اخبار و مقالات

مرسدس بنز آماده می شود تا تمام برقی شود

مرسدس بنز آماده می شود تا تمام برقی شود

مرسدس بنز در حال آماده شدن است تا در پایان دهه ، جایی که شرایط بازار اجازه می دهد ، تمام برقی ها را مصرف کند

22 ژوئیه 2021

مرسدس بنز در حال آماده شدن است تا در پایان دهه ، جایی که شرایط بازار اجازه می دهد ، تمام برقی ها را مصرف کند. با تغییر از اولین الکتریکی به تنها الکتریکی ، برجسته ترین شرکت اتومبیل لوکس در جهان به سمت آینده ای بدون انتشار و نرم افزار محور شتاب می گیرد.

تا سال 2022 ، مرسدس بنز دارای وسایل نقلیه الکتریکی باتری (BEV) در تمام بخشهایی است که شرکت خدمات می دهد. از سال 2025 به بعد ، تمام معماری های وسایل نقلیه تازه تاسیس شده فقط الکتریکی بوده و مشتریان می توانند برای هر مدلی که شرکت تولید می کند ، یک گزینه کاملاً الکتریکی انتخاب کنند. مرسدس بنز قصد دارد ضمن تحقق اهداف سودآوری خود ، این تغییر شتاب را مدیریت کند.

“شیفت EV در حال افزایش است – به ویژه در بخش لوکس ، جایی که مرسدس بنز متعلق به آن است. نقطه اوج است نزدیک و ما به عنوان بازار تبدیل به برق فقط تا پایان این دهه آماده خواهد شد، گفت: ” به Ola Källenius، مدیر عامل شرکت دایملر و مرسدس بنز AG . “این مرحله نشان دهنده یک تخصیص عمیق سرمایه است. با مدیریت این تحول سریعتر ضمن حفظ اهداف سودآوری خود ، موفقیت پایدار مرسدس بنز را تضمین خواهیم کرد. با تشکر از نیروی کار بسیار با صلاحیت و انگیزه خود ،
من اطمینان دارم که در این دوره جدید هیجان انگیز موفق خواهیم بود.

برای تسهیل این تغییر ، مرسدس بنز از یک طرح جامع رونمایی می کند که شامل R&D شتاب دهنده است. در کل ، سرمایه گذاری برای وسایل نقلیه برقی باتری بین سالهای 2022 تا 2030 بیش از 40 میلیارد یورو خواهد بود. تسریع و پیشبرد طرح نمونه کارها EV ، نقطه اوج پذیرش EV را به همراه خواهد داشت.
برنامه فناوری

معماری: در سال 2025 مرسدس بنز سه معماری الکتریکی را راه اندازی می کند:

MB.EA تمام اتومبیل های سواری با اندازه متوسط ​​تا بزرگ را تحت پوشش قرار خواهد داد ، و یک سیستم مدولار مقیاس پذیر به عنوان ستون فقرات الکتریکی برای نمونه کارهای آینده آینده ایجاد می کند.
AMG.EA یک پلت فرم اختصاصی برای وسایل نقلیه الکتریکی خواهد بود که خطاب به مشتریان و عملکرد گرا مشتریان مرسدس-AMG است.
VAN.EA عصر جدیدی را برای تولید وانت های برقی و وسایل نقلیه تجاری سبک آغاز می کند که در آینده به حمل و نقل رایگان و انتشار شهرها کمک می کند.

ادغام عمودی: مرسدس بنز پس از سازماندهی مجدد فعالیتهای نیرو محرکه خود برای قرار دادن برنامه ریزی ، توسعه ، خرید و تولید در یک سقف ، سطح ادغام عمودی را در ساخت و توسعه عمیق تر می کند و از فناوری درایو الکتریکی استفاده می کند. این مرحله شامل خرید شرکت موتور الکتریکی مستقر در انگلیس YASA است. با این معامله ، مرسدس بنز به فناوری و تخصص منحصر به فرد موتور شار محوری برای توسعه موتورهای فوق العاده با عملکرد بالا دسترسی پیدا می کند. موتورهای الکتریکی داخلی ، مانند eATS 2.0 ، با تمرکز روشن بر کارایی و هزینه کلی کل سیستم ، از جمله اینورترها و نرم افزار ، یک بخش اصلی از این استراتژی است. چین ، بزرگترین بازار وسایل نقلیه جدید انرژی جهان (NEV) ، که میزبان صدها شرکت و تامین کننده متخصص در اجزای EV و فناوری های نرم افزاری است ،انتظار می رود نقشی اساسی در تسریع استراتژی الکتریکی مرسدس بنز داشته باشد.

