اخبار و مقالات

اولین نمایش جهانی دیگر از لوتوس

اولین نمایش جهانی دیگر از لوتوس : اولین نمایشگاه با هویت خرده فروشی جهانی جدید اکنون برای تجارت باز است

خرده فروشی جدید لوتوس در پادشاهی بحرین ابتدا هویت خرده فروشی جهانی چند منظوره را به نمایش گذاشت

4 اوت 2021

شما اتومبیل اسپرت کاملاً جدید Emira را دیده اید ، حالا ببینید کجا قرار است به فروش برسد. اولین نمایشگاه لوتوس در جهان که دارای هویت خرده فروشی جدید این برند است ، کاملاً عملیاتی است و برای مشاغل باز است.

نمایشگاه در مجتمع تجاری منحصر به فرد Moda Mall در منامه ، پایتخت پادشاهی بحرین در خاورمیانه است.

هویت خرده فروشی جدید لوتوس بر اساس زبان طراحی و فلسفه برای محیط های خرده فروشی لوتوس در سراسر جهان است که مستقیماً از طراحی و قدرت مهندسی این شرکت استفاده می کند. این مجسمه سازی و هنری در اجرای آن ، انرژی مارک تجاری را به خود جلب می کند ، زیرا از یک شرکت خودروهای اسپرت انگلستان به یک پخش کننده اتومبیل واقعی در صحنه جهانی تبدیل می شود.

توسعه هیجان انگیز نمایشگاه جدید بحرین فرصتی فوق العاده را برای نشان دادن نحوه طراحی این مفهوم برای کار با فضاهای خرده فروشی که در آن یافت می شود فراهم کرده است ، اما به وضوح حضور برند را در بین مجموعه رقبای خود احساس می کند.

وظیفه آن حمایت از کارکنان خوش برخورد و آگاه است و ارائه مرحله ای معاصر برای این لحظه محوری با شروع گسترش محصولات لوتوس با مدلهای جدید. هویت خرده فروشی جدید ، چابک ، زیبا طراحی شده و با استفاده از آخرین فن آوری ها ، یک تجربه فیزیکی و دیجیتالی یکپارچه از نام تجاری و محصول لوتوس را ارائه می دهد.

جف داویدینگ ، مدیر اجرایی ، Sales and Aftersales ، Lotus ، اظهار داشت: “ما خوشحالیم که با شریک فروشندگی خود Adamas Motors در سایت خرده فروشی جدید در بحرین کار می کنیم. این مکان عالی برای اولین بار در جهان برای هویت خرده فروشی جدید ما است و به نظر می رسد درخشان است. “

وی افزود: “هویت جدید ما طوری طراحی شده است که با بازارهای مختلفی که لوتوس امروز در سراسر جهان می فروشد – و فردا خواهد فروخت – و منعکس کننده تفاوت های فرهنگی و ترجیحات مختلف مصرف کننده در آن بازارها باشد. انعطاف پذیری ذاتی آنچه ایجاد کرده ایم برای همه محیط ها ، اعم از انفرادی یا چند فرنچایز ، شهری یا خارج از شهر ، خیابان بزرگ یا مرکز خرید ، تک یا چند طبقه ، پاپ آپ ، فصلی مناسب خواهد بود. یا دائمی. ”

لوتوس بحرین توسط شرکت Adamas Bahrain Motors WLL اداره می شود ، بخشی از یک تجارت معتبر خرده فروشی خودرو با تجربه ای فراوان در فروش اتومبیل های گران قیمت و لوکس در خاورمیانه و آسیا.

کارل هامر ، مدیرعامل Adamas Motors ، اظهار داشت: “Adamas Motors Bahrain بسیار هیجان زده است و مفتخر است که یک مفهوم جدید در خرده فروشی خودرو را با Lotus Cars به ​​بحرین بیاورد ، در نمایشگاه نمایشگاه ما مانند فروشگاه بزرگ واقع در کنار رژه مد پیشرفته. در مرکز خرید مودا ما معتقدیم که این سطح بالایی از رضایت مشتری و تجربه ای واقعاً جذاب را به همراه خواهد داشت که معمولاً بیشتر با خرده فروشان محصولات لوکس مرتبط است. “

مرکز خرید مودا برترین مقصد خرید در بحرین است. این ساختمان در مرکز تجارت جهانی بحرین واقع شده است ، یک آسمان خراش 50 طبقه دو طبقه و نمادین ترین ساختمان در منامه. نمایشگاه لوتوس در نزدیکی ورودی اصلی در مکانی با دید بالا / با ارتفاع زیاد ، نزدیک پارکینگ سرو و نزدیک فروشگاههای دیگر مارک های درجه یک و لوکس قرار دارد. این موقعیت عالی برای لوتوس است ، که پس از بیش از یک دهه دوری به پادشاهی خاورمیانه باز می گردد.

Lotus Evora GT با استقبال منتقدان ، خودرویی که در ایالات متحده جایی که مدلی تقریباً یکسان در آن به فروش می رسد ، مورد استقبال جهانی رسانه های موتوری قرار گرفته است. همچنین نسخه نهایی Lotus Exige در دسترس خواهد بود که دارای مشخصات پیشرفته تری نسبت به Exige استاندارد است. تولید این “ماشین مسابقه برای جاده” هیجان انگیز اواخر امسال به پایان می رسد.

پورشه پیشنهادات برتر دیجیتال با تمرکز بر تمام جنبه های خودرو