنیم ، تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری در فن آوری های جدید که از این چشم انداز پشتیبانی می کنند بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.” “با سابقه و تجربه کنت ، او موقعیت منحصربفردی دارد تا بتواند راه حل های نوآوری و فناوری را در وسایل نقلیه ، تأسیسات تولیدی و عملیاتی ما وارد کند.”

قبل از سمت فعلی خود ، هلفریچ تیم GM را مسئول سیستم های الکتریکی و باتری جهانی هدایت می کرد. در طول زندگی حرفه ای خود در GM و جاهای دیگر ، هلفریچ نقش های مختلف رهبری را در مهندسی برق داشته است.

مت تسین از تاریخ 1 نوامبر از جنرال موتورز بازنشسته خواهد شد. مت در طول کار خود در جنرال موتورز سمت های مختلفی را داشته است ، که اخیراً به عنوان معاون اجرایی رئیس ، مدیر ارشد فناوری و رئیس GM GM Ventures خدمت کرده است. وی پیش از سمت فعلی خود ، از سال 2014 تا 2020 هدایت GM China را بر عهده داشت ، زمانی که GM به رشد بی سابقه ای در تجارت دست یافت و فناوری هایی را به وجود آورد که رشد طولانی مدت این شرکت را در چین ، به ویژه در برق و اتصال امکان پذیر می کند.

مری بارا ، مدیر اجرایی و مدیر عامل جنرال موتورز گفت: “من می خواهم از مت برای سالها خدمت فداکارانه خود به GM و کمک های برجسته خود به شرکت تشکر کنم.” “مت به موقعیت شرکت برای رشد و موفقیت درازمدت کمک کرده است. من از دوستی او قدردانی می کنم و برای او در دوران بازنشستگی آرزوی بهترین ها را دارم. “

منبع: جنرال موتورز