اخبار و مقالات

میتسوبیشی جشن تحویل خودرو 30000 به مشتریان در تایوان

میتسوبیشی جشن تحویل خودرو 30000 به مشتریان در تایوان

میتسوبیشی فوزو تحویل سی هزارمین خودرو به مشتریان در تایوان را جشن می گیرد

Daimler Trucks Asia Taiwan Ltd. (DTAT) سی هزارمین خودرو FUSO را از زمان شروع عملیات خود در سال 2017 به مشتریان تحویل داده است.

10 سپتامبر 2021

Fuso میتسوبیشی کامیون و اتوبوس شرکت (MFTBC؛ دفتر مرکزی: شهر کاوازاکی، استان کاناگاوا؛ رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت: هارتموت شیک)، اعلام کرد تحویل مشتری از 30،000 هفتم کامیون FUSO در بازار تایوان سرمایه گذاری مشترک محلی و توزیع دایملر کامیون آسیا تایوان با مسئولیت محدود . (DTAT).

مراسم تحویل خواهد شد در این ماه مرتب برای جشن خرید از 30000 هفتم FUSO خودرو یی کونگ شرکت ساخت و ساز تاسیس در سال 1980، بر اساس کائوسیونگ یی کونگ ساخت شرکت، آموزشی ویبولیتین است املاک و مستغلات توسعه و ساخت و ساز شرکت با سرویس کامل به این شرکت در حال حاضر تقریباً 15 خودرو FUSO در ناوگان خود دارد و Canter PRO 5 سبک وزن نیز به زودی به عملیات ساخت و ساز روزانه آن کمک می کند.

در بازار تایوان ، محصولات FUSO دارای میراث طولانی هستند که با معرفی اتوبوس سبک B46 در سال 1936 آغاز شد. از آن زمان ، حضور FUSO به طور پیوسته افزایش یافته است. در 29 سال متوالی FUSO نام تجاری خودروهای تجاری با بالاترین سهم بازار بوده است. DTAT این موقعیت رهبری را با ارتقاء مداوم امکانات و سطوح خدمات در مکان های خرده فروشی در سراسر جزیره و همچنین ابتکارات ایجاد اجتماع مانند رویداد سالانه FUSO Heroes پرورش داده است. در چهار سال گذشته ، DTAT یک کمپین قدردانی از مشتریان را به رسمیت شناخته است تا صاحبان FUSO که بیشترین کمک را به جامعه تایوانی کرده اند ، تا حدی از طریق رای گیری عمومی آنلاین انتخاب شده است. با تشکر از این ابتکارات ، DTAT سهم بازار را 32.2 درصد در سال گذشته بدست آورد و 38.1 درصد از بخش کامیون های سبک را تصاحب کرد (ژانویه تا دسامبر 2020).

منبع: فوزو

شرکت میتسوبیشی موتورز تأیید کرد که به فروش خودروهای خود در انگلیس خاتمه می دهد