اخبار و مقالات

رئیس گروه هیوندای موتور ، ایویسون چونگ به ایالات متحده سفر می کند

رئیس گروه هیوندای موتور ، ایویسون چونگ به ایالات متحده سفر می کند

رئیس گروه هیوندای موتور ، ایویسون چونگ برای بررسی استراتژی های تحرک آینده به ایالات متحده سفر می کند

رئیس چونگ برای گفتگو در مورد آینده تجارت و تقویت عزم گروه هیوندای موتور در زمینه تحرک انسان محور از Motional و Boston Dynamics بازدید کرد

رئیس گروه هیوندای موتور ، Euisun Chung در حال بازدید از ایالات متحده برای بررسی استراتژی های این گروه برای تحرک در آینده و جهت توسعه فناوری است.

رئیس چونگ با مدیران و مهندسان Motional Inc ، سرمایه گذاری مشترک رانندگی مستقل گروه (JV) ، در بوستون ، ماساچوست و همچنین Boston Dynamics در Waltham ، ملاقات کرده است. رئیس همچنین از مرکز تحقیق و توسعه Motional در پیتزبورگ ، پن بازدید خواهد کرد .

رئیس چانگ در هنگام بازدید از موتونیال ، در مورد جهت تجارت فناوری خودمختار با مدیران JV در بوستون بحث و گفتگو کرد و در سایت تحقیق و توسعه آن در پیتسبورگ که سیستم نسل بعدی در حال توسعه است ، گشت و گذار خواهد کرد. از زمان اعلام سرمایه گذاری گروه در JV با Aptiv در سال 2019 ، اولین بار است که رئیس چونگ از Motional بازدید می کند.

رئیس چانگ همچنین از مقر Boston Dynamics بازدید كرد ، كه این گروه قصد خود را برای دستیابی به منافع كنترل در دسامبر سال 2020 و تصویب مقررات قانونی اعلام كرد. در آنجا ، رئیس با مدیران شرکت ملاقات کرد تا در مورد آینده کسب و کار و روند صنعت رباتیک گفتگو کند.

همانطور که وی در پیام سال نو خود در اوایل سال جاری تأکید کرد ، بازدید رئیس چانگ از هر دو شرکت هدف این گروه را برای ایجاد تجارت جدید در آینده به یک موتور رشد جدید تأیید می کند. در آن پیام ، رئیس هیئت مدیره چشم انداز خود را برای تغییر گروه با تقویت رقابت تجاری در فن آوری های نوآورانه تحرک ، مانند رانندگی خودکار و رباتیک ، ارائه داد.

با پیگیری این استراتژی ، گروه قصد دارد تحرک انسان محور را برای آینده بهتر بشریت توسعه و نوآوری کند.
در Motional: تست های اتومبیل خودمختار IONIQ 5 ، رباتکسی و سایر موارد

رئیس چانگ در سفر خود به Motional در مورد راه های همکاری و همچنین جهت و برنامه پیشرفت کسب و کار آینده بحث کرد. در مرکز تحقیق و توسعه Motional ، رئیس هیئت مدیره از این مرکز بازدید کرده و با محققان دیدار می کند.

در میان پروژه های مختلف مشارکتی ، رئیس هیئت مدیره چونگ از خودروی برقی مستقل هیوندای IONIQ 5 (BEV) که مجهز به سیستم عامل رانندگی خودمختار نسل بعدی Motional است ، بازدید کرد. در حال حاضر Motional در حال آزمایش BEV خودران در جاده های ایالات متحده است

سال گذشته ، Motional اولین گواهینامه آزمون رانندگی خودکار بدون سرنشین را در ایالت نوادا به دست آورد و قصد دارد یک سرویس روبوتاکسی را با استفاده از خودروهای مستقل بدون سرنشین با Lyft در سال 2023 تجاری کند.

دفتر مرکزی موتوریو در بوستون دفاتر خود را در پیتسبورگ ، لاس وگاس ، سانتا مونیکا و سنگاپور دارد و دفتر دیگری را نیز در سئول افتتاح کرده است که به عنوان یکی دیگر از مراکز اصلی فناوری عمل خواهد کرد و فن آوری های رانندگی مستقل را آزمایش می کند.

اپل و هیوندای تولید خودروهای برقی بدون راننده را در سال ۲۰۲۴ شروع می‌کنند

در Boston Dynamics: رباتیک در حال افزایش است

رئیس چانگ همچنین از دفتر مرکزی بوستون دینامیک که در مرحله خریداری گروه است بازدید کرد و با مدیران آن در مورد آینده تجارت و روند صنعت رباتیک گفتگو کرد.

وی همچنین چندین فناوری رباتیک پیشرفته Boston Dynamics را تجربه کرد ، مانند اولین ربات تجاری چهار پا ، Spot و همچنین Atlas ، یک ربات تحقیقاتی که مانند یک انسان به صورت قائم راه می رود و Stretch ، جدیدترین ربات متحرک جعبه شرکت با هدف در اتوماسیون انبار. Stretch دومین محصول تجاری Boston Dynamics خواهد بود و قرار است سال آینده به بازار عرضه شود.

رئیس چانگ در جلسه تالار شهر که برای کارمندان گروه در مارس سال جاری برگزار شد ، گفت: “در آینده ، من فکر می کنم روبات ها نقش دستیارانی را خواهند داشت که به مردم کمک می کنند.” “در حالی که روبات ها خود را شارژ می کنند و برنامه ها را مدیریت می کنند ، مردم قادر به تمرکز بر کارهای خلاقانه و مولدتر خواهند بود.”

علاوه بر بهبود قابلیت های توسعه ربات خود ، این گروه قصد دارد به طور فعال با همكاران وسایل نقلیه خودمختار ، تحرك هوای شهری (UAM) و فناوری های كارخانه هوشمند همكاری كند. در میان گرایش جهانی پیر شدن جمعیت و عدم تماس ، نقش این ربات در خدمات عمومی مانند ایمنی ، امنیت ، بهداشت و امداد رسانی در برابر بلایا نیز انتظار می رود.