اخبار و مقالات

اولین سدان الکتریکی مرسدس

اولین سدان الکتریکی مرسدس

اولین سدان الکتریکی مرسدس AMG: EQS 53 4MATIC+ در کارخانه 56 افزایش یافت

خریداران بالقوه می توانند مرسدس AMG EQS 53 4MATIC+ جدید را از 14 دسامبر 2021 از نمایندگی های مجاز سفارش دهند.

16 دسامبر 2021

خریداران بالقوه می توانند مرسدس-AMG EQS 53 4MATIC+ جدید را از 14 دسامبر 2021 به نمایندگی های مجاز سفارش دهند. همزمان تولید این اولین سدان الکتریکی از مرسدس-AMG در کارخانه 56 در کارخانه مرسدس بنز Sindelfingen در آلمان آغاز شده است – انعطاف پذیر. دیجیتال، کارآمد و پایدار. به عنوان یک مدل تمام الکتریکی، EQS 53 4MATIC+ در تولید سری در حال انجام در سایت قرار می گیرد. سدان مرسدس بنز کلاس S، نسخه بلند، مرسدس میباخ S کلاس و EQS تمام الکتریکی در حال حاضر از خط تولید در کارخانه 56 خارج شده اند.

به لطف حداکثر انعطاف‌پذیری، مونتاژ مدل‌ها و انواع درایوهای مختلف در یک خط در کارخانه 56 امکان‌پذیر است. بنابراین می‌توان امکانات و فرآیندهای موجود در سالن را دقیقاً با نیازهای مشتق AMG تطبیق داد. اکوسیستم دیجیتال MO360 پایه و اساس یکپارچه سازی دقیق EQS 53 4MATIC+ را در تولید تشکیل می دهد. استراتژی دیجیتالی سازی مردم را در مرکز صحنه قرار می دهد و هدف آن حمایت بهینه از کارمندان کارخانه 56 و شبکه تولید جهانی خودروهای مرسدس بنز در کارهای روزانه آنهاست.

اطلاعات بیشتر در مورد اکوسیستم دیجیتال MO360 :

باتری ولتاژ بالا با مشخصات مورد نیاز AMG تطبیق داده شده است: سیستم مدیریت باتری خاص و همچنین باسبارهای جدید و مقاطع عرضی کابل بزرگتر، قابلیت عملکرد بالا را تضمین می کند و لحظات بارز AMG را ارائه می دهد. سیستم های باتری برای EQS 53 4MATIC+ در بخش کارخانه Hedelfingen در سایت Mercedes-Benz Stuttgart-Untertürkheim در آلمان تولید می شوند.
مرسدس AMG EQS با محرک تمام الکتریکی

اولین مدل تولیدی AMG با باتری الکتریکی بر اساس معماری مرسدس EQ برای وسایل نقلیه لوکس و کلاس اجرایی است. بنابراین به طور یکپارچه در استراتژی الکتریکی در سطح گروه قرار می گیرد. این سدان لوکس با توان خروجی تا 560 کیلووات به تازگی در Affalterbach در تمام زمینه‌های مرتبط با عملکرد توسعه یافته یا اصلاح شده است: از فناوری گرفته تا طراحی بیرونی/داخلی و صدای هیجان‌انگیز خودرو.

منبع: دایملر

مرسدس بنز سیتان جدید |  ابعاد جمع و جور خارجی با فضای وسیع و عملکرد بالا