اخبار و مقالات

استون مارتین پیکربندی کننده آنلاین جدید را راه اندازی می کند

استون مارتین پیکربندی کننده آنلاین جدید را راه اندازی می کند و به روزرسانی های 22MY را ارائه می دهد که قدرت بیشتری و انتخاب پیشرفته دارند

استون مارتین یک تنظیم کننده جدید و بهبود یافته را نشان می دهد و به طور قابل توجهی تجربه دیجیتالی آنلاین این برند لوکس را ارتقا می بخشد

21 جولای 2021

استون مارتین یک تنظیم کننده کاملاً جدید را به بازار عرضه کرده است که برای ارتقا experience تجربه دیجیتالی آنلاین این برند لوکس برای مشتریان ، طرفداران و شرکای فروشنده طراحی شده است.

یکی از م componentلفه های اصلی طرح تحول برند “Project Horizon” جوان سازی سفر مشتری است و تنظیم کننده جدید بخش مهمی از این روند است.

استون مارتین از ارزش و لوکس بودن زمان قدردانی می کند ، بنابراین تنظیم کننده جدید فرآیند مشخصات را ساده می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا بصورت بصری مطلوب ترین استون مارتین خود را ایجاد کنند. فناوری های جدید این برند را قادر ساخته است که کارهای روزمره را حذف کرده و تجربه ای لذت بخش را که انعطاف پذیری بیشتر و سطح راحتی فوق العاده با ارزشی دارد ، جایگزین آن کند. برای مشتریانی که مایل به ایجاد یک استون مارتین بی نظیر هستند ، تنظیم کننده همچنین مجموعه کاملی از شخصی سازی را ارائه می دهد که شامل گزینه های منحصر به فرد و انتخاب گسترده ای از رنگ ها ، چرم ها و آلکانتارا است.

با ارائه محیط های غوطه وری 3D Ultra High Definition ، تنظیم کننده استون مارتین امکان بزرگنمایی جزئیات خوب خودرو را برای مشتریان فراهم می کند ، سپس می توان آنها را در یک فیلم سینمایی مشاهده کرد که مشخصات کامل خارجی و داخلی را به وضوح نشان می دهد. انتخاب پس زمینه های زیبا ، از محیط استودیو گرفته تا مکان های واقعی به مشتریان کمک می کند ماشین عالی خود را تجسم کنند. این سفر مشتری جدید و ساده حتی می تواند مشخصات دقیق خودرویی را که مشتری در تبلیغات دیده است ، بدست آورد و ظاهر دقیق ماشین انتخاب شده را بازسازی کند.

تنظیم کننده به گونه ای طراحی شده است که مشتریان برند را در هر مکانی که در سفر هستند ، درگیر و هیجان زده و فعال کند. در هر مرحله از فرآیند آنلاین ، آنها می توانند به تعامل شخصی روی بیاورند و یک جلسه آنلاین با فروشنده محلی خود ترتیب دهند که می تواند به پیکربندی آنها کمک کند. مشتریان و طرفداران می توانند بروشور شخصی شده پیکربندی خود را بارگیری کنند ، پیکربندی های مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و همچنین رزرو تست درایو در هر مرحله از مراحل را انتخاب کنند.

با همکاری متخصصان دیجیتالی سازی MHP ، تنظیم کننده کاملاً جدید یک تجربه بصری کاملاً شخصی و شخصی را ارائه می دهد که توانایی کاوش همه گزینه ها و ویژگی های سفارشی را در سطح بی سابقه ای از جزئیات و در زمان واقعی فراهم می کند.

براساس پلت فرم محتوای الاستیک MHP ، پیکربندی کننده یک راه حل پیکربندی وسیله نقلیه نسل بعدی است که توسط موتور Unreal Engine و NVIDIA RTX در Google Cloud از Epic Games ساخته شده است. کاربران می توانند برای استفاده از این تجربه پیشرفته ، محتوا را از طریق تلفن همراه و سایر دستگاه های متصل پخش کنند.

از زمان شروع مسابقات فرمول 1 ، وب سایت استون مارتین میزان بازدید بسیار بالایی را مشاهده کرده است. در روز مسابقه در افتتاحیه مسابقه بزرگ جایزه بزرگ بحرین در مارس مارس ، این وب سایت بیشترین میزان بازدید روزانه از طریق راه اندازی جهانی DBX در سال 2019 را برای تنظیم کننده خود مشاهده کرد. DBX ، یک اتومبیل رسمی پزشکی فرمول 1® بر روی صفحه ظاهر می شود ، وب سایت با ورود طرفداران برای پیکربندی Aston Martin خود ، یک جهش را می بیند.

توبیاس مورس ، مدیر ارشد اجرایی استون مارتین گفت: “ما برای ارائه کمال به مشتریان خود فراتر و فراتر خواهیم رفت. تجربه خرید استون مارتین باید به اندازه داشتن آن لذت بخش باشد و تنظیم کننده جدید ما با این حساب ایجاد شده است. مشتریان ما افراد بسیار شلوغی هستند ، بنابراین وظیفه ما این است که روند خرید را به ساده ترین شکل و تا حد ممکن لذت بخش انجام دهیم. این تنظیم کننده جدید این کار را انجام می دهد. مانند بسیاری از مشاغل ، بخشی از مشتریان ما در طی همه گیر شدن به خرید آنلاین روی آورده اند ، بنابراین ما این روند را بهبود بخشیده ایم تا به مشتریان از راه دور تجربه کامل استون مارتین را بدهیم. “

در سال 2020 ، تنظیم کننده استون مارتین بیش از دو میلیون جلسه دید و انتظار می رود این تعداد برای سال 2021 رشد کند.
به روزرسانی های MY22 در تنظیم کننده جدید استون مارتین نشان داده شده است

به روزرسانی های مهم 22MY در سرتاسر خط تولید مارك ، برای اولین بار از طریق راه اندازی تنظیم كننده استون مارتین مشخص شده است.

