اخبار و مقالات

هیوندای موتور چشم انداز خود را برای رواج هیدروژن تا سال 2040 در انجمن موج هیدروژن ارائه می دهد

هیوندای موتور چشم انداز خود را برای رواج هیدروژن تا سال 2040 در انجمن موج هیدروژن ارائه می دهد

گروه هیوندای موتور چشم انداز خود را برای انرژی هیدروژن و جامعه جهانی هیدروژن ارائه کرده است.

7 سپتامبر 2021

در انجمن آنلاین آنلاین موج هیدروژن که امروز برگزار شد ، گروه برنامه های خود را برای رواج هیدروژن تا سال 2040 از طریق معرفی فناوری های جدید و راه حل های تحرک در حمل و نقل و سایر بخش های صنعتی ارائه کرد.

با تأکید بیشتر بر تعهد پیشگامانه خود برای پاک سازی انرژی پایدار برای همه انواع تحرک ، گروه از طرح های بی سابقه ای رونمایی کرد که منجر به برق رسانی همه مدل های جدید خودروهای تجاری – شامل موتورهای الکتریکی پیل سوختی یا باتری ، و همچنین استفاده از سیستم های پیل سوختی می شود. – برای همه مدلها تا سال 2028. استراتژی جسورانه گروه را در خط مقدم صنعت خودروهای تجاری قرار داده و در این فرایند به تغییر شکل صنعت و تحقق آینده پاک پایدار کمک می کند.

به عنوان نماینده برنامه های گروه برای “موج” جدیدی از محصولات و فناوریهای مبتنی بر هیدروژن که سفر به سوی جامعه هیدروژن را پیش می برد ، فعالیتهای موج هیدروژن از امروز با ارائه آنلاین-به سرپرستی رئیس گروه ، Euisun Chung و سایر افراد آغاز شد. مدیران ارشد. این تیم استراتژی هیدروژنی آینده گروه را برای سیستم های پیل سوختی و راه حل های مبتنی بر پیل سوختی برای تحرک و سایر مناطق تشریح کرد.

هدف اصلی گروه برای استفاده کامل از خودروهای تجاری خود با پیل های سوختی تا سال 2028 ، آن را به اولین خودروساز جهانی تبدیل خواهد کرد که چنین جاه طلبی هایی را برای حمل و نقل وسایل نقلیه تجاری تحقق بخشیده و بیشتر به تسهیل گذار به تحرک پایدار واقعی کمک می کند.

“چشم انداز گروه موتور هیوندای استفاده از انرژی هیدروژن در همه زمینه های زندگی و صنعت مانند خانه ها ، محل کار و کارخانه های ما است. هدف این است که هیدروژن را به آسانی برای همه، همه چیز، و در همه جا استفاده می شود، رئیس چانگ در گفت: ” هیدروژن موج آنلاین انجمن جهانی است. “ما می خواهیم راه حل های عملی برای توسعه پایدار بشریت ارائه دهیم و با این پیشرفت ها ، هدف ما کمک به توسعه جامعه هیدروژن در سراسر جهان تا سال 2040 است.”

انجمن جهانی آنلاین توسط نمایشگاه فیزیکی “HydroVILLE” دنبال می شود ، که در آن برنامه ها و مفاهیم تازه معرفی شده ارائه می شود. نمایشگاه HydroVILLE با الهام از پتانسیل هیدروژن تمیز ، مفاهیم مختلف پیل سوختی را برای تحرک و تولید برق در آینده نشان می دهد.

از زمان توسعه اولین FCEV خود در سال 1998 ، گروه در حال آماده سازی برای آینده هیدروژن است. در سال 2013 ، Tucson FCEV (ix35 Fuel Cell) معرفی شد و در را برای تولید انبوه FCEV باز کرد. سپس ، در سال 2018 ، شرکت نسل بعدی SUV پیل سوختی ، NEXO و اولین کامیون پیل سوختی سنگین جهان ، XCIENT Fuel Cell را در سال 2020 عرضه کرد.

در حال حاضر ، گروه از هیدروژن حمایت می کند تا نقش بسزایی در ساختن آینده ای پایدار و کاهش وابستگی جامعه به سوخت های فسیلی ایفا کند. پس از دو دهه پیشتازی در توسعه فناوری پیل سوختی ، گروه فناوری های پیل سوختی خود را برای کاربردهای وسیع تر وسایل نقلیه خود ، از جمله راه حل های تحرک اضافی و استفاده از انرژی های مختلف ، توسعه می دهد.

