اخبار و مقالات

نیسان رتبه اول را در بین برندهای آسیایی بازار انبوه دارد

نیسان رتبه اول را در بین برندهای آسیایی بازار انبوه دارد

نیسان در مطالعه شاخص رضایت از فروش J.D. Power (SSI) به پنج برند برتر بازار انبوه می‌رود.

نیسان رتبه اول را در بین برندهای آسیایی بازار انبوه دارد

13 نوامبر 2021

تمرکز مداوم نیسان بر بهبود تجربه مشتری و فروشنده با اولویت دادن به مشتری و بی‌نظمی‌تر کردن فرآیند خرید خودرو، با عملکرد برتر این برند در مطالعه شاخص رضایت از فروش J.D. Power (SSI) که در این ماه منتشر شد، نشان داده شده است.

برای اولین بار در 15 سال گذشته، نیسان برند شماره یک بازار انبوه آسیا است و در بین تمام رقبای بازار انبوه در 5 رتبه برتر قرار دارد. نیسان امتیاز کلی خود را با سه امتیاز افزایش نسبت به سال گذشته به 795 رساند و همچنین از میانگین بازار انبوه 785 عملکرد بهتری داشت.

مطالعه J.D. Power US Sales Satisfaction Index (SSI) تجزیه و تحلیل جامعی از تجربه خرید خودروی جدید از دیدگاه مشتری ارائه می دهد. این مطالعه توانایی نمایندگی ها را برای مدیریت فرآیند فروش، از ارائه محصول و مذاکره قیمت گرفته تا فرآیند مالی و بیمه و تحویل نهایی، اندازه گیری می کند. این مطالعه بینش هایی را در مورد نیازها و انتظارات مشتری ارائه می دهد و توصیه هایی برای بهبود فرآیند فروش ارائه می دهد.

جودی ویلر، معاون بخش، فروش و عملیات منطقه ای نیسان، نیسان ایالات متحده، گفت: «نتایج نیسان در این مطالعه نشان می دهد که تمام تلاش ما برای مشتریانمان نتیجه داده است. این تلاش‌ها، همراه با ترکیبی اصلاح‌شده که هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد هیجان‌انگیز است، به این معنی است که ما نیازهای مشتری را برآورده می‌کنیم که منجر به این نتایج رضایت‌مندی عالی شده است.»

نیسان رویکرد خود را تقویت می کند تا همیشه ابتدا در مورد فروش و خدمات به مشتری فکر کند. وعده مشتری نیسان مجموعه ای از تعهدات نیسان و نمایندگی های آن برای ایجاد محیطی منصفانه، صادقانه و مشتری پسند برای خرید و داشتن خودروی نیسان است.

این تمرکز بر روی مشتری همچنین شامل Nissan@Home است که تجربه آنلاین بی‌نظیری را برای مشتریان فراهم می‌کند. مصرف کنندگان می توانند درایوهای آزمایشی را برنامه ریزی و تکمیل کنند، فرآیند خرید را مدیریت کنند، تحویل بگیرند و نیازهای خدمات را از رایانه، تبلت یا تلفن همراه خود برطرف کنند.

منبع: نیسان

نیسان با 250،000 فروش خودروهای برقی در سراسر اروپا ، یک نقطه عطف جدید الکتریکی را جشن می گیرد