هر دو نمونه کوپه و فرار موتور 4.0 لیتری V8 مجهز به استون مارتین لوکس GT ، DB11 ، اکنون دارای قدرت جدید ، بالاتر و حداکثر 535 PS هستند. قدرت پیک با 25 PS (24 اسب بخار ، 18 کیلو وات) سالم افزایش می یابد و در نتیجه حداکثر سرعت جدید 192 مایل در ساعت است. این افزایش قدرت موتور با حفظ گشتاور در کل محدوده دور موتور در دور موتور بالاتر تحویل می شود. علاوه بر این ، DB11 اکنون می تواند صندلی های Sports Plus اختیاری را نیز نصب کند که پشتیبانی بیشتری از شانه ها ، قفسه سینه و پاها برای راننده و سرنشین فراهم می کند – مناسب ماشین با این قدرت بالاتر و حداکثر سرعت.

پرچمدار مارک Super GT اکنون پس از انداختن نشان ‘Superleggera’ و V12 DB11 ، در حالی که با حفظ قدرت خروجی بیشتر و ویژگی های تعلیق دینامیک ، نشان ‘AMR’ را کنار گذاشته است ، به عنوان Aston Martin DBS شناخته خواهد شد. هر دوی این تغییرات برای ساده سازی نامگذاری در سراسر محدوده و تمرکز ارائه به مشتریان انجام شده است.

22MY Vantage و DBS اکنون با طراحی جالب توجه چرخ های 21 اینچی ارائه می شوند ، در حالی که اولین SUV مارک ، Aston Martin DBX ، می تواند با چرخ های 23 اینچی ، صندلی های جدید Sports Plus و شارژ بی سیم پیکربندی شود. برای سهولت بیشتر ، سیستم شارژ القایی در سیستم اطلاعات و سرگرمی ادغام شده و امکان مشاهده وضعیت شارژ دستگاه را در نمایشگر اصلی خودرو فراهم می کند.

برای 22MY ، سری جدیدی از محیط های داخلی برای اولین بار به سری محصولات معرفی می شوند و اولین بار در تنظیمات ظاهر می شوند. محیط های “ایجاد” ، “تسریع” و “الهام” در تمام اتومبیل های استون مارتین در دسترس است ، ترکیبی از مواد ، رنگ ها و ویژگی هایی که توسط تیم طراحی استون مارتین تنظیم شده است – هر یک از آنها شخصیت طراحی متفاوتی را نشان می دهد که متناسب با سلیقه فردی مشتری باشد. . در حالی که این محیط ها با ارائه طراحی های داخلی تعریف شده ، پیچیدگی را در مسیر مشخصات مشتری از بین می برند و پیکربندی وسیله نقلیه را ساده می کنند ، مشتری همچنین انتخاب یک شخصیت کاملاً سفارش داده شده را دارد.

محیط “Inspire” مظهر لوکس است ، یک کابین ساخته شده با بهترین انتخاب مواد و رنگ. برجسته ترین موارد شامل بهترین چرم نیمه آنیلین با الگوهای سوراخکاری کاملاً ساخته شده ، جزئیات صندلی از جمله دوخت براق و دوخت کنتراست است که همه در یک فضای داخلی مجلل و مجلل به اوج خود می رسند. محیط “Inspire” با انتخاب 38 رنگ با ترکیب رنگ یکنواخت و دو آهنگی موجود در فضای اتاق ، در دسترس است.

با تکرار ماهیت پویای استون مارتینز ، محیط “Accelerate” شخصیت قاطعانه تری می دهد. مشتریانی که تمایل دارند فضای داخلی متمرکزتری داشته باشند ، صندلی های اسپرت بی نظیری را با ترکیبی از چرم و آلکانتارا و برجستگی های رنگی متضاد ارائه می دهند. محیط “Accelerate” با انتخاب حداکثر 10 رنگ با چهار رنگ تعجب آور Alcantara در دسترس است.

سرانجام ، محیط “ایجاد” شروع غیرقابل تردیدی در مسیر پیکربندی مشتری است. با طیف متمرکز رنگ و گزینه های جزئیات ، این فضای داخلی دارای ویژگی زیبایی بصری و طراحی متمایز است. محیط “ایجاد” با انتخاب حداکثر 10 رنگ در هر دو ترکیب رنگ یکنواخت و دو نفره در دسترس است.

تنظیمات جدید استون مارتین را می توانید در سایت configurator.astonmartin.com پیدا کنید. فاز یک تنظیم کننده اکنون فعال است و در ماه های آینده پیشرفت های بیشتری انجام می شود.

منبع: استون مارتین

استون مارتین از سال ۲۰۲۵ در انگلستان خودرو برقی می‌سازد