اخبار و مقالات

پورشه از تامین کنندگان می خواهد تا به انرژی سبز روی بیاورند

پورشه از تامین کنندگان می خواهد تا به انرژی سبز روی بیاورند

پورشه تلاش بیشتری برای کاهش انتشار CO2 در زنجیره تأمین خود انجام می دهد: سازنده اتومبیل های اسپرت از حدود 1300 تامین کننده سری خود می خواهد تا از ماه ژوئیه به طور انحصاری از انرژی های تجدید پذیر در تولید قطعات پورشه استفاده کنند.

1 جولای 2021

پورشه تلاش بیشتری برای کاهش انتشار CO2 در زنجیره تأمین خود انجام می دهد: سازنده اتومبیل های اسپرت از حدود 1300 تامین کننده سری خود می خواهد تا از ماه ژوئیه به طور انحصاری از انرژی های تجدید پذیر در تولید قطعات پورشه استفاده کنند.

این قرارداد برای قراردادهای منعقد شده برای تهیه مواد تولیدی برای پروژه های جدید خودرو اعمال می شود. تأمین كنندگانی كه تمایلی به استفاده از انرژی سبز مجاز ندارند ، دیگر برای قرارداد طولانی مدت با پورشه در نظر گرفته نمی شوند. “تامین کنندگان سلول باتری ما از سال 2020 مجبور شده اند از انرژی سبز استفاده کنند. و اکنون ما گام مهم بعدی را برمی داریم: شرط می کنیم که تأمین کنندگان سری ما همچنین برای تولید اجزای سازنده خود فقط از انرژی های تجدید پذیر استفاده می کنند تا به کاهش انتشار CO2 حتی بیشتر کمک کنند. ما تشخیص می دهیم که ما مسئولیت اطمینان از شفافیت و پایداری زنجیره های تأمین را داریم. “می گوید Uwe-Karsten Städter ، عضو هیئت اجرایی تدارکات در پورشه AG.

پورشه یک هدف بلندپروازانه برای خود تعیین کرده است: این شرکت می خواهد تا کل کل زنجیره ارزش CO2 تا سال 2030 خنثی باشد. در حال حاضر ، زنجیره تأمین سازنده خودروهای اسپرت مسئول حدود 20 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای پورشه است. این درصد قرار است تا سال 2030 به دلیل افزایش برق برقی وسایل نقلیه به حدود 40 برسد. اما پورشه این مسئله را به طور جدی حل می کند: ”با استفاده از تنها منابع انرژی تجدیدپذیر ، تأمین کنندگان ما در تلاش برای دستیابی به خنثی بودن CO2 از نمونه ما پیروی می کنند. ما قصد داریم حتی با شرکای خود گفتگوهای فشرده تری داشته باشیم تا پیشرفت هایی در پایداری خود داشته باشیم. فقط با همکاری می توانیم با تغییرات مداوم آب و هوا مقابله کنیم ، “توضیح می دهد اشتودر.

پورشه و همچنین در زنجیره تأمین خود ، در حال کاهش انتشار CO2 در کارخانه های خود است: تولید Taycan – اولین اتومبیل های ورزشی تمام برقی ساخته شده در کارخانه Zuffenhausen در اشتوتگارت – از زمان راه اندازی در سال 2019 ، کربن خنثی است از سال 2020 ، این مورد در مورد تمام وسایل نقلیه ساخته شده در دفتر مرکزی شرکت ، و همچنین برای 911 و 718 نیز صادق است. در آغاز سال 2021 ، مرکز توسعه در ویساچ و کارخانه در لایپزیگ ، که در آن مدل های ماکان و پانامرا تولید می شود ، از این الگو پیروی کردند. این بدان معنی است که همه سایت های بزرگ پورشه از نظر عملکرد از قبل خنثی با CO2 هستند.

این شرکت همچنین طی ده سال آینده بیش از یک میلیارد یورو در اقدامات ضد کربن سازی سرمایه گذاری خواهد کرد. پورشه با نمایش جهانی Taycan Cross Turismo در ابتدای ماه مارس به یک نقطه عطف رسید. همه جانبه در بین اتومبیل های اسپرت برقی اولین وسیله نقلیه در جهان است که در تمام طول عمر خود کربن خنثی است. مجموعه مدل های بیشتری قرار است دنبال شوند. و تا سال 2030 ، هدف این است که بیش از 80 درصد از کل خودروهای جدید فروخته شده کاملاً الکتریکی یا پلاگین هیبریدی باشند. از اوایل سال 2025 ، حداقل 50 درصد از وسایل نقلیه جدید فروخته شده باید از یک درایو برقی استفاده کنند.

منبع: پورشه

متمایز و پویاتر از همیشه | مدل های جدید پورشه 911 GTS