اخبار و مقالات

هیوندای موتور | توسعه بسته پیل سوختی هیدروژنی برای تولید برق

هیوندای موتور | توسعه بسته پیل سوختی هیدروژنی برای تولید برق

هیوندای الکتریک با امضای تفاهم نامه ای برای توسعه بسته پیل سوختی هیدروژنی برای تولید برق

هیوندای موتور و هیوندای الکتریک با توسعه و تجاری سازی بسته ژنراتور موبایل بر اساس سیستم پیل سوختی پیشرو برای خودروها موافقت کردند

29 جولای 2021

شرکت هیوندای موتور امروز اعلام کرد که یک تفاهم نامه (MOU) با شرکت هیوندای الکتریک و سیستم سیستم های انرژی (هیوندای الکتریک) ، پیشرو تولید کننده تجهیزات الکتریکی و ارائه دهنده راه حل انرژی ، برای توسعه یک بسته پیل سوختی هیدروژنی برای تولید برق تلفن همراه امضا کرده است. .

امضای تفاهم نامه از طریق اینترنت با حضور Saehoon Kim ، رئیس مرکز سوخت رسانی گروه موتور هیوندای و Seok Cho ، رئیس و مدیرعامل هیوندای الکتریک صورت گرفت.

این تلاش ترکیبی از چندین دهه تجربه پیل سوختی هیوندای موتور و تخصص تجهیزات برقی هیوندای الکتریک است. بر اساس تفاهم نامه ، دو طرف یک بسته پیل سوختی هیدروژنی اختصاص داده برای تولید کننده های موبایل و راه حل های جایگزین تامین نیروی دریایی (AMP) ، بر اساس سیستم پیل سوختی غشای الکترولیت پلیمری هیوندای موتور (PEMFC) که در پیل سوختی هیوندای موتور استفاده می شود ، توسعه می دهند. وسایل نقلیه.

انتظار می رود سیستم بسته جدید مبتنی بر پیل سوختی در بازار ژنراتورهای تلفن همراه که در حال حاضر تحت سلطه ژنراتورهای دیزلی قرار دارد ، تغییری ایجاد کند. راه حل های توزیع شده سازگار با محیط زیست ، مانند آنچه برنامه ریزی شده است ، می تواند نیازهای الکتریکی خنثی از کربن را در بخش های مختلف صنعتی مانند تأسیسات بندری ، سایت های ساختمانی و مجتمع های صنعتی برطرف کند.

بر اساس این توافق نامه ، هیوندای موتور سیستم های پیل سوختی PEMFC را تأمین می کند و پشتیبانی فنی ارائه می دهد در حالی که هیوندای الکتریک یک بسته تولید برق مبتنی بر پیل سوختی را که شامل ژنراتورهای سیار و سیستم های تامین AMP است ، تولید و تجاری می کند. هیوندای الکتریک همچنین انواع مختلفی از مدل های تجاری را برای بازاریابی بسته جدید در کره و خارج از کشور بررسی می کند.

Saehoon Kim ، معاون اجرایی رئیس و رئیس مرکز سلول سوختی گروه موتور هیوندای ، گفت: “این تفاهم نامه بر اهمیت ارائه راه حل های خنثی کربن در برنامه های تولید برق به منظور تسریع در استقرار یک جامعه پایدار هیدروژن تأکید دارد.” “هیوندای موتور به گسترش پتانسیل فن آوری سلول سوختی هیدروژنی خود فراتر از برنامه های حرکتی و بازار تولید برق ادامه خواهد داد.”

هیوندای موتور گروپ ، والدین شرکت هیوندای موتور ، اخیراً ‘HTWO’ را نیز معرفی کرده است ، مارک جدیدی که نمایانگر سیستم پیل سوختی هیدروژن پیشرو در جهان است.

منبع: هیوندای

هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد