اخبار و مقالات

آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت در ماه سپتامبر برای آزمایش شارژ خودکار

آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت در ماه سپتامبر برای آزمایش شارژ خودکار و EV در دنیای واقعی افتتاح می شود

آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت (DSPL)-میزبانی شده در Bedrock’s Assembly Garage-محیط فیزیکی را برای شبیه سازی سناریوهای دنیای واقعی برای آزمایش فناوری های پیشرفته در پارکینگ ، تدارکات و شارژ EV فراهم می کند.

5 آگوست 2021

ایالت میشیگان با فورد ، Bedrock و Bosch همکاری می کند تا اولین سایت آزمایشی در نوع خود را در جهان برای فناوری نوظهور پارکینگ-به نام آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت-راه اندازی کند. این آزمایشگاه در ماه سپتامبر افتتاح می شود و به پیشگامان تحرک و زیرساخت های هوشمند و نوآوران املاک و استارتاپ ها اجازه می دهد تا تحرک مربوط به پارکینگ ، تدارکات و فناوری های شارژ خودروهای برقی را آزمایش کنند. با همکاری Enterprise ، این همکاری همچنین سعی می کند بازده خودروهای اجاره ای یکپارچه و کارآمدتری را آزمایش کند.

گرچن ویتمر فرماندار میشیگان می گوید: “میشیگان همچنان در توسعه ، آزمایش و بکارگیری راه حل هایی که آینده حمل و نقل را ایجاد می کند ، از جمله راه حل های پارکینگ مربوط به تحرک ، پیشرو است.” “همکاری های نوآورانه مانند آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت مسائلی را حل می کند که حمل و نقل را در دسترس تر و مقرون به صرفه تر می کند ، در حالی که محیطی را برای پیشرفت و رشد شرکت های مرتبط با فناوری و تحرک در میشیگان ایجاد می کند.”

ویتمر پنجشنبه در سمینارهای مدیریت اجرایی که توسط مرکز تحقیقات خودرو در شهر تراورس ، میشیش میزبانی می شود ، همکاری بی نظیری را اعلام کرد و نمایندگان همه شرکت های شرکت کننده به آن ملحق شدند.

پل توماس ، معاون اجرایی Mobility Solutions ، Americas for Bosch گفت: “همکاری برای آینده تحرک ضروری است.” “با آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت ، ما مقطعی از همکاران داریم – از رهبران دولتی گرفته تا شرکت های تحرک و فناوری – که به ما قدرت می دهد تا از طریق همکاری نوآوری را به بازار بیاوریم.”

DSPL بر اساس تظاهرات اتوماتیک پارکینگ با استفاده از فورد ، Bedrock و Bosch در آگوست 2020 ، زمانی که آنها فن آوری پارکینگ بوش خودکار Bosch را به نمایش گذاشتند که به خودروهای Ford Escape اجازه می دهد تا در گاراژ Bedrock’s Assembly حرکت کنند و پارک کنند.

کریگ استفنز ، کارگردان ، Controls & Automated Systems ، Ford Research ، می گوید: “پارک موازی یا یافتن نقاط در سازه های شلوغ و تنگ برخی از استرس زا ترین شرایط رانندگی هستند ، به همین دلیل است که فورد سرمایه گذاری زیادی بر روی نوآوری هایی مانند فناوری کمک موازی پارکینگ ما انجام داده است.” و مهندسی پیشرفته “آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت به ما کمک می کند تا با دیگر مبتکران در راه حل های بهتر برای سهولت پارکینگ همکاری کنیم ، بنابراین یک شب را خراب نمی کند. “

برای تشویق سایر مبتکران در کشف فناوری های پیشرفته پارکینگ ، MEDC با همکاری دفتر آینده تحرک و برق رسانی برنامه تأمین مالی تحرک میشیگان را تأسیس کرده است که در آن سازمان ها می توانند از بودجه برای توسعه و آزمایش راه حل های تحرک پارک شده در داخل و اطراف گاراژ اطمینان حاصل کنند.

