اخبار و مقالات

نیسان با 250،000 فروش خودروهای برقی در سراسر اروپا ، یک نقطه عطف جدید الکتریکی را جشن می گیرد

نیسان با 250،000 فروش خودروهای برقی در سراسر اروپا ، یک نقطه عطف جدید الکتریکی را جشن می گیرد

بیش از 208000 مشتری LEAF اروپایی و 42000 مالک e-NV200 به نیسان پیشتاز خودروهای برقی در بازار انبوه پیوستند ، زیرا تعهد خود را برای برق رسانی ادامه می دهد.

6 سپتامبر 2021

نیسان با تکیه بر میراث غنی خود در زمینه توسعه وسایل نقلیه الکتریکی ، به یک چهارم میلیون فروش خودروهای تمام برقی در اروپا دست یافته است – این یک گام جدید در یک دهه موفقیت در حرکت الکتریکی نیسان است.

با سرعت بخشیدن به انقلاب EV ، نیسان آخرین نقطه عطف خود در تعهد خود برای پیشبرد تحرک الکتریکی را جشن می گیرد ، چراکه LEAF نمادین به 208،000 فروش رسیده است و ون e-NV200 بسیار متنوع 42000 مشتری را در اروپا تضمین کرده است.

هر دو مدل نوآورانه در بازارهای سراسر اروپا با مشتریان بسیار مطابقت داشته است.

e-NV200 کارآفرین نیز مدل انتخابی برای مشاغل اروپایی بوده است.

از زمان معرفی آنها به ترتیب در سال 2010 و 2014 ، LEAF و e-NV200 ردپایی در زمینه تحرک الکتریکی ایجاد کرده اند-با LEAF به عنوان اولین EV در بازار انبوه ، و e-NV200 خود را به عنوان پیشگام در جرم الکتریکی معرفی کرد. ون های بازار

“هر ایده روشن با یک جرقه شروع می شود. همانطور که نیسان LEAF جرقه تولید خودروهای برقی مدرن را در زمان معرفی خود در سال 2010 زد ، امروز همچنان به ارائه فناوری های نوآورانه و پیشرانه های بدون آلاینده صفر برای رانندگان در سراسر جهان ادامه می دهد-این ایده روشن را به یک بازار بزرگ تبدیل می کند. ” دورسرز ، معاون ارشد ، فروش و بازاریابی ، نیسان AMIEO.

امانوئل سرازین ، مدیر فروش و LCV اروپا گفت: “نیسان e-NV200 انقلاب الکتریکی را به دنیای LCV ها کشانده است. این توازن کامل پایداری ، کاربردی ، راحتی و هزینه های کم مالکیت را ارائه کرده است و ما مشتاقانه منتظر فصل جدیدی در استراتژی برق رسانی با ون برقی جدید به زودی هستیم. “

نیسان مجموعه LEAF و e-NV200 خود را برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان شخصی و تجاری ، گسترش داده و تکامل داده است. از محدوده وسیع و فناوری هوشمند LEAF e+، تا کارآیی و کاربرد فراگیر e-NV200 ، هر وسیله نقلیه بهینه شده است تا وعده چشم انداز تحرک هوشمند نیسان را برای آینده ای متصل و پایدار ارائه دهد.
LEAF: پیشگام تحرک الکتریکی در بازار انبوه

مجهز به فناوری های پیشرفته و پیشرانه های هوشمند از زمان خروج اولین مدل از خط تولید 10 سال پیش ، LEAF در توسعه خودروهای برقی مدرن پیشرو بوده است.

LEAF با ویژگی های بصری از جمله کمک رانندگی پیشرفته ProPILOT و e-Pedal منحصر به فرد برای رانندگی با یک پدال ، راه حل های ابتکاری را برای افزایش سهولت و هیجان موتورهای برقی ارائه می دهد.
e-NV200: تحرک هوشمند و کارآمد برای مصارف تجاری و خصوصی

e-NV200 به عنوان یک دنبال کننده و پیشرو در وانت های کاملاً برقی در بازار انبوه ، از همان روحیه پیشگامانه LEAF حمایت کرده و مزایای تحرک بدون انتشار گازهای گلخانه ای را برای مشاغل و مشتریان خصوصی به ارمغان آورده است.

مجهز به سیستم انتقال قدرت 40kWh کارآمد، تا 4.2m 3 از ظرفیت حمل بار و ارائه هزینه های عملیاتی پایین، الکترونیکی NV200 یک ابزار بسیار انعطاف پذیر برای کاربران تجاری است و وسیله نقلیه انتخاب برای کسب و کار در سراسر اروپا بوده است.

e-NV200 Evalia چند منظوره نیز با نیازهای مشتریان خصوصی روزمره ، با فضای داخلی بسیار سازگار و گزینه های پنج و هفت نفره-هر کدام دارای کابین های کاملاً قابل تنظیم و صندلی های قابل جابجایی برای به حداکثر رساندن فضای چمدان است.

خودروسازی نیسان تولید در ژاپن را به خاطر کمبود ریزتراشه کاهش می‌دهد

تعهد نیسان به برق رسانی

به عنوان بخشی از تعهد مداوم خود برای تحرک الکتریکی و پیشرفت به سوی آینده ای پایدارتر ، نیسان اخیراً یک پرچمدار EV Hub به ارزش 1 میلیارد پوند اعلام کرد. EV36Zero اولین اکوسیستم تولید EV در جهان است که نقشه ای برای آینده صنعت خودرو تعیین می کند.

پروژه تحول آفرین با سرعت بخشیدن به سفر نیسان به سمت بی طرفی کربن ، ترکیبی از وسایل نقلیه الکتریکی ، انرژی تجدیدپذیر و تولید باتری است که در مرکز کارخانه نیسان ساندرلند در بریتانیا متمرکز شده است.

نیسان با تکیه بر تخصص متقاطع و الکتریکی خود ، یک کراس اوور تمام الکتریکی جدید را تأیید کرد ، با مدل جدید که در ساندرلند تولید می شود و نوید مدل بعدی خودرو ، استحکام و فناوری باتری را می دهد.

علاوه بر این ، طیف وسیعی از وانت های کوچک نیسان در Maubeuge ، فرانسه ، مرکز عالی وانت کوچک اتحاد ، تولید خواهد شد و شامل گزینه های موتورهای تمام الکتریکی و احتراق داخلی ، و انواع خودروهای تجاری و مسافری برای دیدار با طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان

با سرعت بخشیدن به طرح تحول ، دوره جدیدی از رشد پایدار برای تجارت آغاز می شود ، به طوری که 75 درصد از ترکیب فروش در اروپا تا پایان سال 2023 الکتریکی می شود.

منبع: نیسان