اخبار و مقالات

Bridgestone EMIA با گروه EVBox همکاری می کند تا زیرساخت های شارژ خودروهای برقی اروپا را توسعه دهد

Bridgestone EMIA با گروه EVBox همکاری می کند تا زیرساخت های شارژ خودروهای برقی اروپا را توسعه دهد

9 سپتامبر 2021

بریجستون ، رهبر جهانی در زمینه لاستیک و لاستیک که راه حل هایی برای تحرک ایمن و پایدار ارائه می دهد ، و EVBox ، ارائه دهنده پیشرو راه حل های شارژ خودروهای برقی ، امروز از همکاری جدید و بلند مدت خود برای توسعه زیرساخت های شارژ اروپا با نصب خبر می دهند. تا 3500 پورت شارژ جدید در سراسر شبکه خرده فروشی و خدمات اروپایی Bridgestone ، که شامل مارک های برجسته مانند Speedy و First Stop است. این پروژه پنج ساله ، که جدیدترین مورد در حمایت بریجستون از پذیرش الکتریکی الکتریکی به عنوان بخشی از تعهد خود برای کمک به شکل گیری آینده پایدار تحرک است ، در فرانسه و ایتالیا آغاز شده و در بریتانیا ، آلمان ، لهستان ، اسپانیا و … سایر کشورهای اروپایی

شبکه شارژ جدید بریجستون شامل ایستگاه های شارژ معمولی و سریع است که در مکان های استراتژیک نصب شده اند و برای همه رانندگان EV ، اعم از خودروهای شخصی و ناوگان قابل دسترسی خواهد بود. پورت های شارژ سریع در مسیرهای پر تقاضا برای افرادی که در حال حمل و نقل هستند ، نصب می شود تا سریع شارژ شوند. این مشارکت از طریق شریک EVBox TSG ، رهبر اروپایی در خدمات فنی راه حل های حمل و نقل ، که نقش اصلی را در طراحی ، نصب و نگهداری زیرساخت شارژ EV در شبکه خرده فروشی و خدمات اروپایی Bridgestone ایفا می کند ، تسهیل می شود.

به لطف مشارکت Bridgestone و EVBox ، رانندگان و ناوگان EV به یکی از بزرگترین شبکه های شارژ اروپا ، متشکل از شبکه شارژ عمومی با بیش از 130،000 پورت ، و 3500 پورت شارژ جدید از طریق یک راه حل واحد دسترسی خواهند داشت: یک کارت اختصاصی یا برنامه تلفن همراه ، از طریق نرم افزار مدیریت شارژ EVBox تسهیل می شود.

با دسترسی به همه این جلسات شارژ در سراسر اروپا ، برنامه (یا کارت) راحتی و کارآیی بیشتری را از طریق یک پلتفرم متمرکز برای پرداخت و صورتحساب به کاربران خود ارائه می دهد ، اطلاعاتی در مورد عادات شارژ ارائه می دهد و کاربران خود را قادر می سازد از مادرید به هلسینکی با استفاده از همان راه حل منحصر به فرد

از طریق مشارکت EVBox ، شبکه خرده فروشی بریجستون همچنین به رانندگان EV امکان خرید و نصب ایستگاه های شارژ EV در خانه را می دهد و تعهد این شرکت را برای بهبود دسترسی به EV ها به عنوان یک انتخاب تحرک پایدار تقویت می کند.
سرمایه گذاری برای حمایت از پذیرش تحرک الکتریکی در اروپا

بریجستون خودروهای برقی را فرصتی بزرگ برای کاهش انتشار CO2 و پایداری بیشتر در محیط زیست می داند ، به ویژه این که 20 درصد از فروش خودروهای جدید در اروپا در سال 2025 انتظار می رود EV باشد [1].

با این وجود هنوز موانع زیادی وجود دارد که باید پیش از تحقق آینده کاملاً الکتریکی برطرف شود: تحقیقات سالانه بریجستون در مورد استفاده از EV در سراسر اروپا نشان داد که برای پاسخ دهندگانی که به دنبال خرید یک EV نیستند ، 50 درصد از زیرساخت های شارژ ناکافی به عنوان دلیل اینکه [2] این چالش با بسته اتحادیه اروپا “مناسب برای 55” برطرف می شود ، که از کشورهای عضو می خواهد ظرفیت شارژ را مطابق با فروش خودروهای بدون آلایندگی مورد انتظار افزایش دهند و نقاط شارژ و سوخت رسانی را در فواصل منظم در بزرگراههای اصلی نصب کنند [3 ].

به عنوان بخشی از تعهد خود برای کمک به آینده پایدار تحرک ، بریجستون کسب و کار خود را برای حمایت از پذیرش ماشین های برقی تغییر می دهد. از طریق یک رویکرد کاملاً یکپارچه ، Bridgestone در حال توسعه سرمایه گذاری برای توسعه لاستیک ها و فن آوری های لاستیک برتر برای EV ها و همچنین راه حل های اختصاصی ناوگان و جابجایی است. این شرکت همچنین با تولیدکنندگان برجسته EV همکاری می کند و یک شبکه خرده فروشی و خدمات آماده برای EV تولید می کند-خدمات تعمیر و نگهداری و تایر خودروهای برقی ، شارژ EV و خدمات تلفن همراه برای EV ها را زیر یک سقف ارائه می دهد. کمک به گسترش زیرساخت های شارژ اروپا از طریق مشارکت EVBox و TSG نقطه عطفی در این سفر است.
“تحول و رشد در کنار تحرک الکترونیکی و خواسته های آن”

Christophe de Valroger ، عملیات خرده فروشی Bridgestone EMIA در مورد اعلامیه Bridgestone و EVBox اظهار داشت: “Bridgestone متعهد است که به آینده الکتریکی کمک کند و با تولیدکنندگان برجسته EV برای توسعه لاستیک های درجه یک و فن آوری های پایدار که نیازهای خاص را برآورده می کند ، همکاری کند. برقی همچنین کلید این تلاش ها ایجاد شبکه خرده فروشی و خدمات واقعاً آماده EV است. از طریق این مشارکت ، ما از توسعه بسیار مورد نیاز زیرساخت های شارژ اروپا حمایت کرده و راحتی و کارایی مورد نیاز آنها را برای رانندگان EV و اپراتورهای ناوگان فراهم می کنیم. EVBox از سال 2010 پیشرو در ایجاد صنعت شارژ EV بوده است. این قطعاً شریک مناسب برای ما است. “

“بریجستون یک کسب و کار پرشور در مورد شکل گیری آینده پایدار تحرک است. ما شاهد این امر بوده ایم که از طریق بسیاری از اطلاعیه ها و مشارکت های اخیر آن زنده شده است و ما مفتخریم که در کنار شرکتی با جاه طلبی های همکار کار می کنیم. ” “این همکاری آغاز مشارکت بلندمدت جدید بین رهبران صنعت است که در کنار تحرک الکترونیکی و خواسته های آن توسعه و رشد خواهد کرد.”

*1 منبع: برآورد داخلی Bridgestone بر اساس Frost & Sullivan ، BCG ، ACEA ، LMC ، Transport & Environment ، و IHS ، 2020

*2 تحقیق داخلی بریجستون ، در سال 2021 با بیش از 3000 مصرف کننده اروپایی در سراسر فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، لهستان ، اسپانیا و انگلستان انجام شد

*3 هر 60 کیلومتر برای شارژ الکتریکی و هر 150 کیلومتر برای هیدروژن

منبع: بریجستون

Magna Mezzo ™ پنل مدرن سازی چهره خودروهای برقی