اخبار و مقالات

ورود شرکت توسعه بستر های نرم افزاری خودرو

ورود شرکت توسعه بستر های نرم افزاری خودرو

Arrival با مایکروسافت همکاری خود را در توسعه پلتفرم داده باز خودرو انجام می دهد

Arrival ، شرکت فناوری ایجاد خودروهای برقی (EV) با استفاده از فناوری های منحصر به فرد خود ، امروز اعلام کرد که با مایکروسافت در حال توسعه ناوگان دیجیتال و قابلیت های خودرو برای صنعت خودرو است.

5 آگوست 2021

Arrival ، شرکت فناوری ایجاد خودروهای برقی (EV) با استفاده از فناوری های منحصر به فرد خود ، امروز اعلام کرد که با مایکروسافت در حال توسعه ناوگان دیجیتال و قابلیت های خودرو برای صنعت خودرو است. این رویکرد مبتنی بر ابر با استفاده از Microsoft Azure امکان استفاده پیشرفته از تله متری ، مدیریت داده های خودرو و ناوگان را در ناوگان خودروها فراهم می کند.

حجم فزاینده ای از داده ها توسط وسایل نقلیه و ناوگان در سطح جهان در ابر تولید و ذخیره می شوند ، اما در حال حاضر هیچ روش استانداردی برای مدیریت و استفاده از آن جریان داده وجود ندارد. Arrival قصد دارد مدل هایی را با مایکروسافت توسعه دهد که اشتراک گذاری داده ها را در اکوسیستم حمل و نقل و حمل و نقل ساده کند. این مدل های مالکیت داده های چند مستأجر همچنین قابلیت استفاده از داده های مشترک را افزایش داده و به عنوان پایه ای برای چندین ذینفع مختلف-از جمله تولیدکنندگان OEM ، تأمین کنندگان ، شهرها و شرکت های حمل و نقل و تدارکات-برای تجزیه و تحلیل ایمن و مسئولانه این مجموعه داده ها و استفاده از آنها مفید خواهد بود. بینش نسبت به تجارت آنها این امر به این ذینفعان شفافیت و کنترل کامل بر روی داده های به اشتراک گذاشته شده و با چه کسانی را می دهد – آنها را قادر می سازد از داده های خود به نحوی که قبلاً امکان پذیر نبوده بهره مند شوند. مثلا،این رویکرد می تواند دسترسی آسان تری را برای شرکت بیمه برای پردازش مطالبات یا تعیین حق بیمه برای درک بهتر و مدیریت ریسک در حالی که در بازار رقابتی باقی می ماند ، یا برای شهرها از درک بیشتر در مورد جریان ترافیک و نحوه بهینه سازی جمعی عملکرد حمل و نقل و ارائه دهندگان بار

پلتفرم داده باز حاصل از Azure و یادگیری ماشینی برای استخراج بینش از داده ها و محاسبه پیشرفته برای به حداقل رساندن جریان داده از خودرو به ابر استفاده خواهد کرد. با پیاده سازی یکپارچه ، استاندارد داده های استاندارد و سیاست به اشتراک گذاری داده های شفاف ، بینش های ترسیم شده امکان بهبود طراحی خودروها ، تدارکات پیشرفته ناوگان را فراهم می کند و به پیشرفت در اکوسیستم های تحرک و مدل های تجاری کمک می کند.

Arrival یکی از پیشگامان نسل بعدی مدیریت وسایل نقلیه و ناوگان خواهد بود و مزایای بسیاری از توانایی مدیریت و پردازش داده ها در این راه را نشان می دهد. وسایل نقلیه متصل و هوشمند آن همراه با توسعه قابلیت های جدید خودرو بهترین عملکرد را در رابطه با مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل این بخش نشان می دهد. Arrival از بینش داده برای افزایش کارایی عملیات مشتریان خود استفاده می کند. Arrival همچنین می تواند از این پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن داده ها با سایر شرکای خود که به دنبال ایجاد راه حل بر اساس آن بینش هستند استفاده کند.

“ورود راه حل های تحرک بدون انتشار گازهای گلخانه ای را برای جوامع در سراسر جهان به ارمغان می آورد. مدیریت و تجزیه و تحلیل داده ها برای آوردن راه حل های سفارشی ، مقرون به صرفه و عادلانه به جهان بسیار مهم است. با پیشرفت سریع فناوری در همه زمینه ها ، ما نیاز به یک روش استاندارد برای جمع آوری ، جذب و اشتراک گذاری این داده ها داریم تا همه بتوانند از مزایای کامل وسایل نقلیه متصل استفاده کنند. ” “همکاری نزدیک با مایکروسافت برای توسعه و سپس نشان دادن مزایای بزرگ داشتن یک پلت فرم داده باز برای وسایل نقلیه و ناوگان ، واقعاً برای شرکت ها و شهرهای جهان پیشگام خواهد بود.”

“مایکروسافت همیشه در پیشرو بوده است تا بتواند اکوسیستم های مشتری و شریک را قادر به استفاده موثر از داده های خود کند. سانجی راوی ، مدیر کل خودرو ، صنعت حمل و نقل و حمل و نقل گفت: صنعت خودرو از قابلیت های بهتری برای استانداردسازی و به اشتراک گذاری داده ها بهره مند خواهد شد و ما خوشحالیم که با Arrival همکاری می کنیم تا توسعه پلتفرم داده باز آنها را برای خودروها و ناوگان تسریع کنیم. ، مایکروسافت.

منبع: ورود

سرمایه‌گذاری مایکروسافت در ساخت خودروهای بدون راننده