اخبار و مقالات

متمایز و پویاتر از همیشه | مدل های جدید پورشه 911 GTS

متمایز و پویاتر از همیشه | مدل های جدید پورشه 911 GTS

تقریباً دو سال و نیم پس از عرضه 992 در بازار ، طیف 911 از مدل های اسپرت GTS به خانواده استقبال می کند.

23 ژوئن 2021

دوازده سال پیش ، پورشه اولین نسخه GTS از 911 را معرفی کرد. اکنون ، نسل جدیدی از مدل محبوب خودروهای اسپرت روانه بازار شده است – قدرتمندتر و از نظر بصری متمایز ، و با پویایی رانندگی بهتر از هر زمان دیگر. موتور شش سیلندر بوکسوری آن 353 کیلووات (480 اسب بخار ؛ مدل های 911 GTS (NEDC)) را ارائه می دهد: مصرف سوخت ترکیبی 10.7 – 9.7 لیتر در 100 کیلومتر ، انتشار گاز CO2 به همراه 243 – 221 گرم در کیلومتر ؛ مدل های 911 GTS (WLTP): مصرف سوخت با ترکیب 11.4 – 10.4 لیتر در 100 کیلومتر ، میزان انتشار CO2 با ترکیب 259 – 236 گرم در کیلومتر) که 22 کیلووات (30 PS) بیشتر از 911 Carrera S فعلی و 911 GTS قبلی است. پنج مدل مدل اکنون در دسترس است.

911 Carrera GTS با چرخ دنده عقب به عنوان کوپه و کابریولت
911 Carrera 4 GTS با چهار چرخ متحرک به عنوان کوپه و کابریولت
911 Targa 4 GTS با پیشرانه تمام چرخ

یک جعبه دنده هشت سرعته پورشه دو کلاچه (PDK) یا یک هفت سرعته دستی ، و همچنین سیستم تعلیق مخصوص GTS با Porsche Active Suspension Management (PASM) ، و سیستم ترمز با عملکرد بالا از 911 Turbo ، برتری را تضمین می کنند انتقال نیروهای طولی و جانبی. پویایی رانندگی با بسته طراحی سبک که برای اولین بار برای GTS از نوامبر 2021 در دسترس است و 25 کیلوگرم صرفه جویی می کند ، پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

ظاهر اسپرت کم رنگ مدل های جدید از عناصر بدنه متضاد مشکی و مناطق چراغ های تاریک برخوردار است. سیاه همچنین رنگ غالب داخلی است. بسیاری از ویژگی های ساخته شده از میکرو الیاف Race-Tex فضایی را ایجاد می کند که هم پویا و هم ظریف است. آخرین نسل مدیریت ارتباطات پورشه (PCM) پیشرفتهای بی نظیری را در عملکرد و اتصال ایجاد می کند.
سیستم تعلیق سفارشی و سیستم اگزوز بی نظیر ورزشی

توربوشارژ سه لیتری تخت شش در 911 GTS جدید 353 کیلووات (480 PS) ارائه می دهد. حداکثر گشتاور 570 نیوتن متر است که نسبت به مدل قبلی 20 نیوتن متر افزایش دارد. صفر تا 100 کیلومتر در ساعت فقط 3.3 ثانیه طول می کشد (911 Carrera GTS (NEDC): مصرف سوخت ترکیبی 10.3 – 9.7 لیتر در 100 کیلومتر ، انتشار CO 2 با ترکیب 234 – 221 گرم در کیلومتر ؛ 911 Carrera GTS (WLTP): مصرف سوخت ترکیبی 11.4 –10.4 لیتر در 100 کیلومتر ، میزان انتشار گاز CO 2 با ترکیب 258 تا 236 گرم در کیلومتر) در 911 کاررا 4 GTS کوپه با گیربکس هشت سرعته پورشه دو کلاچه (PDK): سه دهم سریعتر از نمونه قبلی. یک گیربکس هفت سرعته دستی با پرتاب مخصوص کوتاه برای همه مدلهای 911 GTS به عنوان جایگزینی برای PDK در دسترس است.

سیستم تعلیق آن ، مشتق شده از 911 Turbo و اصلاح شده برای GTS ، نیازهای دقیق عملکرد را برآورده می کند. دامپرها به لطف استاندارد سیستم تعلیق فعال پورشه (PASM) خود ، با سرعت صاعقه به تغییرات دینامیکی پاسخ می دهند. در کوپه و کابریولت ، PASM استاندارد است ، همراه با شاسی اسپرت 10 میلی متر پایین تر. مفهوم فنرهای کمکی در عقب از مدلهای توربو ناشی می شود: فنرهای اصلی در تمام شرایط رانندگی تحت تنش هستند. بازگشت به همان حالت باقی مانده است. شاسی 911 Targa 4 S با PASM برای 911 Targa 4 GTS استفاده می شود.

