اخبار و مقالات

پورشه طرح طراحی منحصر به فرد را به عنوان یک نشانه غیر قابل تعویض به حراج می گذارد

پورشه طرح طراحی منحصر به فرد را به عنوان یک نشانه غیر قابل تعویض به حراج می گذارد

بین 2 تا 6 آگوست 2021 ، کلکسیونرها و طرفداران پورشه این فرصت را خواهند داشت که از طریق پلت فرم SuperRare ایالات متحده ، طرح حمایتی منحصر به فردی از پیتر وارگا ، مدیر طراحی خارجی را خریداری کنند.

2 آگوست 2021

بین 2 تا 6 آگوست 2021 ، کلکسیونرها و طرفداران پورشه این فرصت را خواهند داشت که از طریق پلت فرم SuperRare ایالات متحده ، یک طرح طراحی منحصر به فرد توسط Peter Varga ، Director Exterior Design را خریداری کنند. ویژگی ویژه نقاشی منحصر به فرد این است که به عنوان یک دارایی دیجیتالی و فیزیکی ارائه می شود. کل درآمد به سازمان غیر انتفاعی Viva con Agua اهدا خواهد شد. اولین فعالیت NFT سازنده خودروهای اسپرت توسط شرکت تابعه Porsche Digital و شرکت راه اندازی فن آوری Fanzone به تازگی به عنوان یک پلت فرم NFT برای کارت های معاملات دیجیتال پشتیبانی می شود.

الکساندر پوللیچ ، مدیرعامل پورشه دویچلند می گوید: “با ابتکار NFT ، ما بار دیگر روحیه پیشگامانه معمولی پورشه را نشان می دهیم ، که با آن همیشه جسورانه وارد مناطق جدیدی می شویم.” “با NFT ، ما به مشتریان فعلی پورشه ، که اغلب مجموعه داران پرشور هستند ، و همچنین گروه های هدف جدید و جوان با تمایل زیاد به روندهای دیجیتالی اشاره می کنیم. چیزی که برای من بسیار خوشحال کننده است این واقعیت است که ابتکار عمل در پروژه در روند نوآوری داخلی ما ایجاد شده و ظرف چند ماه اجرا شده است. “

پیتر وارگا ، مدیر طراحی خارجی پورشه می گوید: “ترسیم یک طرح طراحی که بعداً به عنوان یک شی دیجیتال به صورت آنلاین خرید و فروش می شود ، یک تجربه کاملاً جدید برای من بود.” “این طرح ترکیبی از Taycan Cross Turismo با 911 است. این زبان طراحی ماشین اسپرت نمادین ما را با جوان ترین عضو در محدوده مدل پیوند می دهد. من مشتاقانه منتظر دیدن پاسخ ایجاد شده توسط این مورد منحصر به فرد در بین شرکت کنندگان در حراج هستم. “

NFT ها مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند و به دارایی خاصی مربوط می شوند. این بدان معناست که NFT نشان دهنده مالکیت دیجیتالی یک مورد منحصر به فرد است. کالاهای دیجیتالی را می توان در کیف پول مجازی ذخیره ، فروش یا معامله کرد. تا کنون ، NFT ها عمدتا در زمینه هنرهای رمزنگاری و برای مجموعه های دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته اند.
بستر بلاک چین برای معاملات کارت

پورشه به همراه Fanzone در حال تحقق این پروژه هستند. سازنده شرکت Forward31-واحد تجاری Porsche Digital GmbH-راه اندازی برلین را در ژوئن 2021 تأسیس کرد. شرکت جوان یک پلت فرم آنلاین را اداره می کند که در آن طرفداران می توانند کارت های پخش دیجیتال را به عنوان NFT جمع آوری و مبادله کنند و همچنین از افزایش ارزش آنها سود ببرند. . Fanzone از فناوری بلاک چین برای اطمینان از کمیابی و هویت اقلام کلکسیونر استفاده می کند.

Viva con Agua ، یک سازمان غیرانتفاعی در هامبورگ در سال 2006 تأسیس شد ، متعهد است که دسترسی به آب آشامیدنی تمیز ، بهداشت و بهداشت را فراهم کند. برای این منظور ، Viva con Agua از پروژه های آب در سراسر جهان ، به عنوان مثال در اوگاندا و آفریقای جنوبی پشتیبانی می کند. چشم انداز سازمان غیر انتفاعی “آب برای همه-همه برای آب” است. به منظور ایجاد درآمد ، Viva con Agua به طور مرتب علاوه بر کمک های سنتی از حراج های هنری نیز استفاده می کند.

منبع: پورشه

پورشه قوی تر ، واضح تر ، اسپرت تر Macan جدید