اخبار و مقالات

پورشه ظرفیت مهندسی و مونتاژ خود را افزایش می دهد

پورشه ظرفیت مهندسی و مونتاژ خود را افزایش می دهد

پورشه نیازهای آسیا را برآورده می کند و در حال افزایش ظرفیت مهندسی و مونتاژ جهانی خود است

30 آگوست 2021

کار مهندسی پورشه از دیرباز استفاده از سایت های توسعه ای خارجی در جستجوی خودروها و سرویس های اسپرت کامل فردا را دارد. از سال آینده ، ظرفیت آن حتی بیشتر می شود و شامل یک ماهواره جدید دائمی تحقیق و توسعه در چین می شود که به تمرکز مداوم بر بزرگترین بازار واحد پورشه می پردازد. این شرکت همچنین حضور خود را در بازارهای نوظهور آسیای جنوب شرقی تقویت می کند. پورشه فراتر از پروژه هایی مانند اجرای اولین شبکه شارژ با کارایی بالا در منطقه ، با همکاری Shell ، یک مجمع محلی کوچک در مالزی ایجاد می کند تا به شبکه سایت های تولید این شرکت بپیوندد. خودروها به طور خاص با الزامات محلی مطابقت دارند و فقط برای مالزی در دسترس خواهند بود.

الیور بلوم ، رئیس هیئت اجرایی در پورشه می گوید: “ما با کنجکاوی ، با یادگیری دائمی و تنظیم مجدد خودروهایمان رانده می شویم.” “داشتن یک خانه دائمی برای این کار در چین مزایای آشکاری را به دنبال خواهد داشت ، به ویژه در مورد بازتاب و پیش بینی نیازهای مشتریان ما در چین – کشوری که واقعاً از پورشه استقبال کرده و اتومبیل های ما را تا آنجا که برای ما مورد توجه قرار گرفته است. بزرگترین بازار فروش برای شش سال متوالی. ” موقعیت ماهواره تحقیق و توسعه در شانگهای به منظور افزایش درک مشتریان چینی شرکت و نیازهای آنها و بهبود توسعه محصولات محلی طراحی شده است. این محصول علاوه بر پورشه دیجیتال چین ، که به عنوان یک شرکت مستقل در اوایل سال جاری تاسیس شد ، و پورشه مهندسی چین ، که بیش از 20 سال در بازار حضور داشته است ، ارائه می شود.”بازار خودروی چین بسیار پویا است و ترجیحات مشتری بسیار خاص است. ما می خواهیم این خواسته ها را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم. “

پورشه یک شبکه بین المللی اختصاصی و دائماً در حال رشد از مکانهای تحقیق ، توسعه و آزمایش دائمی ایجاد کرده است تا بتواند نیازهای مشتریان خود را در سراسر جهان برآورده کند. این سایت ها کارهای مهندسی و طراحی مهمی را انجام می دهند – با درس های آموخته شده برای ورود به اتومبیل های تمام شده. در حالی که این شبکه در چندین قاره گسترده شده است ، خانه مهندسی این شرکت در وایساخ آلمان ، مستقیماً با هر پایگاه ارتباط دارد. اینها از دریاچه های یخ زده Arjeplog در شمال سوئد ، جایی که اکثر آزمایشات هوای سرد انجام می شود ، گرفته تا آب و هوا و جاده های منحصر به فرد موجود در ژوهانسبورگ ، آفریقای جنوبی ، و گرمای خشک کالیفرنیا ، در ایالات متحده. این کار نه تنها بر دینامیک و کیفیت خودرو تأثیر می گذارد ،بلکه ویژگی های راحتی و راحتی و فناوری مناسب برای خودروهای اسپرت فعلی و آینده پورشه.