به گفته شورای هیدروژن ، ابتکار جهانی مدیرعامل شرکت های پیشرو در زمینه انرژی ، حمل و نقل ، صنعت و سرمایه گذاری ، هیدروژن تا سال 2050 18 درصد از تقاضای جهانی انرژی را با حجم بازار 2.5 تریلیون دلار تامین خواهد کرد. رواج انرژی هیدروژن همچنین به کاهش انتشار دی اکسید کربن بیش از شش میلیارد تن در سال و ایجاد بیش از 30 میلیون شغل جدید کمک می کند.
Hydrogen Vision 2040 – محلول خنثی سازی کربن از طریق تغییر پارادایم انرژی

چشم انداز گروه موتور هیوندای این است که تا سال 2040 از انرژی هیدروژن نه تنها برای حمل و نقل استفاده می شود ، بلکه در مناطق وسیع تری از صنایع و بخش ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هدف گروه این است که انرژی هیدروژن را در اختیار همه ، همه چیز و همه جا قرار دهد.

در طول موج هیدروژن ، گروه برنامه های خود را برای پاسخگویی فعال به تغییرات آب و هوا از طریق راه حل های هیدروژن ، با بخش خودروهای تجاری ، که مقادیر بیشتری CO2 تولید می کند و در مقایسه با بخش خودروهای سواری نیاز به بردهای طولانی تری دارد ، به اشتراک می گذارد. در نتیجه چنین یافته هایی ، گروه خودروهای تجاری کاملاً جدیدی مانند اتوبوس و کامیون های سنگین را برای بازارهای جهانی به عنوان خودروهای برقی پیل سوختی و خودروهای برقی باتری عرضه می کند. تا سال 2028 ، این شرکت انتظار می رود که به اولین خودروساز جهانی تبدیل شود که سیستم پیل سوختی خود را روی همه مدل های خودروهای تجاری اعمال می کند.

این گروه در حال حاضر تولید انبوه نسخه بهبود یافته سلول سوختی XCIENT فعلی را آغاز کرده است ، اولین کامیون سنگین پیل سوختی تولید انبوه در جهان. همچنین در حال توسعه یک تراکتور بر اساس سلول سوختی XCIENT است که در سال 2023 عرضه می شود. در طول موج هیدروژن ، گروه همچنین از مفهوم “تریلر پهپاد” ، یک سیستم حمل و نقل کانتینری با هیدروژن ، که می تواند به طور کامل به طور مستقل کار کند ، با دو پیکربندی e-Bogie.

از طریق توسعه خودروهای تجاری هیدروژنی ، گروه انتقال کامل سیستم های حمل و نقل عمومی و تدارکات کره به راه حل های مبتنی بر هیدروژن-با هدف تعیین معیار برای جهان را ترویج می کند.

علاوه بر این ، گروه به طور کامل به بازارهای جهانی وسایل نقلیه تجاری از جمله اروپا-که در حال حاضر از 400000 واحد جدید در سال تشکیل شده است-به طور کامل انرژی می بخشد-از طریق فن آوری های پیشرفته پیل سوختی نسل بعدی. این گروه یک سلول سوختی 5 تا 7 متری PBV (وسیله نقلیه هدفمند) ایجاد می کند تا بازار جهانی خودروهای سبک تجاری را پیش بینی کند که تا سال 2030 برای هفت میلیون واحد فروش در سال پیش بینی شده است. قابلیت ها و استفاده از رانندگی خودکار و روباتیک در بخش خودروهای تجاری.

سیستم های پیل سوختی نه تنها برای خودروهایی مانند SUV NEXO ، Elec City Bus و XCIENT Fuel Cell مورد استفاده تجاری قرار می گیرند ، بلکه پتانسیل استقرار در برنامه های مختلف تا سال 2040 را دارند ، از جمله وسایل نقلیه با عملکرد بالا ، تحرک هوایی شهری ، روبات ها. ، هواپیما و کشتی های بزرگ. در نتیجه چنین قابلیت هایی ، گروه دامنه سیستم ها و فناوری های پیل سوختی را در تمام زمینه های بخش انرژی ، از جمله تأمین برق و گرمایش ساختمان ها ، منابع انرژی شهری و نیروگاه ها ، گسترش خواهد داد.

