اخبار و مقالات

مرسدس بنز 70 سال تولید خود را در آرژانتین جشن می گیرد

مرسدس بنز 70 سال تولید خود را در آرژانتین جشن می گیرد

مرسدس بنز در طول هفت دهه مدلهای مختلف اتومبیل ، ون ، اتوبوس ، کامیون را در آرژانتین تولید کرد.

10 سپتامبر 2021

مرسدس بنز در طول هفت دهه مدلهای مختلفی از اتومبیل ، وانت ، اتوبوس ، کامیون را در آرژانتین تولید کرد. امروزه کارخانه مرسدس بنز در بوینس آیرس تنها کارخانه ای در جهان است که ون ، کامیون و اتوبوس را در همان محل تولید می کند. در حالی که کامیون های ما (Accelo و Atego) و شاسی اتوبوس برای بازار داخلی تولید می شود ، ون Sprinter عمدتا به بازار صادرات متمرکز است.

بوینس آیرس ، 6 سپتامبر 2021. مرسدس بنز با افتخار داشتن اولین کارخانه این شرکت در خارج از آلمان ، 70 سال آغاز تولید خود را در آرژانتین جشن می گیرد. داشتن اولین زیرمجموعه مولد ، به معنای اولین گام در توسعه صنعتی جهانی نام تجاری با ستاره بود. امروزه خودروهای “ساخت آرژانتین” در بخش های خود در آرژانتین پیشتاز بازار هستند.
وانت ، کامیون و اتوبوس – موقعیت پیشرو در تمام زمینه های وسایل نقلیه تجاری

امسال مرسدس بنز وانت همچنین 25 سال از آغاز تولید وانت Sprinter در آرژانتین را جشن می گیرد. در حال حاضر ، در مرکز صنعتی خوان مانوئل فانجیو ، نسل سوم وانت Sprinter – که خود طبقه ای را در صنعت خودرو ایجاد کرده و در بازار آرژانتین به موقعیت پیشرو دست یافته است – تولید می شود. جدیدترین نسل ون بزرگ که در سال 2019 عرضه شد به دلیل تنوع بالا و سازگاری با نیازهای مشتری متمایز می شود. تجهیزات بیشتر ، ابعاد جدید در ایمنی و تجدید طراحی داخلی و خارجی تنها برخی از نکات برجسته آن است. طیف گسترده ای از انواع مختلف مانند Panel-van the Tourer ، ون مخلوط و شاسی ارائه می شود که تقریباً برای هر محلول بدنه ساز استفاده می شود.بسیاری از بدنسازان دارای گواهینامه ، الزامات کیفی و نوآوری Sprinter van را با طراحی خود دنبال می کنند و بر اساس نیاز مشتریان ، تبدیل های خاص و شخصی را انجام می دهند. به این ترتیب ، نسل سوم برنامه های متنوعی را ارائه می دهد که همه ویژگی های آن را نشان می دهد.

علاوه بر Sprinter ، کامیون های Atego و Accelo در کارخانه مرسدس بنز در آرژانتین ، در نسخه های دستی و اتوماتیک آن ، که در صدر فروش قرار دارند ، تولید می شوند. این کامیون های سبک عمدتا برای تحویل و سایر کارهای حمل و نقل شهری در نظر گرفته شده اند. نسخه اتوماتیک از استحکام بالایی برخوردار است زیرا گیربکس آن مخصوص استفاده شهری با فرکانس زیاد تعویض دنده طراحی شده است.

رهبری فروش در بخش اتوبوس هایی که کاملاً در آرژانتین توسط شرکای تجاری ساخته شده اند نیز رخ می دهد. اتوبوس های مرسدس بنز برای دهه ها در خیابان های آرژانتین حرکت کرده اند و قهرمانان بی چون و چرای چشم انداز حمل و نقل شهری هستند.

خط تولید مجدد موتور و گیربکس برای کامیون ها و اتوبوس ها (REMAN) نیز در مرکز صنعتی فعالیت می کند که از بالاترین سطح کیفی برخوردار است و تولیدی با آخرین تکنولوژی دارد. مرسدس بنز اولین شرکت خودروسازی در آرژانتین است که قطعات اصلی بازسازی شده را تولید و عرضه می کند. از مارس 2021 ، REMAN موتورهای Euro V را معرفی کرد. به دست آوردن این قطعات زمان تعمیر را کاهش می دهد و در عین حال ، به طور مثبت با محیط زیست کمک می کند و آلودگی زباله را کاهش می دهد. REMAN بخشی از “اقتصاد دایره ای” ارائه شده توسط بخش کامیون است که خرید کامیون 0 کیلومتری (نقدی یا با بودجه مرسدس بنز Financier یا طرح پس انداز) ، خرید قراردادهای نگهداری ، خرید قطعات و محصولات REMAN را در نظر می گیرد. ؛و امکان تحویل کامیون کارکرده به Select Trucks برای خرید کامیون کارکرده دیگر یا 0 کیلومتری جدید.
حرکت به جلو برای خدمت به مشتریان

هفت دهه پس از تأسیس ، بیش از 700000 واحد از کارخانه خارج شده اند که شامل وانت Sprinter ، کامیون ، شاسی اتوبوس ، محورها و قطعات REMAN است. سوابق عالی این شرکت مایه افتخار است ، اما همچنین متعهد به حرکت رو به جلو است. مرسدس بنز مجدداً تأکید می کند که مشارکت بی وقفه در صنعت ملی ، با پروژه های جدید و چالش های بزرگ آینده ، به رشد و توسعه بازارهای مقصد ادامه می دهد.

