اخبار و مقالات

خرید خودرو چگونه با فولکس واگن تکامل می‌یابد

خرید خودرو چگونه با فولکس واگن تکامل می‌یابد

چگونه خرید خودرو با فولکس واگن در حال پیشرفت است

26 اکتبر 2021

در طول یک سال و نیم گذشته، همه‌گیری COVID-19 انگیزه‌ای برای انقلاب مجازی در تمام صنایع بوده است. بیش از هر زمان دیگری، آمریکایی ها نه تنها خود را به کار و معاشرت آنلاین می بینند، بلکه خریدهای عمده ای نیز انجام می دهند. همانطور که فروش پوشاک، لوازم الکترونیکی و مبلمان در حال تطبیق با یک جامعه مجازی است، فروش خودرو نیز به همین ترتیب است.

این تغییر همزمان با هجوم خریداران خودروهای جدید و بالقوه، نیاز به جایگزین هایی برای حمل و نقل عمومی، بازگشت به محل کار یا رفت و آمد برای شغل جدید است. امروزه، خرید خودرو برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مجازی متحول شده است – و ادامه خواهد یافت. یک مثال کامل، رویکرد منحصر به فرد پشت ID.4، شاسی بلند جدید و تمام الکتریکی فولکس واگن است.

از آغاز سال جدید، آمریکایی ها فولکس واگن ID.4 EV را به روش های مدرن و پیشرفته کاوش و خریداری کرده اند. پینترست، سایتی که معمولاً از مردم برای خرید اقلام الهام می‌گیرد، به زودی با معرفی یک شبیه‌سازی رانندگی تعاملی فولکس‌واگن که روی پلتفرم راه‌اندازی شد، به مکانی تبدیل شد که مردم می‌توانند آن‌ها را نیز تجربه کنند. این نمای 360 درجه به خریداران خودرو این امکان را می دهد که به صورت مجازی ID.4 را آزمایش کنند و متعاقباً تصمیمات خرید آگاهانه را بگیرند – همه از راحتی خانه خود.

هاین شافر، معاون ارشد بازاریابی و استراتژی محصول در فولکس واگن، گفت: «در حالی که زندگی همانطور که می دانستیم به سرعت تغییر کرد، مشتریان ما همچنان به وسایل نقلیه ای نیاز داشتند که تجربه رانندگی لذت بخش و رضایت بخشی را ارائه دهند. این زمان برای همه زمان سختی بود، اما ما فرصتی را دیدیم تا تجربه خرید خودرو را برای مطابقت با خواسته‌های دنیای واقعی مشتریان دوباره تصور کنیم.»

خریداران، علاقه‌مندان و فروشندگان خودرو زمانی در نمایشگاه‌های خودروی عمومی گرد هم می‌آمدند تا خودروهای جدید و کلاسیک را ارائه کنند، اما از آنجایی که ID.4 در اوج شیوع همه‌گیری معرفی شد، باید راه دیگری برای معرفی آن به مردم وجود داشت. در دسامبر 2020، فولکس واگن یک نمایشگاه واقعیت افزوده مجازی (AR) راه اندازی کرد که نمایشگاه های خودرو را به خانه های خریداران خودرو آورد. اکنون، مشتریان بالقوه می توانند VW ID.4 EV را در راهرو یا گاراژ خود تجسم کنند و تقریباً از هر زاویه ای آن را بررسی کنند.

در پاشنه ایجاد دو روش تجربی برای دیجیتالی کردن تجربه خرید خودرو، فولکس واگن همچنین به دنبال اصلاح جنبه اداری کارها بود. فولکس واگن اعتباری اولین شرکتی در صنعت بود که با یک ارائه دهنده خدمات نمایندگی عمده برای پیاده سازی ابزارهای قرارداد از راه دور مانند Sign Anywhere همکاری کرد. این ابزارها فرآیند تامین مالی را دوباره تجسم می‌کنند و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تا به‌جای ورود به نمایندگی‌ها، به‌طور ایمن اسناد و مدارک را پر کنند و روی خط نقطه‌چین از هر جایی – روی یک دستگاه تلفن همراه یا کامپیوتر – امضا کنند.

در همین حال، نمایشگاه ها به سازگاری و ادغام پلت فرم های مجازی جدید در ساختارهای موجود خود ادامه خواهند داد. شفر می‌گوید: «ما می‌دانیم که برای بسیاری از مشتریان، آزمایش همه چیز – از دید تا طرح داشبورد – یک جنبه حیاتی در فرآیند خرید خودرو است. “به همین دلیل است که ما از ابزارهایی مانند AR و پانورامای 360 درجه استفاده کردیم تا به خریداران خودرو تا حد امکان تجربیات دیجیتالی آزمایش و مشاهده واقعی را ارائه دهیم.”

همانطور که آمریکایی ها از حفظ راحتی و دسترسی جدید که با چشم انداز دیجیتالی فزاینده همراه است، حمایت می کنند، آینده خرید خودرو روشن است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فولکس‌واگن، همراه با نمایندگی‌های ما و صنعت خودروسازی گسترده‌تر، با جست‌وجوی و اجرای راه‌های جدید برای استفاده از ابزارهای مجازی برای مدرن‌سازی کارهای روزمره، به تلاش خود ادامه دهند.

شفر می‌گوید: «ما در تلاش هستیم تا به طور مستمر با نیازهای خریداران خودرو حرکت کنیم. از آنجایی که چالش های ارائه شده در سال گذشته نیازمند نوآوری در صنعت بود، ما با مشتریانی با رویکردهای جدید و جذاب برای خرید خودرو آشنا شدیم که در آینده گسترش خواهند یافت.

منبع: فولکس واگن

فولکس واگن تخصص خود را در ادغام نرم افزارهای خودرو تقویت می کند