برای دستیابی به این هدف ، گروه در حال برنامه ریزی برای معرفی یک سیستم پیل سوختی نسل جدید در سال 2023 است که قیمت و حجم کاهش یافته را با دوام و خروجی قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد. تیم های مهندسی گروه توانستند از طریق پیشرفت های مداوم تحقیق و توسعه ، هزینه های پیل سوختی را در 20 سال گذشته به شدت کاهش دهند. هدف گروه از طریق تضمین رقابت پذیری قیمت ، دستیابی به نقطه قیمت خودروهای پیل سوختی قابل مقایسه با خودروهای برقی باتری تا سال 2030 است.

این گروه با نوآوری تکنولوژیکی مداوم در سیستم های پیل سوختی و همچنین همکاری نزدیک با سایر سازمان ها و دولت ها در زمینه های مختلف تجاری ، اقتصاد مقیاس تولید هیدروژن را محقق خواهد کرد.
نسل بعدی سیستم های پیل سوختی

سالهاست که گروه تلاش می کند هزینه سیستمهای پیل سوختی را برای کاربردهای انبوه کاهش دهد. در این فرآیند بهبود مستمر ، گروه جهش های بزرگی در زمینه تحقیق و توسعه داشته است و نتایج را در اختیار جهان قرار می دهد.

در طول موج هیدروژن ، گروه مجموعه ای از سیستم های پیل سوختی جدید را ارائه داد که شامل نمونه اولیه نسل سوم پشته های سوختی-یک جانشین قدرتمندتر و موثرتر برای سیستم NEXO-است که برای معرفی در بازار در 2023 برنامه ریزی شده است.

نسل سوم سیستم پیل سوختی
در حال توسعه ، پشته پیل سوختی نسل سوم جانشین پشته فعلی NEXO می شود. در این رویداد ، گروه دو نسخه قدرتمند از پیل سوختی نسل سوم را به نمایش گذاشت: 100 کیلو وات و 200 کیلو وات. حجم پشته 100 کیلوواتی به میزان شگفت انگیزی 30 درصد کاهش یافته است و اندازه آن 70 درصد از پشته نسل فعلی است تا کاربرد آن در انواع مختلف خودروها و کاربردها آسان تر شود. نسخه 200 کیلووات برای کاربردهای خودروهای تجاری طراحی شده است و از نظر اندازه شبیه به سیستم فعلی NEXO است ، اما قدرت خروجی دو برابر شده است.

برای نسل دوم پشته پیل سوختی که در سال 2018 راه اندازی شد ، این شرکت به 5000 ساعت و 160،000 کیلومتر استفاده رسید که مشابه ضمانت یک خودرو ICE است. برای توسعه نسل سوم پیل های سوختی ، هدف بهبود دوام 50 تا 100 درصد است. دوام زیاد برای خودروهای تجاری به 500000 کیلومتر برد درایو می رسد. علاوه بر این ، قیمت دسته سلولهای سوختی نسل سوم به طور چشمگیری کاهش می یابد-با پیش بینی بیش از 50 درصد-که عامل اصلی دستیابی به برابری هزینه FCEV ها با BEV ها تا سال 2030 خواهد بود.

با انعطاف پذیری و مدولار بودن در هسته خود ، سیستم نسل سوم نیز می تواند در اشکال مختلف برنامه استفاده شود. یک “واحد واحد قدرت” جدید می تواند طیف وسیعی از خروجی ها را از 500 کیلووات تا 1 مگاوات با جمع آوری واحدهای مدولار 100 کیلوواتی ارائه دهد ، که برای استفاده به عنوان یک سیستم برق اضطراری برای کشتی های بزرگ یا شرکت های فناوری ایده آل است.

همچنین در این رویداد یک سلول سوختی نوآورانه “سیستم کامل تخت” نشان داده شده است که ارتفاع پشته را تا 25 سانتی متر کاهش می دهد و اجازه می دهد تا با نصب سیستم در قسمت بالا یا پایین ، برای برنامه های مختلف مانند PBV ، MPV ، اتوبوس و تراموا استفاده شود بدنه خودرو
آینده تحرک هیدروژن

در موج هیدروژن ، گروه چشم انداز خود را برای تحرک هیدروژن در آینده در چندین برنامه خودرو ، از امداد و نجات اضطراری ، گرفته تا حمل و نقل کانتینر خودکار و اتومبیل های اسپرت با عملکرد بالا ارائه کرد.

