اخبار و مقالات

فولکس واگن تخصص خود را در ادغام نرم افزارهای خودرو تقویت می کند

فولکس واگن تخصص خود را در ادغام نرم افزارهای خودرو تقویت می کند

فولکس واگن و TraceTronic neocx یک سرمایه گذاری مشترک برای یکپارچه سازی خودکار نرم افزار را تأسیس می کنند

همکاران برای ایجاد بستری برای آزمایش بسیار خودکار و ادغام نرم افزارهای خودرو و عملکردهای دیجیتال (کارخانه CI/CT)

30 جولای 2021

فولکس واگن تخصص خود را در ادغام نرم افزارهای خودرو تقویت می کند. در حال حاضر ، عملکردهای خودرو با عملکرد بالا تنها با شبکه سازی بسیاری از اجزای سخت افزاری و نرم افزاری قابل دستیابی است. یکپارچه سازی این اجزا و آزمایش مونتاژ حاصل ، یک وظیفه کلیدی توسعه برای فولکس واگن است. به عنوان بخشی از استراتژی ACCELERATE ، فولکس واگن به دنبال افزایش یکپارچگی نرم افزار خودرو و تجربه مشتری دیجیتال به عنوان شایستگی های اصلی است. بنابراین ، این شرکت با TraceTronic ، ارائه دهنده راه حل های جهانی برای آزمایش و ادغام نرم افزارهای خودرو ، یک سرمایه گذاری مشترک ایجاد کرده است. هر شریک 50 درصد در سرمایه گذاری مشترک به نام neocx در اختیار دارد که یک کارخانه یکپارچه سازی مداوم/آزمایش مداوم (CI/CT) را ایجاد می کند.

این پلتفرمی است که ابزارهای با کارایی بالا را برای آزمایش خودکار و ادغام نرم افزارهای خودرو و خدمات شبکه گرد هم می آورد. به این ترتیب ، فولکس واگن قصد دارد توسعه عملکردهای دیجیتالی مانند به روزرسانی های هوایی را که به صاحبان ID ارائه می شود ، تسریع کند. وسایل نقلیه هر سه ماه قبل از این ، به روز رسانی ها باید با راه حل های neocx یکپارچه شده و آزمایش شوند. این امر سرمایه گذاری مشترک جدید را به مشارکت کننده کلیدی در روند توسعه تبدیل می کند .

توماس اولبریچ ، عضو هیئت مدیره فولکس واگن با مسئولیت توسعه فنی: “با ACCELERATE ، ما هدف خود را برای تبدیل خودرو به یک محصول مبتنی بر نرم افزار تعیین کرده ایم. بنابراین ادغام ایمن و کارآمد نرم افزار در خودروهای ما یک عامل رقابتی مهم برای فولکس واگن است. سرمایه گذاری مشترک جدید ما ، neocx ، سنگ بنایی در تقویت تخصص ما در این زمینه است تا بتوانیم تجربه رانندگی دیجیتالی درجه یک را به مشتریان خود ارائه دهیم. “

روکو دویچمان ، مدیرعامل گروه TraceTronic: “ما خوشحالیم که فولکس واگن در اجرای مقیاس کارخانه CI/CT برای فولکس واگن و تامین کنندگان آن همکاری با TraceTronic را انتخاب کرده است. با استفاده از ابزارها و تخصص نرم افزار TraceTronic ، می توانیم مشتریان خود را در سراسر جهان با ادغام و آزمایش مداوم نرم افزارهای خودرو با استفاده از متدهای پیشرفته یاری رسانیم. ”
چرخه توسعه بسیار کوتاه تر و به روز رسانی سریعتر

کارخانه neocx CI/CT قرار است ابزارهای توسعه و آزمایش مقیاس پذیر را در پاسخ به افزایش تصاعدی حجم بسته های نرم افزاری و حجم داده ها در خودروهای کاملاً شبکه ای ارائه دهد. این امکان را فراهم می کند که اجزای نرم افزاری جداگانه در سیستم های یکپارچه – مانند سیستم های کمک راننده – در مراحل اولیه توسعه به منظور آزمایش سازگاری و عملکرد آنها ، ایجاد شوند. راه حل های کارآمد TraceTronic اساس این رویکرد است. علاوه بر این ، شرکا قصد دارند دامنه عملکردی پلت فرم را به طور مداوم گسترش دهند. آنها در حال به کارگیری فناوری های جدید و آزمایش فرایندهایی از جمله زمینه های یادگیری ماشین ، تجزیه و تحلیل داده ها و آزمایش مبتنی بر سناریو هستند. استفاده مداوم از فناوری ابر همچنین ایجاد و ادغام یک محیط آزمایش مجازی بسیار مقیاس پذیر را تسهیل می کند.
کارخانه CI/CT استاندارد آزمایش و ادغام چشم انداز

فولکس واگن می تواند از هم افزایی داخلی گروه در توسعه نرم افزار برای خودروهای کاملاً شبکه خود استفاده کند. CARIAD ، شرکت نرم افزاری گروه ، در حال توسعه یک پلت فرم نرم افزاری استاندارد برای همه مارک های گروه است. neocx یک سنگ بنای دیگر در تبدیل نام فولکس واگن به یک ارائه دهنده تحرک مبتنی بر نرم افزار است و هدف آن ادغام عملکردهای دیجیتالی توسعه یافته توسط CARIAD در خودروهای فولکس واگن ، آزمایش آنها در فرآیندهای بسیار خودکار و تسریع عرضه به مشتریان است.

فولکس واگن در این فعالیتها با آئودی و پورشه همکاری نزدیک دارد. برنامه ریزی شده است که کارخانه CI/CT نیز در آینده توسط برندهای خواهر مورد استفاده قرار گیرد ، بنابراین چشم انداز آزمایش و ادغام در گروه فولکس واگن هماهنگ می شود. رابط های استاندارد همچنین ادغام شرکای توسعه ، تامین کنندگان و ابزارهای شخص ثالث را تسهیل می کند.

کار روی کارخانه CI/CT بلافاصله آغاز می شود. neocx روش های چابکی را به کار می گیرد و نیروی کار خود را در سه سال آینده به رقمی سه رقمی می رساند. بنابراین این شرکت جوان به دنبال استخدام کارشناسان اضافی برای محل اصلی خود در درسدن و محل ثانویه آن در ولفسبورگ است.

منبع: فولکس واگن

فولکس واگن در فعالیت های پایدار باتری با Northvolt AB سرمایه گذاری می کند