اخبار و مقالات

گروه BMW یک میلیونمین وسیله نقلیه برقی را تحویل داد

گروه BMW یک میلیونمین وسیله نقلیه برقی را تحویل داد

طبق وعده داده شد: گروه BMW یک میلیونمین وسیله نقلیه برقی را تحویل داد و به نقطه عطف بعدی در تحول دست یافت.

پیتر نوتا: “هدف بعدی را از قبل در نظر داریم: هدف ما دو میلیون وسیله نقلیه برقی در جاده ها تنها در دو سال است.”

7 دسامبر 2021

کمی قبل از پایان سال، گروه BMW تحویل یک میلیونمین وسیله نقلیه برقی خود را جشن گرفت: پیتر نوتا، عضو هیئت مدیره BMW AG مسئول مشتریان، برندها و فروش خودروی نقطه عطف، یک BMW iX را تحویل گرفت. xDrive40 (مصرف انرژی بر حسب کیلووات ساعت/100 کیلومتر: 22.5-19.3 WLTP)، به مالک خود در BMW Welt در 6 دسامبر. این شرکت با تحویل یک جایزه ویژه در نظر گرفت: مشتری نه تنها کلیدهای وسیله نقلیه جدید خود را دریافت کرد، بلکه یک جعبه دیواری BMW شامل نصب نیز دریافت کرد تا شارژ ایمن و راحت در خانه را فعال کند، و همچنین اعتباری برای شارژ عمومی در سراسر اروپا دریافت کرد. با شارژ بی ام و.

نوتا گفت: «تحویل یک میلیونمین وسیله نقلیه الکتریکی ما نقطه عطفی در تحول ما است – و ما در حال حاضر مورد بعدی را در نظر داریم: هدف ما این است که تنها در دو سال از مرز دو میلیون عبور کنیم.» ما به لطف گستره محصولات در حال رشد خود، اهداف فروش بلندپروازانه ای را به ویژه برای خودروهای تمام الکتریکی برای خود تعیین می کنیم: در سال 2022، قصد داریم فروش امسال را دو برابر کنیم. تا سال 2025، گروه BMW حدود دو میلیون خودروی تمام الکتریکی را به مشتریان تحویل خواهد داد. نوتا ادامه داد: ما انتظار داریم که حداقل یکی از هر دو خودروی فروخته شده گروه BMW تا سال 2030 کاملاً الکتریکی باشد.

گروه BMW دو پرچمدار نوآوری کلیدی، BMW iX و BMW i4 را در اواسط نوامبر وارد بازار کرد. هر دو مدل با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان در سراسر جهان مواجه شده اند – همانطور که در سفارشات جدید از سراسر جهان منعکس شده است.

طی سال آینده، گروه بی‌ام‌و خط تولید برقی خود را گسترش می‌دهد تا نسخه‌های تمام الکتریکی BMW سری 7 و BMW X1 را در بر بگیرد. بی‌ام‌و سری 5 پرتولید در سال 2023 به مجموعه‌های برقی اضافه خواهد شد. جانشین MINI Countryman و رولزرویس اسپکتر تمام الکتریکی نیز به دنبال خواهد داشت. تا سال 2023، این شرکت در حال حاضر حداقل یک مدل تمام الکتریکی در حدود 90 درصد از بخش های فعلی بازار خود در جاده ها خواهد داشت. در حدود ده سال آینده، گروه BMW قصد دارد در مجموع حدود ده میلیون وسیله نقلیه تمام الکتریکی را در جاده ها عرضه کند.

Neue Klasse، که به طور غیرقابل انعطافی برای قطارهای الکتریکی طراحی شده است، سهم قابل توجهی در فروش گروه BMW از اواسط دهه خواهد داشت.

طیف محصولات MINI تا اوایل دهه 2030 منحصراً تمام الکتریکی خواهد بود و رولز رویس از سال 2030 به بعد یک برند تمام الکتریکی خواهد بود. تمام مدل های جدید آینده BMW Motorrad در زمینه حمل و نقل شهری نیز کاملاً الکتریکی خواهند بود.

افزایش موفقیت آمیز حمل و نقل الکتریکی به گسترش سریع و جامع زیرساخت شارژ بستگی دارد. گروه BMW سهمی حیاتی در این امر دارد. «تحرک الکتریکی نیاز به تفکر و اجرای کل نگر دارد. به همین دلیل است که ما فقط خودروهای برقی بسیار جذاب را به مشتریان خود پیشنهاد نمی کنیم. ما همچنین مطمئن می شویم که شارژ آسان و راحت است. دکتر آندریاس اومان، رئیس مدیریت استراتژیک محصول در گروه BMW می‌گوید تعهد ما کل زنجیره ارزش را شامل می‌شود: از محصولات و خدمات قانع‌کننده از طریق سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک، تا ساخت زیرساخت شارژ شرکت خودمان.

BMW Charging و MINI Charging به مشتریان امکان دسترسی به یکی از بزرگترین شبکه های شارژ اروپا را می دهد که از بیش از 250000 نقطه شارژ تشکیل شده است. با تعرفه «فعال» از BMW و MINI Charging، مشتریان می‌توانند با نرخ ثابت جذابی برای بازار شارژ کنند که شفافیت کامل را تضمین می‌کند. گروه BMW همچنین راه حل های مختلف شارژ خانگی را با جعبه های دیواری خود ارائه می دهد. با شبکه شارژ پرقدرت پاناروپایی IONITY، که سهامداران فعلی و سرمایه‌گذار جدید بلک راک در آن مجموعاً 700 میلیون یورو برای گسترش شبکه سرمایه‌گذاری می‌کنند، گردآورنده شریک رومینگ Hubject و ارائه‌دهنده تحرک استراتژیک Digital Charging Solutions GmbH، BMW. گروه دارای سهام در سه شرکت است که نقش کلیدی در تداوم افزایش حمل و نقل الکتریکی خواهند داشت. گروه BMW با بیش از 5000 نقطه شارژ، یکی از بزرگترین شبکه های شارژ شرکت آلمان را نیز اداره می کند.

منبع: BMW Group

ب ام و گروه کارخانه مونیخ کاملاً برقی می شود