اخبار و مقالات

آئودی مجاریا : “لجستیک هوشمند” با سیستم حمل و نقل بدون راننده

آئودی مجاریا : “لجستیک هوشمند” با سیستم حمل و نقل بدون راننده

شش خودروی حمل و نقل بدون راننده (FTF) در تولید موتور به کار گرفته شده است

30 جولای 2021

آئودی مجارستان دائماً تلاش می کند راه حل های دیجیتالی را در تولید و تدارکات معرفی کند. آخرین نمونه آن همکاری آنها با یونگ هاینریش است که در آن شش خودروی حمل و نقل بدون راننده در زمینه تولید موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر اتو به بهره برداری رسید. FTF قطعات مختلف موتور را از منطقه تدارکات مستقیماً به خط تولید می رساند. آنها در طول مسافت بیش از 1000 متری خود به طور خودکار در 57 ایستگاه توقف می کنند ، که این امر به شما امکان می دهد مواد را بسیار کارآمد و قابل اعتماد حمل کنید.

آئودی مجاریا بزرگترین تولید کننده موتور جهان و تامین کننده اصلی موتور بسیاری از مارک های گروه فولکس واگن است. این بدان معناست که ما همیشه ملزم به استفاده از فناوری روز هستیم. به همین دلیل ما در تلاش هستیم تا کارایی خود را افزایش داده و فرآیندهای خود را بهینه کنیم. علاوه بر راه حل های “هوشمند” مورد استفاده در تولید ، ما همچنین بر روی معرفی راه حل های دیجیتالی در زمینه لجستیک کار می کنیم. اتوماسیون فرایندهای لجستیکی ما یک گام مهم در این زمینه است که به افزایش کارآیی و افزایش رقابت کمک می کند.

آخرین مرحله در اتوماسیون فرآیندهای لجستیک مبتنی بر شش سیستم حمل و نقل بدون راننده مجهز به پیشرفته ترین فناوری ناوبری و ویژگی های ایمنی است. در طول مسیری بیش از 1000 متر ، سیستم های حمل و نقل در 57 ایستگاه در مناطق مختلف سالن تولید متوقف می شوند ، که 50 مورد از آنها درست در کنار خط تولید واقع شده است. در یک سفر واحد ، FTF ها می توانند قطعاتی تا وزن 5000 کیلوگرم را برای تولید موتورهای چهار سیلندر بنزینی حمل کنند. در بازگشت ، آنها مواد بسته بندی را به منطقه تدارکات حمل می کنند. سیستم های حمل و نقل توسط ناوبری لیزری که توسط سطوح بازتابنده نصب شده بر روی اشیاء در طول مسیر FTF مانند قفسه ها ، دیوارها و ستون ها پشتیبانی می شود ، هدایت می شوند. ناوبری لیزری امکان موقعیت دهی سیستم های بدون راننده را در ایستگاه های از پیش تعیین شده با دقت سطح میلی متر فراهم می کند.

آئودی مجاریا سالهاست که راه حل های دیجیتالی را تشویق می کند – نه تنها در مناطق تولیدی ، بلکه در فرایندهای تدارکات نیز. این شرکت در مجموع از 60 وسیله نقلیه حمل و نقل بدون راننده در زمینه های مختلف تولید موتور استفاده می کند ، به عنوان مثال در تولید درایوهای برقی بدون خطوط تولید ، جایی که سیستم های حمل و نقل بدون راننده به طور مستقل اجزای درایوهای برقی را به ایستگاه های کاری فردی منتقل می کند.

منبع: آئودی

فراخوان فولکس واگن برای خودروهای آئودی در آمریکا به علت نقص کیسه هوا