همچنین مهندسان عملکرد توقف را متناسب با افزایش کارایی GTS تنظیم کرده اند که از سیستم ترمز با عملکرد بالا از 911 Turbo استفاده می کند. چرخ های آلیاژی با قفل مرکزی 20 اینچ (جلو) و 21 اینچ (عقب) مشکی از 911 توربو هستند. سیستم اگزوز استاندارد ورزشی به لطف تنظیمات اختصاصی GTS و حذف برخی از عایق های داخلی ، مسئول یک موسیقی متن فیلم با احساسات حتی بیشتر است.
لهجه های سیاه متعدد در ابریشم یا براقیت بالا

انبوهی از جزئیات بیرونی سیاه یا تیره از مشخصات 911 GTS است. در 911 Targa 4 GTS ، این شامل حلقه تعریف مدل و حروف Targa نیز می باشد. عناصر اضافی رنگ شده با براق ابریشم سیاه شامل لب اسپویلر ، چرخ های آلیاژی قفل مرکزی ، لوورهای روکش موتور و اسکریپت GTS در درب و عقب خودرو هستند. بسته خارجی ، که در آن این جزئیات و سایر جزئیات با رنگ سیاه براق اجرا می شوند ، می توانند به عنوان گزینه انتخاب شوند.

همه مدل های 911 GTS به طور مثر از بسته Sport Design برخوردار هستند که دارای تزئینات مشخصی برای جلو ، عقب و آستانه های جانبی است. رینگ های چراغ جلو و محیط اطراف چراغ روشنایی روز تاریک شده و خودرو با چراغ های LED استاندارد با Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) مجهز شده است. چراغ های عقب منحصر به مدل های GTS است.
وزن کم ، نیروی رو به پایین بیشتر

پویایی رانندگی با بسته طراحی سبک که برای اولین بار برای GTS از نوامبر 2021 در دسترس است ، بیشتر بهبود می یابد. صندلی های کامل سطل ، پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن (CFRP) ، شیشه سبک برای شیشه های کناری و عقب و باتری سبک وزن. صندلی های عقب نیز برداشته می شوند. سایر پیشرفت های عملکرد شامل فرمان در محور عقب به عنوان استاندارد در این بسته تجهیزات و رنگ های اضافی آیرودینامیکی است.
Black Race-Tex و صندلی های ورزشی استاندارد Plus

جزئیات اسپرت مدل های GTS در داخل – از نظر عملکردی و همچنین بصری – ادامه دارد. اهرم دنده جعبه دنده دستی هفت سرعته اختیاری 10 میلی متر کوتاه شده است که با یک حرکت مچ دست امکان تعویض دنده سریع را فراهم می کند. یک فرمان GT Sport و همچنین بسته Sport Chrono با سوئیچ حالت ، برنامه Porsche Track Precision و نمایشگر دمای تایر از ویژگی های استاندارد هستند. صندلی های Sport Sport Plus با تنظیم چهار طرفه برقی پشتیبانی جانبی ، راحتی و راحتی را فراهم می کنند. عایق داخلی کاهش یافته است ، که باعث افزایش صوت رانندگی احساسی می شود.

ویژگی های متعدد Race-Tex بر فضای پویای ظریف تأکید می کند. بخشهای مرکزی صندلیها ، لبه فرمان ، دسته درها و بازوها ، درب محفظه ذخیره سازی و اهرم دنده همگی در مواد میکروفیبر مرتب شده اند. با بسته داخلی GTS ، درزهای تزئینی در رنگ قرمز یا مداد رنگی به عنوان یک گزینه در دسترس هستند. کمربندهای ایمنی و حروف گلدوزی شده GTS روی تکیه گاه ها ، شمارنده دور و ساعت Sport Chrono در همان رنگ های متضاد هستند. درزهای تزئینی روی داشبورد و روکش درب از نوع مات Carbon با بسته داخلی GTS است.
نمایش جدید و مفهوم عملیاتی اکنون با Android Auto نیز ارائه می شود

نسل جدید مدیریت ارتباطات پورشه (PCM) دارای توابع اضافی و عملکرد بسیار ساده است. نواحی لمسی در منوی Media بزرگتر شده و گزینه مرتب سازی مجدد کاشی های صفحه اصلی جدید است. دستیار صوتی بهبود یافته گفتار طبیعی را تشخیص می دهد و می تواند با “Hey Porsche” فعال شود.

کاربران iOS و Android از اتصال کامل برخوردار خواهند شد. با استفاده از Apple Car Play ® و اکنون Android Auto ، از عملکرد تلفن های همراه متناظر می توان به طور کامل در مدل های جدید پورشه 911 GTS استفاده کرد.

منبع: پورشه

بازار کدام خودروهای وارداتی داغ است؟