تولید ، ذخیره سازی و راحتی حمل و نقل عوامل مهمی برای کاربرد گسترده و استفاده از فناوری پیل سوختی خواهد بود. تحت نام تجاری اختصاصی HTWO گروه برای سلول های سوختی ، گروه همچنین از مفاهیم جدید ابتکاری برای تأسیسات قابل حمل و سوخت گیری هیدروژن رونمایی می کند.

Trailer Drone
مفهوم Trailer Drone یک سیستم حمل و نقل کانتینری با نیروی هیدروژنی است که می تواند به طور کامل به طور مستقل کار کند. با توجه به تعداد مخازن هیدروژن بسته بندی شده متناسب با مشخصات سفر ، هواپیمای بدون سرنشین انعطاف پذیر و کارآمد بیش از 1000 کیلومتر برد کافی را با یک بار شارژ ، قابل مقایسه با سیستم های حمل و نقل کانتینر موجود ، تضمین می کند.

قابلیتهای مستقل تریلر بدون سرنشین با استفاده از فناوری جدیدی که برای کاربردهای خودروهای سواری توسعه یافته است به دست نیامده است. الزامات منحصر به فرد برنامه های حمل و نقل کانتینر و نحوه عملکرد پایانه های کانتینری به این معنی است که تیم های مهندسی گروه باید نحوه مانور کانتینر را به طور کامل تعریف کنند. در نتیجه ، تیم مهندسی “Fuel Cell e-Bogie” را توسعه داد.

Fuel Cell e-Bogie
اصطلاح “بوژی” از صنعت ریلی نشات می گیرد. واگن های راه آهن زیر چارچوب های چرخ هستند که زیر هر واگن قطار قرار می گیرند. Fuel Cell e-Bogie در زیر کانتینر درست مانند یک قطار ریلی قرار دارد و یک سیستم کاملاً محصور با پیشرانه پیل سوختی و فرمان چهار چرخ کاملاً مستقل است. مفهوم تریلر Drone نیاز به دو سلول سوختی e-Bogies دارد که امکان حرکت بی نظیر را از طریق حرکت جانبی فراهم می کند. هواپیمای بدون سرنشین تریلر می تواند به صورت خودکار از طریق عملیات بندری و محیط های تنگ شهری حرکت کند. کارآیی بیشتر با “حالت خوشه ای” افزایش می یابد که باعث می شود چندین هواپیمای بدون سرنشین تریلر با هم در یک پیکربندی تقریباً شبیه قطار سفر کنند.

Fuel Cell e-Bogie منحصر به هواپیمای بدون سرنشین تریلر نیست و به زنجیره ارزش گسترده ای مانند تدارکات زمینی ، ساخت و ساز ، آتش نشانی و ماموریت های امدادرسانی کمک می کند. این پلت فرم چند منظوره را ارائه می دهد که می تواند اهداف گوناگونی را ارائه دهد-همه در حالت انتشار صفر و عملکرد خودکار.

فناوری سلول های سوختی Vision FK به همان اندازه در برنامه های کاربردی خودروهای با کارایی بالا کاربرد دارد. در این راستا ، گروه خودروی اسپرت هیبریدی مجهز به هیدروژن را به نام Vision FK به نمایش گذاشته است. Vision FK با حداکثر توان بیش از 500 کیلووات ، می تواند در کمتر از چهار ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد. Vision FK با ترکیب یک مبدل انرژی پیل سوختی با یک پیشرانه قدرتمند ، RWD ، افزونه ، هدفش رسیدن به بیش از 600 کیلومتر برد است.

هواپیمای بدون سرنشین
Rescue Drone یک راه حل حرکتی مفهومی جدید است که با Fuel Cell e-Bogie ترکیب شده و یک هواپیمای بدون سرنشین پرنده را ایجاد می کند که می تواند از راه دور و خودکار برای عملیات حیاتی مانند آتش نشانی و نجات جان انسانها کار کند. هواپیمای بدون سرنشین Rescue Drone دارای یک سیستم فرمان مستقل برای مانورهای چرخشی در محل و رانندگی با خرچنگ است. همچنین می تواند ماموریت هایی را از طریق تصاویر منتقل شده از هواپیماهای بدون سرنشین نصب شده در نمای بیرونی خودرو انجام دهد و با یک بار شارژ به مسافت 450 تا 500 کیلومتر رانندگی برسد.

