اخبار و مقالات

نیسان حداکثر امتیاز پنج ستاره را در Green NCAP کسب می کند

Nissan LEAF e+ حداکثر امتیاز پنج ستاره را در Green NCAP کسب می کند

نیسان LEAF e+ ارزیابی جامع Green NCAP را گذرانده است که حداکثر امتیاز پنج ستاره را از بدنه آزمایشی مستقل تضمین می کند.

22 نوامبر 2021

نیسان LEAF e+ ارزیابی جامع Green NCAP را گذرانده است که حداکثر امتیاز پنج ستاره را از بدنه آزمایشی مستقل تضمین می کند.

ابتکار پیشرو در صنعت Green NCAP که به منظور ترویج توسعه خودروهایی تمیز، کم مصرف و مهربان با محیط زیست تأسیس شده است، LEAF e+ را در سه پارامتر آزمایشی خود به رشته ای از امتیازات استثنایی اعطا کرد که اعتبارنامه پایداری گسترده مدل را تقویت کرد.

LEAF e+ بدون انتشار در دو ارزیابی اول، با سرعت خود در آزمایش‌های واقعی و آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای هوای پاک، گازهای گلخانه‌ای و بهره‌وری انرژی کامل، به امتیاز کاملی دست یافت.

LEAF e+ با تأکید بر طراحی هوشمند پیشرانه 62 کیلووات ساعتی کاملاً الکتریکی، 9.9/10 را به دلیل عملکرد چشمگیر در بهره وری انرژی، با Green NCAP که پدال الکترونیکی نوآورانه خود را با فناوری انرژی احیاکننده برجسته می کند، تضمین می کند.

مارکو فیوراوانتی، معاون برنامه‌ریزی محصول، نیسان AMIEO، می‌گوید: «از زمان عرضه این مدل به عنوان اولین خودروی برقی بازار انبوه در سال 2010، نیسان LEAF تحرک پایدار و بدون آلایندگی را برای صدها هزار نفر به واقعیتی دست‌ یافتنی تبدیل کرده است. مشتریان در سراسر جهان.” دیو ماس، معاون ارشد منطقه، تحقیقات و توسعه نیسان AMIEO افزود: حداکثر امتیاز پنج ستاره برای LEAF e+ که توسط Green NCAP اعطا شده است، گواهی قدرتمندی بر کیفیت محصول و تخصص گسترده ای است که نیسان به دست آورده است. در طول یک دهه پیشگام از نوآوری در برق رسانی. من می خواهم از کل تیم تحقیق و توسعه که این دستاورد را ممکن کردند تشکر کنم.”

به عنوان نقطه اوج 10 سال توسعه LEAF، LEAF e+ ترکیبی جامع از انرژی الکتریکی کارآمد و فناوری های هوشمند کمک راننده را به مشتریان ارائه می دهد.

پیشرانه 62 کیلووات ساعتی این مدل در سیکل ترکیبی WLTP تا 385 کیلومتر برد دارد، در حالی که e-Pedal ابتکاری به رانندگان اجازه می دهد با استفاده از یک پدال شتاب بگیرند، سرعت خود را کاهش دهند و کارایی را به حداکثر برسانند.

مشتریان می‌توانند با عملکردهای B Mode و ECO Mode، بهره‌وری انرژی را بیشتر افزایش دهند، ترکیبی از آنها برای به حداکثر رساندن ترمز احیاکننده، بهینه‌سازی توان خروجی و صرفه‌جویی در انرژی – ایجاد اطمینان و اطمینان در سفرهای طولانی‌تر.

منبع: نیسان

نیسان رتبه اول را در بین برندهای آسیایی بازار انبوه دارد