باتری ها: مرسدس بنز به ظرفیت باتری بیش از 200 گیگاوات ساعت احتیاج دارد و قصد دارد هشت گیگا کارخانه برای تولید سلول به همراه شرکای خود در سراسر جهان راه اندازی کند. این علاوه بر شبکه 9 کارخانه ای است که از قبل برنامه ریزی شده و به ساخت سیستم های باتری اختصاص یافته است. باتری های نسل بعدی بسیار استاندارد و مناسب برای استفاده در بیش از 90 درصد از کل اتومبیل ها و وانت های مرسدس بنز هستند در حالی که انعطاف پذیری کافی برای ارائه راه حل های فردی به همه مشتریان دارند. با توجه به ساخت سلول ، مرسدس بنز قصد دارد با همکاری شرکای جدید اروپایی سلول ها و ماژول های آینده را تولید و تولید کارآمد کند ، گامی که تضمین می کند اروپا حتی در یک دوره الکتریکی در قلب صنعت خودرو باقی بماند.تولید سلول به مرسدس بنز فرصت می دهد تا شبکه تولید پیشرانه مستقر خود را متحول کند. مرسدس بنز با ادغام مداوم پیشرفته ترین فناوری سلول باتری در اتومبیل ها و کامیونت ها ، هدف آن افزایش دامنه در طول چرخه عمر تولید یک مدل است. با تولید باتری بعدی ، مرسدس بنز با شرکایی مانند SilaNano همکاری خواهد کرد تا با استفاده از کامپوزیت سیلیکون کربن در آند ، چگالی انرژی را بیشتر افزایش دهد. این امکان برای دامنه بی سابقه و حتی زمان شارژ کوتاهتر را فراهم می کند. وقتی نوبت به فناوری حالت جامد می رسد ، مرسدس بنز در حال مذاکره با شرکای تولید باتری هایی با تراکم انرژی و ایمنی حتی بالاتر است.با تولید باتری بعدی ، مرسدس بنز با شرکایی مانند SilaNano کار خواهد کرد تا با استفاده از کامپوزیت سیلیکون کربن در آند ، چگالی انرژی را بیشتر افزایش دهد. این امکان برای دامنه بی سابقه و حتی زمان شارژ کوتاهتر را فراهم می کند. وقتی نوبت به فناوری حالت جامد می رسد ، مرسدس بنز در حال مذاکره با شرکای تولید باتری هایی با تراکم انرژی و ایمنی حتی بالاتر است.با تولید باتری بعدی ، مرسدس بنز با شرکایی مانند SilaNano همکاری خواهد کرد تا با استفاده از کامپوزیت سیلیکون کربن در آند ، چگالی انرژی را بیشتر افزایش دهد. این امکان برای دامنه بی سابقه و حتی زمان شارژ کوتاهتر را فراهم می کند. وقتی نوبت به فناوری حالت جامد می رسد ، مرسدس بنز در حال مذاکره با شرکای تولید باتری هایی با تراکم انرژی و ایمنی حتی بالاتر است.

شارژ: مرسدس بنز همچنین در حال کار بر روی تنظیم استانداردهای جدید در شارژ است: “Plug & Charge” به شما امکان می دهد بدون مراحل اضافی برای احراز هویت و پردازش پرداخت ، به برق وصل ، شارژ و وصل شوید. Plug & Charge با راه اندازی بازار EQS در اواخر سال جاری به طور مستقیم فعال می شود. Mercedes me Charge در حال حاضر یکی از بزرگترین شبکه های شارژ جهان است و در حال حاضر بیش از 530،000 نقطه شارژ AC و DC در سراسر جهان را شامل می شود. علاوه بر این ، مرسدس بنز در حال کار با Shell در زمینه گسترش شبکه شارژ است. مشتریان می توانند تا سال 2025 در اروپا ، چین و آمریکای شمالی – از جمله بیش از 10.000 شارژر پرقدرت در جهان – به شبکه شارژ شل متشکل از بیش از 30.000 نقطه شارژ دسترسی پیشرفته داشته باشند. مرسدس بنز همچنین قصد دارد چندین سایت شارژ برتر در اروپا راه اندازی کند ،که تجربه شارژ سفارشی را با امکانات درجه یک ارائه می دهد.

VISION EQXX: مرسدس بنز در حال توسعه Vision EQXX است ، یک ماشین الکتریکی با برد واقعی بیش از 1000 کیلومتر ، که یک رقم یک رقمی را برای Kwh در هر 100 کیلومتر (بیش از 6 مایل در Kwh) با سرعت رانندگی عادی بزرگراه هدف قرار می دهد. . یک تیم چند رشته ای شامل کارشناسان بخش پیشرانه F1 با عملکرد بالا (HPP) مرسدس بنز در حال پیشرفت سریع در جهت اهداف بلند پروازانه پروژه است. اولین نمایش جهانی در سال 2022 خواهد بود. پیشرفت های فنی حاصل از Vision EQXX برای استفاده بالقوه در معماری های جدید سازگار و مورد استفاده قرار می گیرد.
برنامه تولید

