اخبار و مقالات

نیسان سه جایزه کیفیت خودرو تایلند دریافت می کند

نیسان سه جایزه کیفیت خودرو تایلند دریافت می کند

نیسان تایلند سه جایزه معتبر را از جوایز کیفیت خودرو تایلند (TAQA) دریافت کرده است که به خاطر “تصویر برجسته برند سازگار با محیط زیست”، “تصویر برند برجسته برای مسئولیت اجتماعی خوب شرکتی” و “تصویر برند برجسته برای حکمرانی خوب” این برند ژاپنی را دریافت کرده است.

9 دسامبر 2021

نیسان تایلند سه جایزه معتبر از جوایز کیفیت خودرو تایلند (TAQA) دریافت کرده است، که این برند ژاپنی “تصویر برند دوستدار محیط زیست برجسته”، “تصویر برند برجسته برای مسئولیت اجتماعی خوب شرکتی” و “تصویر برند برجسته برای حکمرانی خوب” را به رسمیت می شناسد.

برندگان جایزه TAQA که توسط آقای Panuwat Triyangkulsri، معاون دبیر دائم وزارت صنعت در Challenger Hall، IMPACT Muang Thong Thani ارائه شد، بر اساس نظرسنجی های رضایت بیش از 2000 کاربر خودرو در سراسر تایلند انتخاب شدند. این نظرسنجی شامل تمام برندهای پیشرو خودرو و پلاک خودروها می شود. جوایز مردم را قادر می سازد تا عوامل مهمی را که در تصمیم خرید خودرو دخیل هستند در نظر بگیرند و به تولیدکنندگان اجازه می دهد محصولاتی را توسعه دهند که به بهترین وجه نیازهای مصرف کننده را برآورده می کند.

نیسان تایلند مفتخر است که این جوایز را دریافت کند که موقعیت رهبری ما در اقدامات زیست محیطی و تعهد به مسئولیت اجتماعی شرکتی و حکمرانی خوب را به رسمیت می شناسد – سه جزء کلیدی طرح تحول NEXT شرکت، برنامه ای که اهداف شرکت را برای بهبود محیط زیست و کیفیت تعیین می کند. آقای ماسائو تسوسومی، معاون بازاریابی و فروش نیسان تایلند، گفت.

دستاوردهای قابل توجه نیسان تایلند در نوآوری های زیست محیطی به هدایت استراتژی برق رسانی و اکوسیستم برق پایدار در تایلند کمک کرده است. و به طور مداوم وسایل نقلیه ای را ارائه می دهد که “نوآوری را برای غنی سازی زندگی مردم هدایت می کند”، مطابق با هدف شرکت.

ما بر ایجاد نوآوری‌ها و فناوری‌هایی تمرکز می‌کنیم که زندگی را آسان‌تر، ایمن‌تر، سبزتر می‌کنند، مانند نیسان لیف به عنوان یکی از تنها خودروهای 100٪ الکتریکی در تایلند که می‌تواند فناوری V2H را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد، برای اشتراک‌گذاری و ذخیره برق برای تامین برق خانه‌ها. این اکوسیستم کامل می تواند به کاهش مصرف انرژی روزانه کمک کند – تحت مفهوم اشتراک انرژی نیسان. نیسان همچنین فناوری e-POWER، یک سیستم 100% موتور الکتریکی را بدون نیاز به شارژ، در KICKS e-POWER ارائه می‌کند، زیرا ما از مشتریان برای انتقال به تحرک الکتریکی پشتیبانی می‌کنیم.

این شرکت با حمایت از جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی نیسان تایلند، کمپین مسئولیت اجتماعی “CRE FOR YOU” خود را گسترش داده است، مانند ارائه وسایل نقلیه، لوازم پزشکی و ملزومات به مقامات پزشکی و بیماران COVID-19 و حمایت از JS100 Radio’s Namjai Thai Caravan و FOOD. شبکه FOR FIGHTERS. نیسان همچنین اخیراً با اهدای آب و مایحتاج اضافی در استان های سوکوتای، چایافوم و لوپبوری به سیل زدگان کمک کرد.

علاوه بر این، کارخانه خودروهای تجاری نیسان در Samut Prakarn به دلیل تعهد به بهبود مستمر فرآیندهای تولید و مدیریت زیست‌محیطی، جایزه صنعت سبز را از وزارت صنعت سطح 4 دریافت کرده است. این جایزه عملیات تجاری سازگار با محیط زیست نیسان، همراه با مسئولیت در قبال جامعه در داخل و خارج سازمان و در سراسر زنجیره تامین برای توسعه پایدار را به رسمیت می شناسد.

از نظر «تصویر برند برجسته برای حکمرانی خوب»، این جایزه نشان‌دهنده حاکمیت نیسان در تایلند و تعهد به تعالی عملیاتی مانند محافظت فعالانه از کارمندان و تولید در برابر COVID-19 است. اخیراً، نیسان برای محافظت از کارمندان، شرکا و زنجیره تامین، تأسیسات Factory Accommodation Isolation (FAI) و Bubble and Seal (BB&S) را راه اندازی کرده است. علاوه بر این، بیش از 95 درصد از کارکنان در حال حاضر واکسینه شده اند.

منبع: نیسان

نیسان رتبه اول را در بین برندهای آسیایی بازار انبوه دارد