ایستگاه متحرک H ایستگاه متحرک
H یک وسیله نقلیه سنگین است که مجهز به امکانات شارژ FCEV است. این ایستگاه سوخت رسانی هیدروژنی قابل حمل ، راحتی و همچنین گزینه های شارژ را در مناطقی با ایستگاه های سوخت گیری محدود هیدروژن تضمین می کند.

RHGV (وسیله نقلیه هیدروژنی نجات)
RHGV نیرو را به خودروها در جهت کمک فوری در مناطق دور افتاده و خارج از جاده تأمین می کند. شارژر قابل حمل خودرو برقی منبع تغذیه همزمان فاز 220 ولت و 3 فاز 380 ولت را ارائه می دهد.
آینده هیدروژن: انرژی جدید برای یک جامعه جدید

به عنوان یکی از اعضای مسئول جامعه جهانی ، هیوندای موتور گروه به توسعه تحرک هیدروژن ، توسعه سیستم تولید سلول های سوختی و ایجاد زیرساخت ها برای جامعه جهانی هیدروژن ادامه خواهد داد.

رئیس چانگ در مجمع جهانی آنلاین افزود: “میزان و فراوانی بلایای زیست محیطی به سرعت در حال افزایش است و ما اکنون با یک هشدار قرمز قرمز برای بشریت روبرو هستیم.” “این گروه به دنبال ارائه راه حل های قدرتمند و عملی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی از طریق پتانسیل فوق العاده انرژی هیدروژن است.”
نمایشگاه HydroVILLE

به دنبال مجمع جهانی آنلاین موج هیدروژن امروز ، گروه برنامه های خود را در زمینه انرژی هیدروژن و جامعه جهانی هیدروژن در نمایشگاه “دهکده هیدروژن” (HydroVILLE) در گویانگ ، کره ، از 8 تا 11 سپتامبر 2021 ارائه می دهد.

با الهام از پتانسیل هیدروژن تمیز ، HydroVILLE به مناطق مختلف تقسیم می شود تا چشم انداز هیدروژن آینده گروه را نشان دهد. فضای نمایشگاه دارای چندین مفهوم پیل سوختی برای تحرک و تولید نیرو در آینده است ، از جمله 18 مدل از شرکت های وابسته به هیوندای موتور ، از جمله هیوندای موتور ، کیا ، هیوندای موبیس ، هیوندای روتم ، هیوندای استیل ، هیوندای ویا و هیوندای کفیکو.

جدول زیر تمام سیستم های تحرک و پیل سوختی ارائه شده در انجمن جهانی آنلاین موج هیدروژن امروز را نشان می دهد :
نام مشخصات

(طول x عرض عرض x ارتفاع)
ویژگی های کلیدی
M.Vision
POP 2600 × 1644 × 1540 میلی متر

وسیله نقلیه فوق العاده کوچک تحرک شهری مبتنی بر EV
ماژول گوشه الکترونیکی برای چرخاندن در محل ، رانندگی خرچنگ و پارکینگ موازی اتوماتیک

M.Vision
2GO 3200 × 1644 × 1600 میلی متر

قابلیت تحویل نزدیک برد مبتنی بر FCEV
بسته باتری پیل سوختی 30 کیلووات

مینی کار NEXO 1180 × 700 × 550 میلی متر

مینی ماشین FCEV برای کودکان

سلول سوخت XCIENT 9،745 × 2،550 × 3،730 میلی متر

اولین کامیون پیل سوختی تولید انبوه جهان

تراکتور سلول سوختی XCIENT 8،701 × 2،585 × 4،060 میلی متر

در حال حاضر بر اساس کامیون سوخت سوخت XCIENT در حال توسعه است
خدمات خلبانی 12 ماهه در کالیفرنیا (آگوست 2021-جولای 2022)

تراموا برقی سلول سوختی 21 متر × 2.45 متر × 3.4 متر

منابع قدرت ترکیبی باتری و پیل سوختی

ژنراتور سلول سوخت همراه 2850 × 1550 × 1225 میلی متر

عرضه شده به اولین سری مسابقات اتومبیل رانی تمام الکتریکی جهان ، ETCR

پاورپک های سوخت سوخت هیدروژنی (30 کیلو وات و 50 کیلو وات) [30 کیلو وات] 680 x 820 x 620 میلی متر

[50 کیلو وات] 852 در 1025 در 784 میلی متر

پاورپک برای لیفتراک و بیل مکانیکی

منبع: هیوندای

رئیس گروه هیوندای موتور ، ایویسون چونگ به ایالات متحده سفر می کند