مرسدس بنز در حال حاضر شبکه تولید جهانی خود را برای خروجی فقط الکتریکی در حال آماده سازی است که برای افزایش تقاضای بازار طراحی شده است. به لطف سرمایه گذاری های اولیه در تولید انعطاف پذیر و پیشرفته ترین سیستم تولید MO360 ، مرسدس بنز می تواند امروزه به صورت انبوه BEV تولید کند. به محض سال آینده ، هشت خودروی الکتریکی مرسدس بنز در هفت مکان در سه قاره تولید می شود. علاوه بر این ، تمام سایت های مونتاژ ماشین های سواری و باتری که توسط مرسدس بنز AG اداره می شوند تا سال 2022 به تولید خنثی کربن روی می آورند. برای افزایش کارایی تولید ، مرسدس بنز در حال پیوستن به نیروها با GROB ، رهبر جهانی آلمان در سیستم های اتوماسیون باتری بسیار ابتکاری است. تقویت ظرفیت تولید باتری و دانش فنی آن.این همکاری بر روی مونتاژ ماژول باتری و همچنین مونتاژ بسته است. مرسدس بنز همچنین قصد دارد یک کارخانه جدید بازیافت باتری در کوپنهایم آلمان نصب کند تا ظرفیت بازیافت و دانش فنی را بهبود بخشد و آن را ایمن کند. شروع عملیات بسته به نتیجه بحث های امیدوار کننده با مقامات عمومی در سال 2023 خواهد بود.
مردم برنامه ریزی می کنند

انتقال از موتورهای احتراق داخلی به وسایل نقلیه الکتریکی عملی است و هم اکنون در مرسدس بنز در حال انجام است. با همکاری نمایندگان کارمندان ، مرسدس بنز با استفاده از طرح های گسترده مهارت مجدد ، بازنشستگی پیش از موعد و همچنین خریدها ، تحول در نیروی کار خود را ادامه خواهد داد. TechAcademies آموزش هایی را برای مدارک آینده گرا به همکاران ارائه خواهد داد. فقط در سال 2020 ، حدود 20،000 کارمند در آلمان در زمینه های تحرک الکترونیکی آموزش دیدند. برای ارائه برنامه های توسعه سیستم عامل MB.OS ، 3000 شغل جدید مهندسی نرم افزار در سراسر جهان ایجاد می شود.
برنامه مالی

مرسدس بنز همچنان به اهداف حاشیه مشخص شده در پاییز سال 2020 متعهد است. اهداف سال گذشته بر اساس فرض فروش 25٪ خودروهای هیبریدی و الکتریکی تا سال 2025 بود. تکرار امروز بر اساس سهم xEV فرض شده تا 50٪ تا سال 2025 است یک سناریوی بازار برای فروش خودروهای جدید که در اصل تا پایان دهه به حالت کاملاً برقی درآمده است. یک اهرم مهم افزایش درآمد خالص در هر واحد با افزایش نسبت خودروهای پیشرفته برقی مانند مرسدس-میباخ و مرسدس-AMG است و در عین حال کنترل مستقیم تری بر قیمت و فروش دارد. افزایش درآمد حاصل از خدمات دیجیتالی بیشتر از نتایج پشتیبانی می کند. مرسدس همچنین در تلاش برای کاهش بیشتر هزینه های متغیر و ثابت و کاهش سهم سرمایه ها است.سیستم عامل های مشترک باتری و معماری های مقیاس پذیر الکتریکی همراه با پیشرفت در فناوری باتری ، درجه بالاتری از استاندارد سازی و هزینه های کمتری را به همراه خواهد داشت. انتظار می رود نسبت هزینه های باتری در داخل خودرو به طور قابل توجهی کاهش یابد. تخصیص سرمایه از EV-first به EV-only منتقل می شود. سرمایه گذاری در موتورهای احتراقی و فن آوری های پلاگین هیبریدی بین سال های 2019 و 2026 80٪ کاهش خواهد یافت. بر این اساس ، مرسدس بنز پروژه های حاشیه شرکت در جهان BEV را شبیه به آنچه در دوره ICE است ، ارائه می دهد.سرمایه گذاری در موتورهای احتراقی و فن آوری های پلاگین هیبریدی بین سال های 2019 و 2026 80٪ کاهش خواهد یافت. بر این اساس ، مرسدس بنز پروژه های حاشیه شرکت در جهان BEV را شبیه به آنچه در دوره ICE است ، ارائه می دهد.سرمایه گذاری در موتورهای احتراقی و فن آوری های پلاگین هیبریدی بین سال های 2019 و 2026 80 درصد کاهش می یابد. بر این اساس ، مرسدس بنز پروژه های حاشیه شرکت را در دنیای BEV شبیه به آنچه در دوره ICE است ، ارائه می دهد.

“وظیفه اصلی ما در این تحول ، متقاعد کردن مشتریان برای ایجاد سوئیچ با محصولات جذاب است. ، “برای مرسدس بنز، پیشگام EQS گل سرسبد تنها آغاز این دوره جدید Källenius گفت.

منبع: دایملر