اخبار و مقالات

نیسان خودروی کوچک الکتریکی خود را در اوایل سال مالی 2022 در ژاپن راه اندازی می کند

نیسان خودروی کوچک الکتریکی خود را در اوایل سال مالی 2022 در ژاپن راه اندازی می کند

نیسان موتور شرکت آموزشی ویبولیتین امروز اعلام کرد که قصد دارد فروش خودروی کوچک و تمام برقی جدید خود را در ژاپن در اوایل سال مالی 2022 آغاز کند.

27 آگوست 2021

شرکت نیسان موتور ، آموزشی ویبولیتین امروز اعلام کرد که قصد دارد فروش خودروی کوچک و تمام برقی جدید خود را در ژاپن در اوایل سال مالی 2022 آغاز کند. این خودرو بخشی از یک پروژه مشترک با شرکت میتسوبیشی موتورز است و توسط شرکت NMKV برنامه ریزی و توسعه داده شده است. بازار.

هدف این خودروی کوچک تعریف مجدد خودروهای محبوب ژاپن است که شامل شتاب سریع ، رانندگی نرم و بی سر و صدا در کابین است که از ویژگی های اصلی خودروهای برقی (EV) است. همچنین با انواع فناوری های پیشرفته از جمله فناوری های کمک راننده در دسترس خواهد بود.

با ظرفیت اسمی باتری 20 کیلووات ساعت ، وسیله نقلیه کوچک EV دارای محدوده رانندگی است که نیازهای روزانه ژاپن را پوشش می دهد. این وسیله نقلیه علاوه بر موارد استفاده از قابلیت تحرک ، می تواند برق را از باتری خود به خانه تأمین کند و در مواقع ضروری می تواند به عنوان منبع تغذیه تلفن همراه عمل کند.

این وسیله نقلیه کوچک با طول 3،395 میلی متر ، عرض 1475 میلی متر و ارتفاع 1665 میلی متر ، به گونه ای طراحی شده است که رانندگی و رانندگی آسان را در محیط های تردد تنگاتنگ ژاپن انجام دهد. پیش بینی می شود قیمت خرید (قیمت ذکر شده منهای یارانه ها) تقریباً 2 میلیون ین باشد.

نیسان به عنوان یکی از پیشگامان خودروهای بدون آلاینده ، از سال 2010 بیش از 500000 دستگاه نیسان LEAF تمام برقی را در سراسر جهان به فروش رسانده است که بیش از 150 هزار دستگاه از آنها در ژاپن است. به عنوان بخشی از ابتکارات گسترده تر خود برای کمک به جامعه ای پایدار ، نیسان برنامه برق رسانی با محوریت ژاپن به نام Blue Switch را اجرا می کند ، که در آن هدف آن رسیدگی به مسائلی مانند کاهش بار محیطی و اقدامات مقابله با بلایا است.

در ادامه ، نیسان به توسعه فناوری های برقی و توسعه مدل های برقی خود ادامه می دهد و هدف این است که هر مدل جدیدی که در بازارهای کلیدی معرفی می شود تا اوایل دهه 2030 برقی شود.

توجه: مشخصات خودرو تا آگوست 2021 قابل تغییر است.

منبع: نیسان