اخبار و مقالات

دوج چارجر ارزش بهتری نسبت به رقبای مستقیم دارد

گرند واگنیر جدید، دوج چارجر ارزش بهتری نسبت به رقبای مستقیم دارد

دوج چارجر برای هشتمین سال متوالی در صدر خودروهای سواری فول سایز قرار گرفت

19 نوامبر 2021

شاسی بلند جدید گرند واگنیر و دوج چارجر نمادین در جوایز ارزش باقیمانده ALG ایالات متحده J.D. Power 2022 در صدر بخش های مربوطه قرار گرفته اند.

این هشتمین سال متوالی است که چارجر در بین خودروهای سواری فول سایز از همه رقبا پیشی می‌گیرد و اولین نمایشی خوش‌گذران برای گرند واگنیر است، زیرا از تمام رقبا در رده ابزارهای لوکس فول سایز پیشی گرفته است. SUV در اولین سال تولید خود است.

جف کومور، رئیس فروش ایالات متحده، Stellantis، گفت: “این نتایج برای مشتریان ما خوب است زیرا ارزش باقیمانده یکی از ملاحظات کلیدی در فرآیند خرید است.” ما مفتخریم که به مشتریان این اطمینان را می دهیم که پولی که به سختی به دست آورده اند به خوبی خرج می شود.

Grand Wagoneer نامی افسانه‌ای را با بهترین قابلیت یدک‌کشی در کلاس، بهترین حجم فضای کابین سرنشینان در کلاس و بهترین فضای پای ردیف دوم و سوم در کلاس احیا می‌کند. از زمان آغاز حمل و نقل در 25 سپتامبر، تحویل به نمایندگی‌ها سرعت گرفته است.

در همین حال، افراد بیشتری در حال کشف مزایای خرید دوج چارجر هستند، زیرا فروش در سه ماهه سوم در مقایسه با نه ماه اول سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است. برای مدل سال 2022، تنها خودروی عضلانی چهار در آمریکا، انتخابی از پنج موتور، دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک، و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می دهد.

نمایشگاه ALG امسال بر پایه مدیریتی مهم توسط برندهای Stellantis استوار است که با بهبود امتیازات کیفیت، رتبه‌بندی مداوم بالای قدردانی مشتری و افزایش رضایت مشتری مشخص شده است.

جوایز ارزش باقیمانده ALG ایالات متحده J.D. Power 2022 خودروهایی را در 27 بخش که پیش بینی می شود پس از یک دوره سه ساله بالاترین درصد قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده (MSRP) را داشته باشند، به رسمیت می شناسد، که عامل مهمی در کل هزینه مالکیت است.

ارزش باقیمانده مقدار پیش‌بینی‌شده‌ای است که یک وسیله نقلیه در نقطه‌ای معین در آینده ارزش خواهد داشت و در درجه اول برای محاسبه ارزش خودرو در پایان قرارداد اجاره استفاده می‌شود.

کومور گفت: «علیرغم بازار چالش برانگیز، فروش کل ما در مقایسه با شرایط چالش برانگیز سال گذشته همچنان تا سه چهارم افزایش داشت. “این با صدای بلند و واضح نشان می دهد که خط تولید ما در بین مردم خریدار طنین انداز شده است.”

منبع: Stellantis

دوج برای اولین بار در بین ۱۰ برند مطمئن از نظر مصرف کنندگان قرار گرفت