یکی دیگر از نمونه های سرمایه گذاری طولانی مدت جهانی ، پورشه دیجیتال ، زیرمجموعه پورشه است که در سال 2016 تأسیس شد. این شرکت بر تحقیق و توسعه خدمات دیجیتالی جدید متمرکز بر مشتری تمرکز دارد و دفتر مرکزی آن در آلمان همراه با دفاتر اصلی در ایالات متحده ، اسپانیا است. ، چین ، اسرائیل و کرواسی.

“ما مفتخریم که یک تجارت جهانی پر جنب و جوش هستیم و در برنامه های محلی سرمایه گذاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم خودروها و خدمات ما نیازهای خاص بازارهای ما در خارج از اروپا را نشان می دهد. مایکل اشتاینر ، عضو هیئت اجرایی ، تحقیق و توسعه در پورشه می گوید ، برای انجام بهتر این کار نیاز به حضور دائمی است. افزودن یک مکان ماهواره ای تحقیق و توسعه چینی ، پیوستن به عملیات تحقیق و توسعه موجود در اروپا ، آمریکای شمالی و جاهای دیگر ، بر تعهد ما برای اطمینان از مطابقت و هماهنگی خودروهای ما در بازارهای ما تاکید می کند. “

از فرصت های بیشتر رشد در منطقه ASEAN استفاده کنید

جنوب شرقی آسیا نمایانگر یک بازار بسیار پویا با پتانسیل های رشد و نوآوری قابل توجه است. پورشه با ایجاد مجمع محلی به همراه شریک قدیمی خود سیمه داربی برهاد ، در حال توسعه ردپای خود در منطقه 10 نفره ASEAN (انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا) است. این سایت که در مالزی واقع شده است ، مونتاژ نهایی مدلهای خاص بازار محلی را از سال 2022 به بعد بر عهده خواهد داشت. این تأسیسات در کنار شبکه تأسیس شده اروپایی پورشه از سایت های تولیدی فعالیت خواهد کرد.

آلبرشت ریمولد ، عضو هیئت اجرایی تولید و تدارکات در پورشه می گوید: “ما خوش شانس هستیم که به دلیل برنامه ریزی دقیق ، کارخانه های موجود ما بیش از حد وظیفه پاسخگویی به تقاضای جهانی فعلی و آینده خودروهای ما را بر عهده دارند.” با این حال ، سایت مونتاژ جدید در مالزی نیازهای خاص بازار را برآورده می کند و اگرچه یک پروژه مستقل و از نظر اندازه و ظرفیت اندک است ، اما نشان دهنده تمایل ما برای یادگیری و سازگاری با شرایط خاص بازار محلی است. ”
مالزی به عنوان دولت بنیانگذار بلوک ASEAN

در 10 سال گذشته ، پورشه از روابط نزدیک و قابل اعتماد با سیم داربی برهاد به عنوان وارد کننده و توزیع کننده انحصاری خودروهای اسپرت این برند در مالزی برخوردار بوده است. این مشارکت همراه با طرفداران رو به رشد و اختصاصی پورشه در منطقه ، نتایج چشمگیری را حتی در شرایط چالش برانگیز به ارمغان آورده است ، که در افزایش 9 درصدی تحویل ها در سال 2020 نشان داده شده است. مالزی به عنوان دولت بنیانگذار بلوک ASEAN ، تجارت قابل توجهی را ارائه می دهد فرصت ها و چشم انداز خودرو به خوبی تثبیت شده است.

دتلوف فون پلاتن ، عضو هیئت اجرایی فروش و بازاریابی در پورشه می گوید: “مالزی و کل ASEAN منطقه ای با پتانسیل بزرگ است و ما مشتاقانه منتظر اولین مدل های مونتاژ شده محلی هستیم که سال آینده به مشتریان مالزی برسد.” “با حرکت پورشه به دوران جدید تحرک ، مالزی و منطقه ASEAN اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند. این گام در حال حاضر بخشی از یک ابتکار دیرینه برای همگام شدن با نیازهای مشتری و بازار است. “

منبع: پورشه

پورشه پیشنهادات برتر دیجیتال با تمرکز بر تمام جنبه های خودرو