اخبار و مقالات

فراری برای مدیر عامل جدید خود به دنیای فناوری روی می آورد

فراری برای مدیر عامل جدید خود به دنیای فناوری روی می آورد

Benedetto Vigna از سازنده تراشه STMicro وظیفه تبدیل خودروساز در عصر رانندگی الکتریکی و ابزارهای دیجیتال را دارد

Vigna رهبری خود را در بازار در رابط های کاربری فعال شده در STMicro ایجاد می کند

در STMicrolectronics ، ویگنا و تیمش از پیشگامان “ژیروسکوپ سه محوری” بودند که در آیفون 4 اپل آغاز به کار کردند.

میلان – فراری برای تعیین مسیر انتقال به سمت برق در صنعت خودرو ، به یک مدیر فناوری روی آورده است و بنتتو ویگنا را به عنوان رئیس جدید خود منصوب کرده است.

ویگنا ، 52 ساله تبعه ایتالیا ، در حال حاضر بزرگترین بخش سازنده تراشه های فرانسوی-ایتالیایی STMicrolectronics را رهبری می کند. وی پس از نزدیک به دو سال و نیم در این سمت ، جانشین مدیرعامل سابق لوئیس کمیلری شد که در ماه دسامبر به دلایل شخصی بازنشسته شد.

جان الکان ، رئیس Ferrari ، عضو خانواده آنیلی که از طریق شرکت سرمایه گذاری خود Exor ، فراری را کنترل می کند ، گفت که این شرکت “خوشحال است” که از Vigna به عنوان مدیر عامل جدید خود استقبال می کند.

الکان گفت: “درک عمیق وی از فن آوری های ایجاد شده در بسیاری از تحولات صنعت ما و نوآوری ، کسب و کار و مهارتهای رهبری اثبات شده وی ، فراری و داستان منحصر به فرد شور و عملکرد آن را در دوره هیجان انگیز پیش رو بیشتر تقویت خواهد کرد.” در بیانیه روز چهارشنبه.

از زمان کناره گیری کامیلری ، الکان به طور موقت فراری را هدایت می کند. در ماه آوریل او گفت که مدیر عامل جدید فراری باید “از همه ویژگی های مناسب ، از جمله مهم توانایی های فن آوری” برخوردار باشد ، و گمانه زنی های اولیه را در مورد اینکه رئیس جدید می تواند سابقه تجملات یا خرده فروشی را داشته باشد ، پایین می آورد.

این خودروساز گفت: Vigna از تاریخ 1 سپتامبر در فراری آغاز خواهد شد.

او در حال حاضر رئیس STMicroelectronics ‘Analog ، MEMS (سیستم های میکرو الکترومکانیکی) و گروه سنسورها ، بزرگترین و سودآورترین کار عملیاتی خود در سال 2020 است.

ویگنا دارای مدرک فیزیک هسته ای از دانشگاه پیزا است. او در سال 1995 به ST پیوست و بر اولین مراحل شرکت در زمینه MEMS نظارت کرد و به ایجاد موقعیت قوی بازار در رابط های کاربری فعال شده در حرکت کمک کرد.
فناوری اپل

ویگنا در ژانویه 2016 به عنوان رئیس بخش آنالوگ ، MEMS و حسگرها منصوب شد. درآمد آن 3.89 میلیارد دلار در سال 2020 با حاشیه عملیاتی 20.8 درصد بود.

ویگنا و تیمش از پیشگامان “ژیروسکوپ سه محوره” بودند که در آیفون 4 اپل آغاز به کار کرد ، که به صفحه اجازه می دهد تا صفحه را با فرمت عمودی یا افقی تنظیم کند زیرا کاربران گوشی را می چرخانند. این فناوری حسگر اکنون در همه تلفن های همراه و همچنین برای ناوبری ADAS (سیستم های پیشرفته کمک راننده) و ایمنی فعال در اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در فراری ، ویگنا مسئولیت شرکتی را به عهده می گیرد که در تعهد به برنامه های خودرویی باتری کند عمل می کند ، موضعی که با تشدید مقررات مربوط به میزان انتشار ، بطور فزاینده ای پیچیده می شود.

در حالی که مارانلو ، سازنده مستقر در ایتالیا در سال 2019 اولین پلاگین هیبریدی خود را ارائه داد ، الکان فقط به تازگی برنامه های یک مدل کاملاً برقی را برای سال 2025 ترسیم کرده است.

انتصاب ویگنا نشان می دهد استراتژی توسعه فراری در ساخت اتومبیل های پیشرفته و پیشرفته در آینده الکتریکی کاملاً ثابت مانده است ، نه اینکه خود را به سمت تجملات خالص سوق دهد.

با شروع اتومبیل با بیش از 200،000 یورو (244،000 دلار) ، سرمایه گذاران اغلب به فراری به عنوان یک شرکت لوکس بیش از متخصص خودرو نگاه می کنند و برخی گمانه زنی ها ممکن است مدیرعامل جدید آن از دنیای کالاهای مصرفی برتر باشد.

پیترو سالیدورو ، تحلیلگر در Bestinver گفت که انتصاب Vigna باید نگرانی های بازار در مورد آینده فراری و مسیر آن به سمت اولین خودروی الکتریکی خود را کاهش دهد. سولیدورو گفت: “ما اعتقاد داریم که او قادر خواهد بود توانایی فراری را در جلو آمدن از منحنی فناوری های نسل بعدی در مقایسه با بخش خودرو تسریع کند.”

علیرغم اینکه اخیراً اهداف مالی 2022 خود را به دلیل همه گیری ویروس کرونا یک سال عقب انداخته است ، فراری سال گذشته سود خود را ثبت کرد و برنامه گسترده خود را برای مدل های جدید به تعویق انداخت.

با این وجود Vigna با چالش های متعددی روبرو است که منجر به هدایت خودروساز به دوران تحرک الکتریکی می شود.

وی پس از بدترین فصل مسابقه در 40 سال گذشته در سال 2020 ، باید ثروت فراری را در فرمول یک احیا کند.

وی همچنین باید استراتژی توسعه نام تجاری جدید شرکت را بدون تضعیف انحصاری بودن قیمت گذاری و سود برتر آن مدیریت کند.

همه چیز در مورد کیلومتر شمار دیجیتال و آنالوگ خودرو