اخبار و مقالات

هیوندای در فهرست 10 بهترین موتورها و سیستم‌های محرکه

دو پیشرانه هیوندای در فهرست 10 بهترین موتورها و سیستم‌های محرکه

هیوندای توسط گروه خودروسازی اینفورما تک به عنوان “OEM سال” انتخاب شد

20 نوامبر 2021

هیوندای موتور آمریکا به‌عنوان «نسخه‌ساز سال» نام‌گذاری شد و در هفته فناوری خودرو گروه خودروسازی اینفورما تک در سال جاری، دو مقام از ده رتبه برتر را در رقابت‌های بهترین موتورها و سیستم‌های محرکه Wards 2021 کسب کرد. موتور کاملاً جدید Smartstream 2.5L توربوشارژ GDI هیوندای در سانتافه 2021 یافت شد و برای سومین سال متوالی پیشرانه الکتریکی کونا در لیست معتبر قرار گرفت.

Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems پیشرفت‌های قانع‌کننده‌ی پیشرانه را که کاملاً جدید یا به‌طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند، تشخیص می‌دهند. هیوندای از زمان آغاز سالانه جوایز در سال 1995، چهارده جایزه بهترین موتورها و سیستم‌های محرکه Wards 10 را کسب کرده است.

بیونگو لی، مدیر سیستم‌های محرکه، مرکز فنی هیوندای کیا آمریکا، گفت: «ما از بسیاری جهات در نقطه اوج صنعت خود هستیم، به‌ویژه در دنیای پیشرانه‌های خودرو. OEM سال گروه خودروی Informa Tech و بار دیگر در فهرست Wards 10 Best Engines and Propulsion Systems شناخته شد. این تمجیدها رهبری هیوندای را در پیشرفت‌های پیشرانه جهانی به سمت تحرک سازگار با محیط زیست تقویت می‌کند.

به گفته جیم ایروین، سردبیر WardsAuto، «با سرعت، ظرافت و معادله ارزش کلی، ما را تحت تأثیر قرار می دهد، 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ 281 اسب بخاری در هیوندای سانتافه 2021».

قاضی درو وینتر اضافه کرد: «من این هیجان تکان دهنده را برای یک CUV در وسط جاده، به خصوص در حالت اسپورت، پیدا کردم. جای تعجب نیست که 50 اسب بخار بیشتر از آخرین باری که سوارش کردم قدرت داشت. در بخشی که به‌شدت به کاربردی بودن و مشخصات مشابه متکی است، این موتور به سانتافه کمک می‌کند تا در میان جمعیت برجسته شود.

به گفته کریستی شواینسبرگ، سردبیر واردز، «کراس اوور 3 ساله باتری الکتریکی این خودروساز کره جنوبی هنوز هم از نظر عملکرد، برد و قیمت برجسته است. مدل هیوندای با برد 258 مایلی (415 کیلومتری) با باتری کاملا شارژ شده، هنوز یکی از طولانی‌ترین بردها را در بین هر خودروی تمام الکتریکی موجود در ایالات متحده دارد. او در ادامه اظهار داشت: «همچنین بر خلاف برخی دیگر از BEVها، برد کونا به دلیل قابلیت بازسازی فوق‌العاده‌اش به طرز شگفت‌انگیزی چسبنده است، به طوری که شما واقعاً 1 تا 4 مایل (1.6-6.4 کیلومتر) را در نقاط مختلف رانندگی من اضافه می‌کند.»

در پایان رویداد هفته فناوری خودرو که از 15 تا 19 نوامبر 2021 در نووی، میشیگان، خودروی سال آمریکای شمالی در سال 2021 برگزار شد، هیوندای النترا در مسابقات Wards 10 Best UX جایگاهی کسب کرد، در حالی که توسان کاملاً جدید در فهرست بخش های 10 بهترین دکوراسیون داخلی قرار گرفت. این قدردانی ها خط تولید محصولات مشتری محور هیوندای و نوآوری های فناوری را برجسته می کند.

به گفته تام مورفی، سردبیر و قاضی واردز، «الانترای بازطراحی شده مجموعه‌ای قابل توجه از خدمات کمکی راننده و اطلاعات سرگرمی را ارائه می‌کند و قیمت پایین آن تجربه کاربری شادی‌بخش و صرفه‌جویی در هزینه را در نمایندگی هیوندای محله شما ایجاد می‌کند.»

دیو زویا، ویراستار و داور Wards می‌گوید: منحنی‌های دراماتیک، لمس‌های کوچک، خطوط جسورانه، مواد چشم‌نواز و دوزی از فناوری کاربرپسند، برنده جایزه Wards 10 Best Interiors برای هیوندای توسان CUV متوسط ​​است. او افزود: «به عبارت ساده، هیوندای توسان تمام جعبه‌ها و سپس تعدادی را بررسی می‌کند. این یک CUV متوسط ​​و شیک است که امکانات و راحتی زیادی را با قیمتی جذاب ارائه می‌کند و سپس این مرحله را انجام می‌دهد.»

منبع: هیوندای

هیوندای موتور | توسعه بسته پیل سوختی هیدروژنی برای تولید برق