اخبار و مقالات

جنرال موتورز خودروهای الکتریکی بولت اضافی را فراخواند

جنرال موتورز خودروهای الکتریکی بولت اضافی را فراخواند

جنرال موتورز داوطلبانه فراخوان فعلی شورولت بولت EV را گسترش می دهد تا خودروهای باقی مانده 2019 و مدلهای 2020-2022 را پوشش دهد.

23 آگوست 2021

جنرال موتورز داوطلبانه فراخوان فعلی شورولت بولت EV را گسترش می دهد تا خودروهای باقی مانده 2019 و مدلهای 2020-2022 از جمله Bolt EUV را پوشش دهد. در شرایط نادر ، باتری های عرضه شده برای جنرال موتورز برای این وسایل نقلیه ممکن است دارای دو نقص تولیدی باشند – یک زبانه آند پاره شده و جداکننده تاشو – در همان سلول باتری وجود دارد که خطر آتش سوزی را افزایش می دهد. جنرال موتورز با توجه به احتیاط فراوان ، ماژول های باتری معیوب در EV Chevrolet Bolt EVV و EUV ها را با ماژول های جدید جایگزین می کند و هزینه اضافی مورد انتظار تقریباً 1 میلیارد دلار است.

داگ پارکس ، معاون اجرایی جنرال موتورز ، توسعه محصول جهانی ، خرید و تامین زنجیره ، گفت: “تمرکز ما بر ایمنی و انجام کار مناسب برای مشتریان ما هر تصمیمی را که در GM می گیریم هدایت می کند.” “ما به عنوان رهبران در حال گذار به آینده ای تمام الکتریکی ، می دانیم که ایجاد و حفظ اعتماد بسیار مهم است. مشتریان جنرال موتورز می توانند به تعهد ما نسبت به اتخاذ اقدامات برای اطمینان از ایمنی این وسایل نقلیه اطمینان داشته باشند. “

جنرال موتورز پس از بررسی بیشتر در مورد فرآیندهای تولید در ال جی و جدا کردن بسته های باتری ، نقص تولید در برخی از سلول های باتری تولید شده در تاسیسات تولید ال جی فراتر از کارخانه اوچانگ ، کره را کشف کرد. جنرال موتورز و ال جی در تلاشند تا علت این نقایص را برطرف کنند. در همین حال ، جنرال موتورز تعهدات LG را برای بازپرداخت این اقدام میدانی دنبال می کند.

این جمعیت فراخوان جدید شامل موارد زیر است:

9،335 (6،989 در ایالات متحده و 1،212 در کانادا) – مدل مدل 2019 Bolt EV که در فراخوان قبلی گنجانده نشده بود
63،683 (52،403 در ایالات متحده و 9،019 در کانادا) – مدل مدل 2020–2022 شورلت بولت EV و EUV

برای اطمینان خاطر مشتریان ، باتری های این ماژول های جدید دارای 8 سال ضمانت محدود (100000 مایل) (یا 8 سال/160،000 کیلومتر گارانتی محدود در کانادا) هستند.

جنرال موتورز به شدت در حال همکاری با ال جی است تا تولید خود را در اسرع وقت افزایش دهد. GM هنگام آماده شدن قطعات جایگزین به مشتریان اطلاع می دهد.

تا زمانی که مشتریان در جمع فراخوان جدید ماژول های جایگزین دریافت نکنند ، باید:

1. با استفاده از حالت Target Charge Level ، وسیله نقلیه خود را در حالت 90 درصد محدودیت شارژ قرار دهید. دستورالعمل های نحوه انجام این کار در chevy.com/boltevrecall موجود است . اگر مشتریان نتوانند این تغییرات را با موفقیت انجام دهند ، یا از ایجاد این تغییرات احساس راحتی نمی کنند ، جنرال موتورز از آنها می خواهد تا برای تکمیل این تنظیمات به نمایندگی خود مراجعه کنند.

2. وسیله نقلیه خود را بیشتر شارژ کرده و در صورت امکان از شارژ باتری زیر 70 مایل (113 کیلومتر) محدوده باقی مانده خودداری کنید.

3. وسایل نقلیه خود را بلافاصله پس از شارژ در بیرون پارک کنید و نباید خودروهای خود را یک شبه داخل خانه در حال شارژ گذاشتن بگذارید.

مشتریان می توانند از www.chevy.com/boltevrecall دیدن کنند یا با Chevrolet EV Concierge 1-833-EVCHEVY تماس بگیرند (از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا نیمه شب ET ؛ شنبه و یکشنبه از ظهر تا 9 بعد از ظهر ET) یا با نمایندگی دلخواه شورلت EV خود تماس بگیرید به

مشتریان کانادایی می توانند از مرکز مالکیت شورلت دیدن کنند یا با فروشنده دلخواه خود تماس بگیرند.

منبع: جنرال موتورز

جنرال موتورز کنت هلفریچ را به عنوان رهبر تحقیق و توسعه جهانی و GM Ventures معرفی کرد