اخبار و مقالات

ولوو اتومبیل و گوگل به همکاری برای نسل بعدی تجربه کاربر ایمن و متصل ادامه می دهند

ولوو اتومبیل و گوگل به همکاری برای نسل بعدی تجربه کاربر ایمن و متصل ادامه می دهند

در نسل بعدی اتومبیل های کاملاً برقی ولوو ، مشتریان می توانند منتظر خودرویی باشند که هر روز بهتر می شود و تجربه کاربری ساده ، آرام و بی نقص ولوو را ارائه می دهد – از گرفتن اتومبیل ، قرار گرفتن در داخل آن و کنترل آن از طریق تلفن همراه دستگاه

30 ژوئن 2021

در نسل بعدی اتومبیل های کاملاً برقی ولوو ، مشتریان می توانند منتظر خودرویی باشند که هر روز بهتر می شود و تجربه کاربری ساده ، آرام و بی نقص ولوو را ارائه می دهد – از گرفتن اتومبیل ، قرار گرفتن در داخل آن و کنترل آن از طریق تلفن همراه دستگاه

گروه خودروی ولوو اولین سازنده اتومبیل بود که اتومبیل هایی با سیستم سرگرمی و سرگرمی مجهز به سیستم عامل Android Automotive با دستیار Google ، Google Maps و Google Play داخلی را معرفی کرد. اکنون این شرکت به همکاری استراتژیک خود با Google ادامه می دهد تا اطلاعات و سرگرمی و اتصال را به سطح بالاتری برساند.

رویکرد نسل بعدی ولوو اتومبیل به تجربه کاربر بخشی از VolvoCars است. OS ، چتری از سیستم عامل های مختلف در Volvos الکتریکی در سراسر ماشین و ابر ، و با سیستم عامل Android Automotive و رویکرد جدید نمایش در ماشین شروع می شود .

با درهم آمیختن مهندسی و طراحی ، ولوو اتومبیل و گوگل در کنار هم یک تجربه کاربری را برای سادگی برای بهینه سازی ایمنی ایجاد کرده اند. طراحی تجربه کاربری با توجه به میزان ارتباطی که پشت فرمان دارید ، بر روی اطلاعات واضحی از راننده بنا شده است.

صفحه اطلاعات راننده با وضوح بالا ، بیشترین اطلاعات مربوط به رانندگی را از جمله سرعت و میزان باتری به راننده می دهد. نمایشگر هد به بالا کمک می کند تا اطلاعات کلیدی در مقابل راننده نگه داشته شود بدون اینکه مجبور شوید نگاهش را دور کنید.

اتومبیل های آینده ولوو نیز با یک صفحه لمسی بزرگ و متمرکز همراه خواهند بود که محتوای غنی ، اطلاعاتی آسان برای دیدن و تعامل واکنش پذیر را فراهم می کنند. اصل این است که هر چیزی که مشتری نیاز دارد باید همیشه به راحتی در دسترس باشد ، چه از طریق لمس و چه از طریق فرمان صوتی. هیچ نیازی یا اطلاعات فوری در منوها دفن نشده است ، با کلیکهای زیادی فاصله دارد.

نتیجه یک تجربه کاربری ساده است که سازگار ، تمیز ، به راحتی قابل اسکن است و رویکردی حداقلی و زمینه ای را در پیش می گیرد. این فقط اطلاعات مناسب و مورد نیاز را در زمان مناسب فراهم می کند و اطمینان می دهد که رانندگان ولوو می توانند بر رانندگی و ایمن ماندن در جاده تمرکز کنند.

هنریک گرین ، مدیر ارشد فناوری ، گفت: “تیم های ما زمان زیادی را با Google صرف کرده اند تا تجربه کاربر ما را برای نسل بعدی اتومبیل های ولوو بیشتر توسعه و بهبود بخشند. “به خصوص از نظر ایمنی ، آرامش و سادگی ، ما به لطف یکپارچه سازی عمیق تر در طراحی و توسعه فن آوری ، پیشرفت های چشمگیری داشته ایم. ما متقاعد شده ایم که به ما امکان می دهد حتی اتومبیل های ولوو بهتری ایجاد کنیم و استاندارد جدیدی را برای صنعت تعیین کنیم.

فراتر از صفحه نمایش داخل اتومبیل ، نسل بعدی اتومبیل های کاملاً برقی ولوو با اتصال یکپارچه به دستگاه تلفن همراه شما عرضه می شوند. نسل بعدی اتومبیل های ولوو از تلفن شما به عنوان یک کلید استفاده می کنند و برنامه Volvo Cars شما را به هر چیز دیگری که دارای یک زندگی مدرن و مالکیت اتومبیل برقی است متصل می کند.

ویژگی هایی مانند یافتن و پرداخت هزینه شارژ و اتصال به دستگاه های منزل شما ، و همچنین از راه دور محبوب ترین ویژگی هایی که امروزه از آن ها قدردانی شده است مانند پیش گرمایش و خنک سازی ، در آن لحاظ خواهد شد.

به عنوان بخشی از استراتژی تجاری جدید ولوو که اخیراً اعلام شده است ، اتومبیل های برقی آن از طریق volvocars.com بصورت آنلاین در دسترس است. مشتریان می توانند از طریق راحتی در خانه خود سفارش دهند و یا به همراه خرده فروش خود سفارش آنلاین دهند. هر ولووی الکتریکی خالص با یک پیشنهاد مراقبت راحت شامل مواردی مانند سرویس ، گارانتی ، کمک جاده ای و همچنین گزینه های بیمه و شارژ منزل درصورت وجود دارد.

تمام اتومبیل های الکتریکی ولوو به روزرسانی های نرم افزاری منظم و ویژگی های جدید جدیدی را از طریق هوا (OTA) دریافت خواهند کرد ، تا اطمینان حاصل شود که خودروی ولوو با گذشت زمان بهتر می شود. حرکت این شرکت به سمت توسعه نرم افزار داخلی سرعت توسعه و استقرار سریعتر به روزرسانی های منظم OTA را افزایش می دهد.

منبع: اتومبیل های ولوو