اخبار و مقالات

ورود خودروساز لوکس جنسیس به اروپا

بزرگترین طرح سه بعدی در کوههای آلپ سوئیس ورود خودروساز لوکس جنسیس به اروپا است

خودروساز لوکس جنسیس بزرگترین پیش بینی در نوع خود را در کوه های آلپ سوئیس نشان می دهد ، ورود آن به اروپا را نشان می دهد و تعهد خود را برای بازنویسی قوانین مالکیت اتومبیل سنگین می کند

2 جولای 2021

شب گذشته ، خودروساز لوکس جنسیس بزرگترین طرح سه بعدی در نوع خود را در کوهی در کوه های آلپ سوئیس ایجاد کرد تا ورود این مارک به اروپا را رقم بزند.

بزرگترین و بزرگترین پروژه سه بعدی در ALPS سوئیس ، ورود به تولد اتومبیل لوکس در اروپا

این طرح با وعده “تفاوت پیدایش” ، مجموعه ای از اصول برای احترام به وقت هر مشتری و ارائه خدمات استثنایی به مشتری ، تعهد مارک خودرو در تغییر نحوه خرید و مالکیت اتومبیل در اروپا را تأیید کرد. این وعده ها از طریق جادوی فن آوری پیش بینی پیشرفته در سنگ “قرار گرفتند.

این صفحه نمایشی که از صخره کوهی در حوالی لاوتربرونن روشن شده بود ، دارای ابعاد چشمگیر 275 متر عرض و 180 متر ارتفاع بود و از طریق پیشرفته ترین طرح سه بعدی به حیات بخشیده شد و یکپارچه فن آوری و طبیعت را با هم ادغام کرد.

رسانه ها و افراد معتبر شاهد نمایش خیره کننده ای بودند که با طرح دو خط مترادف با زبان طراحی جنسیس آغاز شد که ظاهرا سطح کوه را شکسته و بوم ناهموار سطح سنگ را زنده می کند.

این طرح با نفوذ سطح کوه ادامه یافت تا تأثیر فضای روشن را آشکار کند. با افزایش انتظار ، سرانجام مهمانان توانستند نگاه خود را به تصاویر وسایل نقلیه جنسیس بیندازند ، و در کوه با تقریبا 30 برابر اندازه یک خانه متوسط ​​دو طبقه ظاهر شدند.

در کرسندو نهایی ، آرم نمادین Genesis فاش شد که نشان از ورود این برند به اروپا است. تعهد خود را در مورد احترام با کلیه مشتریان و تغییر نحوه نگاه صنعت خودرو به خدمات مشتری به آلپ سوئیس تعهد می دهیم. برای تماشای انیمیشن لطفا این لینک را بفرستید.

این طرح شروع تجارت مارک Genesis در اروپا است که با مشتریانی در انگلیس ، آلمان و سوئیس آغاز می شود.

خریداران اتومبیل می توانند تجربه بسیار متفاوتی با دستیارهای شخصی جنسیس در هر استودیوی جنسیس داشته باشند. کارکنانی که متمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت بالا به جای فروش هستند. بدون توجه به خرید در استودیو یا خرید آنلاین ، قیمت ثابت است. دیگر چانه زنی اگر مشتری رانندگی آزمایشی بخواهد ، جنسیس با احترام به وقت خود ، اتومبیلی را به خانه یا محل کار خود تحویل می دهد.

دومینیک بوش ، مدیرعامل ، جنسیس موتور اروپا ، اظهار داشت: “” تفاوت جنسیس “یک رویکرد مدرن در خرید و مالکیت اتومبیل است که به همه رانندگان گزینه ای بدون دردسر می بخشد ، ما تجربه مشتری استثنایی را نسبت به فروش داریم.

ما تجربه خرید و مالکیت اتومبیل را ارائه می دهیم که بدون استرس است و در وقت شما صرفه جویی می کند.

“در پیدایش ، میراث کره ای ما هر کاری را انجام می دهیم ، از طراحی و نوآوری تا خدمات ما ، ریشه در اصول مهمان نوازی و احترام کره دارد. با مراقبت از جزئیات ، بنابراین مشتریان ما مجبور نیستند ، با ارزش ترین لوکس. وقت خود را به آنها می دهیم.

“ما به مشتریان خود قول می دهیم که کارها را متفاوت انجام خواهیم داد.”

منبع: هیوندای

اپل و هیوندای تولید خودروهای برقی بدون راننده را در سال ۲۰۲۴ شروع می‌کنند