اخبار و مقالات

نمایشگاه اتومبیل شیکاگو اولین کرولا کراس ، GR 86 و آخرین مجموعه تویوتا

نمایشگاه اتومبیل شیکاگو اولین کرولا کراس ، GR 86 و آخرین مجموعه تویوتا را به نمایش می گذارد

تویوتا مجموعه ای از وسایل نقلیه جدید را در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو که از 15 تا 19 ژوئیه در McCormick Place برگزار می شود ، به نمایش می گذارد ، از جمله مدل جدید 2022 کرولا کراس ، GR 86 Tacoma TRD Pro 3.0 و Tacoma Trail Edition و 4Runner TRD Sport ، همه ساخت اولین حضور خود در نمایش خودکار

13 ژوئیه 2021

تویوتا مجموعه ای از وسایل نقلیه جدید را در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو که از 15 تا 19 ژوئیه در McCormick Place برگزار می شود ، به نمایش می گذارد ، از جمله مدل جدید 2022 کرولا کراس ، GR 86 Tacoma TRD Pro 3.0 و Tacoma Trail Edition و 4Runner TRD Sport ، همه ساخت اولین حضور خود در نمایش خودکار. نمایشگر امسال با انواع مختلفی از ویژگی های جدید و به روزرسانی شده ، بیش از 45 مدل چشم نواز را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

تویوتا کرولا کراس کاملاً جدید 2022 یک کراس اوور جمع و جور و جسورانه است که بر اساس سدان همیشه محبوب کرولا ساخته شده است. این SUV جمع و جور که در چرخ جلو و چهار چرخ متحرک موجود است ، حداکثر پتانسیل ذاتی پلت فرم TNGA-C با قدرت بالا و موتور Dynamic Force 2.0 لیتری 169 اسب بخاری را فراهم می کند ، مدل جدید را قادر می سازد تا به عملکرد با کیفیت ، سواری راحت و جاداری فوق العاده.

در سه درجه L – LE و XLE گسترش یافته است – طراحی متنوع Corolla Cross جادار ، مدرن ، قدرتمند و با کیفیت بالا است. 2022 کرولا کراس نمای خارجی قابل دسترسی و همچنین دید بالاتری را ارائه می دهد. نشانه های اصلی طراحی شامل یک مشبک مشکی متمایز است که در کنار آن نور LED با لهجه های بدن سیاه وجود دارد – به SUV ورودی یک موقعیت اطمینان می بخشد. و از قسمت عقب ، عناصر طراحی با اسپویلر یکپارچه عقب و روشنایی LED ادامه می یابد.

همچنین GR-86 کاملاً جدید در نمایشگاه اتومبیل خود ظاهر می شود. خودرویی که احیای نژاد اسپورت های تویوتا را رقم زد ، اکنون چابکی ، سبک و پاسخ دهی مطلوب بیشتری را به رانندگان می بخشد. تیم Toyota Gazoo Racing هندلینگ پیشرفته و آیرودینامیک خارجی ، افزایش قدرت و فضای داخلی پیشرفته را به 2022 GR 86 ارائه می دهد.

تغییرات هندلینگ 2 + 2 چرخ عقب کوپه با موقعیت وسیع و مرکز ثقل کم به شکل تقویت کننده های قاب جلو و عقب است که استحکام را افزایش می دهد. دریچه های عملکردی هوای خارجی نیز برای پشتیبانی بیشتر از ثبات فرمان اضافه شدند. 2.4L تنفس طبیعی ، با چهار سیلندر بوکسور مخالف افقی ، باعث افزایش قدرت می شود – از 205 به 228 اسب بخار و از 156 به 184 پوند – فوت افزایش می یابد. گشتاور در نسخه دستی.

در دو درجه GR 86 و GR 86 Premium موجود است ، از جمله صفحه های لمسی 8 اینچی چند لمسی با شش بلندگو می توان به درجه استاندارد اشاره کرد ، در حالی که یک سیستم هشت بلندگو در کلاس Premium به صورت استاندارد ارائه می شود و خدمات متصل ، Apple سازگاری CarPlay® و Android Auto with با جفت شدن NFC و یک دوره آزمایشی سه ماهه Sirius-XM® All Access.

2022 Tacoma TRD Pro 3.0 به لطف بالارفتن سیستم تعلیق ، عملکرد خارج از جاده را بالاتر می برد – به معنای واقعی کلمه. نسخه Tacoma Trail Edition همچنین در بسته ای 4 × 4 ارائه می شود که بر یک ظاهر طراحی شده ، ارزش ، سودمندی و تمرکز بر عملکرد خارج از جاده ساخته شده در اطراف Tacoma 4 × 4 Double Cab تأکید دارد. 2022 4Runner مشابه خواهر و برادر سایز متوسط ​​خود ، Tacoma ، کلاس TRD Sport را برای تکمیل TRD Off-Road و TRD Pro اضافه می کند ، اما در آنجا TRD Off-Road و Pro ویژگی های آماده را برای مقابله با سخت ترین زمین ، TRD Sport اضافه می کند به نظر می رسد برای اضافه کردن سبک ، استعداد و برخی از ارتقا-جاده ای است. شرکت کنندگان در نمایشگاه اتومبیل از یک دست طراحی منحصر به فرد 4Runner را مشاهده می کنند که به صورت لهجه های رنگی روی مشبک ، پانل های راک و قالب بدنه ارائه می شود. اسکوپ هود مدل TRD مانند یک اسپویلر جلو به TRD Sport اضافه می شود ،و ریل های سقف مشکی رنگ را تکمیل می کنند.

سایر وسایل نقلیه به نمایش درآمده شامل GR Supra GT ، Martin Truex Jr. NASCAR Cup Cup ، Xfinity Supra و همچنین انواع وسایل نقلیه و محصولات پیشرفته تحرک خواهد بود.

منبع: تویوتا