مرسدس بنز تنها شرکتی است که در آرژانتین خودروهای تجاری سنگین به برزیل و دیگر کشورهای آمریکای لاتین صادر می کند. وانت Sprinter نیز به ایالات متحده آمریکا صادر می شود.
مرسدس بنز در آرژانتین

برای مرسدس بنز ، ارتباط با مشتریان به خرید خودرو ختم نمی شود: از همان جا شروع می شود. مرسدس بنز با بیش از 60 نقطه فروش و خدمات پس از فروش ، کارگاه های رسمی و موبایل ، حضور و مساعدت سراسری به مشتریان را تضمین می کند.

مرسدس بنز 2500 نفر را مستقیماً در آرژانتین مشغول به کار می کند. یک تیم بسیار آموزش دیده ، با انگیزه و حرفه ای هر روز راه حل های تحرک را ارائه می دهد. علاوه بر این ، مرسدس بنز به طور غیر مستقیم از شبکه گسترده ای از تامین کنندگان ، نمایندگی ها و بدنسازان در سراسر کشور استفاده می کند. هزاران نفر بخشی از زنجیره ارزش مارک در آرژانتین هستند.

نقل قول:

مارکوس بریتشورد ، رئیس مرسدس بنز وانت:
“این سال برای مرسدس بنز آرژانتین سال بسیار مهمی است به دو دلیل: این کارخانه در بوینس آیرس اولین کارخانه این شرکت در خارج از آلمان نصب شده است و امروز هفتادمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. علاوه بر این ، ما تولید وانت Sprinter را دقیقاً 25 سال پیش آغاز کردیم. از همان ابتدا در اواسط قرن گذشته ، تیم آرژانتین با اشتیاق مشغول به کار بوده و خودروهای دارای سه نقطه را با بالاترین کیفیت تولید و به فروش می رساند. مرسدس بنز آرژانتین با چنین تجربه ای و روحیه تیمی کامل ، بر برخی چالش ها غلبه کرده است. در سال 2019 ، ما تولید نسل سوم پرفروش ترین وانت Sprinter را آغاز کردیم و این هنوز یک داستان موفقیت آمیز است. “

کارل دپن ، رئیس مرسدس بنز دو برزیل و مسئول منطقه آمریکای لاتین در کامیون ها و اتوبوس های مرسدس بنز:
“این سال جشن های بسیاری است. ما 125 مین سالگرد اختراع اولین کامیون جهان توسط دایملر را جشن می گیریم. ما همچنین از 75 سالگی Unimog و 25 سالگی Actros یاد می کنیم. من از فداکاری و تلاش کارکنان ما در آرژانتین اطلاع دارم. من به کل تیم بسیار افتخار می کنم. آمریکای لاتین یک بازار کلیدی برای شرکت کامیون و اتوبوس است زیرا بخش زیادی از واحدهای فروخته شده مقصد کشورهای منطقه است. من اطمینان دارم که ما به اهداف خود ادامه می دهیم. “

مانوئل مانتیلا ، رئیس و مدیرعامل مرسدس بنز در آرژانتین اظهار داشت:
بنیاد مرسدس بنز ، 70 سال پیش ، گواهی بر اعتماد و امید به آینده کشور و شرکت جهانی بود. دستاوردهای این شرکت به لطف کار پرشور کارکنان ما امکان پذیر بوده است. من همچنین می خواهم نقش مقامات دولتی و اتحادیه ها را مشخص کنم ، زیرا حمایت آنها از اهمیت اساسی برای توسعه ما در آرژانتین برخوردار است. همچنین از ستاد برای حمایت از ما در امور فنی و اقتصادی تشکر می کنم. از طرف دیگر ، می خواهم به نمایندگی ها و کارگاه های مجاز مرسدس بنز اشاره ویژه ای کنم. به تامین کنندگان قطعات و خدمات و بدنسازان. به طور رسمی ، از مشتریان و دوستان برای اعتماد و وفاداری تشکر می کنم. شما قول داده اید که در آینده نیز بهترین محصولات و خدمات را داشته باشید.من متقاعد شده ام که ما موتور تولید و رشد هستیم. ما فناوری پیش رو هستیم. ما نوآوری ای هستیم که جنبشی پایدارتر را رهبری می کند. ما راهی هستیم که باید پیش برویم. از آنجا که 70 سال پیش ما آینده هستیم “.

منبع: دایملر

مرسدس بنز آماده می شود تا تمام برقی شود