اخبار و مقالات

در انگلستان ، اسپانیا و آلمان Spin با Moovit همکاری می کند

در انگلستان ، اسپانیا و آلمان Spin با Moovit همکاری می کند

با بازگشت مسافران به دفاتر ، Moovit به کاربران 23 شهر در سراسر اروپا ، شهرهای بیشتری را نشان می دهد ، جایی که اسکوترهای الکترونیکی Spin در نزدیکی شما در دسترس هستند تا راحت تر و راحت تر در مایل اول انتخاب شوند.

3 آگوست 2021

Spin ، زیرمجموعه تحرک پذیری شرکت Ford Motor ، و Moovit ، یک شرکت اینتل ، ارائه دهنده اصلی Mobility as a Service (MaaS) و خالق برنامه شماره 1 تحرک شهری ، در سه کشور اروپایی اعلام همکاری می کنند. این مشارکت کاربران Moovit را قادر می سازد تا اسکوترهای الکترونیکی Spin را در برنامه رایگان Moovit برای جایگزینی های پایدارتر و سرگرم کننده تر برای خودروها برای رفت و آمد م findثر بیابند. از امروز ، این ویژگی در 23 شهر انگلستان ، اسپانیا و آلمان در دسترس است.

با محدود شدن محدودیت های COVID در اروپا ، نیاز فزاینده ای به انواع وسایل نقلیه برای افرادی که به آرامی به خارج از خانه باز می گردند ، از جمله رفت و آمد به محل کار و انجام کارهای دیگر ، وجود دارد. کاربران Moovit اکنون می توانند اولین و آخرین مایل سفر خود را با اسکوترهای الکترونیکی Spin تکمیل کنند که به جای رانندگی با اتومبیل های شخصی راهی برای رفت و آمد امن برای کووید ارائه می دهند. نظرسنجی اخیر سوارکاران اسپین نشان داد که 82 درصد از سواران آن در انگلستان از راه اندازی اسکوترهای الکترونیکی برای سفرهای کوتاه به جای رانندگی تنها یک بار از زمان اجرای طرح استفاده می کنند ، این امر باعث کاهش تعداد اتومبیل ها در جاده ها در منطقه و کاهش می شود. انتشار کربن در منطقه

Moovit ، که به بیش از 1 میلیارد کاربر شهری در سراسر جهان در 112 کشور خدمات رسانی کرده است ، خدمات خود را در بیش از 1500 شهر در سراسر اروپا و خاورمیانه ارائه می دهد ، و Spin ، که در بیش از 20 شهر در اروپا موجود است – کاربران Moovit را قادر می سازد تا چند مورد را در آغوش بگیرند. روش و کشف اسکوتر Spin در برنامه Moovit برای ارتباط بهتر با حمل و نقل عمومی. Moovit به کاربران خود در زمان واقعی نشان می دهد که یک اسکوتر الکترونیکی Spin در نزدیکی کجا موجود است ، از جمله مدت زمان پیاده روی در آنجا و همچنین محدوده باتری. سپس کاربران به برنامه Spin هدایت می شوند تا اسکوتر الکترونیکی را استخدام کرده و هزینه آن را پرداخت کنند.

استیو پایر ، مدیر شرکت Spin Country برای انگلستان و ایرلند در مورد این همکاری گفت: “ما می خواهیم افراد بیشتری اسکوترهای الکترونیکی Spin را در سفرهای روزانه خود ، اعم از رفت و آمد ، کارهای روزانه یا تفریح ​​، ادغام کنند ، زیرا می دانیم که این فاصله اجتماعی وجود دارد. وسایل حمل و نقل این پتانسیل را دارد که جایگزین سواری های انفرادی در سفرهای کوتاه و در نتیجه کاهش ازدحام و بهبود کیفیت هوا شود. ” استیو افزود: “با نشان دادن در دسترس بودن در برنامه Moovit ، پیدا کردن اسکوترهای الکترونیکی اجاره ای عمومی برای کاربران جدید و همچنین تبدیل شدن آنها به مسافران واقعاً چند منظوره آسان تر می شود.”

یوواو میداد ، مدیر رشد و بازاریابی Moovit گفت: “چرخش برای بسیاری از مردم در اروپا به یک گزینه مورد نظر برای تحرک تبدیل شده است و ما مشتاق هستیم که با آنها همکاری کنیم ، زیرا شهرها بار دیگر حرکت می کنند و مسافران بازگشت خود را از COVID-19 آغاز می کنند.” “چه از اسکوترهای الکترونیکی Spin برای سفرهای کوتاه استفاده کنید یا آنها را با حمل و نقل عمومی ترکیب کنید ، این مشارکت به ما کمک می کند تا کمتر به خودروهای شخصی اعتماد کنیم و در برخی از شلوغ ترین شهرها آزادانه حرکت کنیم.”

منبع: Moovit

استون مارتین از سال ۲۰۲۵ در انگلستان خودرو برقی می‌سازد