هدر ویلبرگر ، مدیر ارشد اطلاعات در Bedrock ، می گوید: “املاک ، خودرو و دولت دست به دست هم به ما اجازه می دهند نه تنها موقعیت دیترویت را به عنوان موتور شهر حفظ کنیم ، بلکه شهر را به عنوان مرکز فناوری در حال توسعه غرب میانه نشان دهیم.” “یافتن پارکینگ در محیط های شهری می تواند تا 30 درصد ترافیک و آلایندگی خودروها را به خود اختصاص دهد. به عنوان بزرگترین توسعه دهنده املاک شهر ، این همکاری ها و برنامه ها به ما امکان می دهد فناوری های پیشرفته پارکینگ را توسعه داده ، آزمایش و پیاده سازی کنیم تا به کاهش زمان پارکینگ و انتشار گازهای گلخانه ای کمک کرده و مزایای پایداری را در سرتاسر مجموعه ما افزایش دهیم. ”
فناوری خودکار به مراحل آماده سازی اجاره خودرو می رسد

Enterprise ، نام تجاری متعلق به بزرگترین ارائه دهنده کرایه اتومبیل در جهان از نظر درآمد و ناوگان ، آزمایش می کند که چگونه فناوری پارکینگ اتوماتیک می تواند در روند بازگشت سریع (QTA) که در آن خودروهای کرایه ای بازگردانده می شوند ، که از طریق نظافت و سوخت رسانی سرویس می شوند ، اعمال شود. (شامل شارژ) و سپس برای اجاره های بعدی به صحنه می رود. پروژه اولیه آزمایشگاه پارکینگ هوشمند بررسی می کند که چگونه فناوری خودکار – به ویژه پارکینگ اتوماتیک و فناوری های شارژ EV – می تواند به افزایش بهره وری عملیاتی از طریق فرایند QTA کمک کند. این پروژه امکان سنجی فنی ، عملیاتی و مالی چنین فناوری هایی را به عنوان بخشی از فرایند اجاره خودرو مورد بررسی قرار می دهد.

کریس گریسون ، نایب رئیس منطقه ای Enterprise در دیترویت می گوید: “مشارکت در پروژه DSPL به Enterprise اجازه می دهد تا امکان سنجی و قابلیت نوآوری های خودگردان ، متصل و الکتریکی را با همکاری همکاران فناوری کشف کند.” “با افزایش تقاضای مصرف کننده و ماندگاری زیرساخت ها در سال های آینده ، این نوع فناوری خودروها نقش مهمی در آینده تحرک پایدار به طور کلی و ناوگان ما در Enterprise ایفا خواهند کرد.
راههای متعدد برای نوآوری باز

پلتفرم نوآوری باز در این آزمایشگاه پارکینگ هوشمند روشهای متعددی را برای سازمانهای متحرک ارائه می دهد تا به طور مستقل از امکانات استفاده کنند ، با اعضای بنیانگذار در یک پروژه خاص همکاری کنند یا برای پروژه های کمک هزینه درخواست دهند. سازمانهای علاقمند می توانند با مراجعه به وب سایت مرکز تحرک آمریکایی در www.acmwillowrun.org/detroitsmartparkinglab در مورد فضای آزمایشگاه و همکاری های مربوطه تحقیق کنند . اطلاعات مربوط به کمک های نوآوری موجود برای حمایت از پروژه هایی که از DSPL استفاده می کنند را می توانید با مراجعه به پلت فرم تأمین مالی تحرک میشیگان به آدرس www.michiganbusiness.org/mobility-funding/ مشاهده کنید .

Trevor Pawl ، افسر ارشد جابجایی ایالت میشیگان گفت: “میشیگان در حال ساخت آینده جاده ها در این ایالت است و در حال حاضر با آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت در ایجاد آینده پارکینگ پیش قدم هستیم.” “با همکاری شرکایی مانند بوش ، Bedrock ، Ford و مرکز تحرک آمریکا می توانیم از طریق حمل و نقل ایمن ، عادلانه و آگاهانه از نظر زیست محیطی برای همه ساکنان میشیگان ، اقتصاد دولتی قوی تری ایجاد کنیم.”

عملیات روزانه آزمایشگاه پارکینگ توسط مرکز تحرک آمریکایی (ACM) مدیریت می شود ، یک تلاش مشترک غیر انتفاعی شامل دولت ، صنعت و سازمان های دانشگاهی متمرکز بر تسریع صنعت تحرک با حمایت از تحقیقات پیشرفته و علمی ، تست ، استانداردها و برنامه های آموزشی.

روبن سارکار ، رئیس و مدیر عامل ACM ، می گوید: “ACM دارای تجربه وسیعی در زمینه استفاده از مرکز تست تحرک هوشمند 500 هکتاری است که در آن قدرت آزمایش فناوری های نوظهور تحرک را در محیط های عمداً چالش برانگیز مشاهده کرده ایم.” “آزمایشگاه پارک هوشمند دیترویت بستر جدیدی را برای ACM فراهم می کند تا برتری عملیاتی و مشتری مداری ما را به شما معرفی کند و توسعه بیشتر نوآوری های جدید در زمینه تحرک را امکان پذیر سازد. “

منبع: فورد
نمایشگاه اتومبیل شیکاگو اولین کرولا کراس ، GR 86 و آخرین مجموعه تویوتا