اخبار و مقالات

تسلا سریعترین اتومبیل خود را با نام Model S Plaid روانه بازار می کند

تسلا سریعترین اتومبیل خود را با نام Model S Plaid روانه بازار می کند

ماسک می گوید: “سدان اسپرت” سریعتر از هر پورشه ، ایمن تر از هر ولوو است

مدل S Plaid تغییر کمی در سبک بدنه ایجاد می کند ، اما در ایستگاه های سوپرشارژر تسلا با سرعت بیشتری شارژ می شود ، دارای صندلی عقب جادار و سیستم سرگرمی پیشرفته است.

شرکت تسلا نسخه ای با عملکرد بالا از مدل S خود را با هدف جلب مجدد علاقه به سدان نزدیک به یک دهه گذشته و دفع رقبایی مانند پورشه ، مرسدس بنز و لوسید موتورز در بازار لوکس EV به بازار عرضه کرد.

تسلا در سال 2012 هنگامی که مدل گران قیمت S خود را با طراحی زیبا و دامنه رانندگی طولانی به بازار عرضه کرد ، تعریف جدیدی از خودروهای الکتریکی ارائه داد و مدیر عامل شرکت الون ماسک گفت که نسخه جدید ، مدل S Plaid برای آینده ای طراحی شده است که خودروها خودشان در آن رانندگی می کنند.

ماسک روز پنجشنبه در یک مراسم تحویل عصر که در کارخانه تسلا در ایالات متحده در فریمونت ، کالیفرنیا برگزار شد ، گفت: “این ماشین خرد می شود.” وی گفت: “اتومبیل های با انرژی پایدار می توانند سریعترین اتومبیل ها باشند ، ایمن ترین اتومبیل ها باشند ، از همه لحاظ بیشترین ضربه را دارند.”

ماسک با پوشیدن کت چرمی مشکی ، پس از آنکه مدل S Plaid را از پیست آزمایشی روی صحنه پایین کشید ، گفت: “این مدل” سریعتر از هر پورشه ، امن تر از هر ولوو است.

عرضه مدل S Plaid که قبلاً به صورت آنلاین به نمایش گذاشته شده بود ، با تاخیر و اختلاف نظرهایی درباره یک فرمان یوغ به سبک هواپیما روبرو شد.

ماسک نوع دیگر خود را لغو کرد ، Model S Plaid + ، که دارای 33 درصد رانندگی بیشتر از Model S Plaid بود و از فناوری پیشرفته باتری استفاده می کرد که به سلول های 4680 معروف است.

شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) مدل S Plaid در 1.99 ثانیه است و برد رانندگی آن 390 مایل (628 کیلومتر) برآورد شده است.

در حالی که تغییر کمی در سبک بدنه ایجاد می کند ، Plaid در ایستگاه های سوپرشارژر تسلا با سرعت بیشتری شارژ می شود ، دارای صندلی عقب جادار و سیستم سرگرمی پیشرفته است.

ماسک گفت که سیستم سرگرمی در سطح PlayStation5 است ، در حالی که سیستم صوتی احساس یک تجربه تئاتر خانگی را دارد.

ماسک گفت: “اگر به این فکر کنید که آینده ماشین اغلب در حالت خلبان خودکار یا خودران قرار دارد ، سرگرمی اهمیت بیشتری پیدا می کند.” “شما می خواهید فیلم تماشا کنید ، بازی کنید ، از اینترنت استفاده کنید.” او گفت.

نیاز به تازه کردن

مدل S ، موفقیت بزرگ سدان تسلا ، مدتهاست که برای تازه سازی به سر می برد. عبارت “حالت شطرنجی” اشاره به فیلم کمدی Spaceballs در سال 1987 است با بازی مل بروکس است.

جسیکا کالدول ، مدیر اجرایی در ارائه دهنده اطلاعات اتومبیل ادموندز ، گفت: “مدل S از نظر ظاهری تقریباً در طول دهه گذشته تغییر زیادی نکرده است.” “من فکر می کنم تسلا باید چیزهایی شبیه چیزهای جدید و سرگرم کننده به مصرف کنندگان ارائه دهد.”

اد کیم ، معاون رئیس جمهور در مشاوره گفت: “مدل S Plaid قطعاً برای کمک به کاهش مهاجرت صاحبان فعلی تسلا به خارج از تسلا است.” AutoPacific .” “من فکر می کنم آنچه اکنون شاهد هستیم این است که تسلا دیگر نمی تواند در خلا کار کند.”

وی گفت Model S Plaid یک مدل هاله کم حجم و با هدف به نمایش گذاشتن خودروساز و ایجاد هیجان در اطراف سدان است ، با تسلا نیاز به موفقیت در عرضه مدل های جدید از جمله Cybertruck دارد. برای گسترش مشتری خود کامیون های و Semi دارد.

تسلا در سه ماهه اول فقط 2020 مدل S / X را تحویل داده است که در مقایسه با 18920 سه ماهه قبل کاهش یافته است و این به دلیل تأخیرهای تولید بوده است. ماسک در ماه آوریل گفت که تولید مدل های جدید S و X “منوط به مسائل جهانی زنجیره تأمین” است.

ماسک گفت که تسلا اولین 25 دستگاه مدل S Plaid را در حال حاضر تحویل می دهد و به زودی چند صد دستگاه در هفته و 1000 بار در هفته را در سه ماه آینده تحویل می دهد