اخبار و مقالات

“اتومبیل هایی مانند ما رنگارنگ”

“اتومبیل هایی مانند ما رنگارنگ”

این شعار یک ابتکار همکار برای افزایش آگاهی در بین تیم تنوع در کارخانه گروه BMW لایپزیگ است

19 آگوست 2021

“اتومبیل هایی مانند ما رنگارنگ” – این شعار ابتکار همکاران برای افزایش آگاهی در میان تیم تنوع در کارخانه گروه BMW لایپزیگ است. اما این شعار در حال حاضر معنای دیگری پیدا می کند زیرا دنیای خودرو در لایپزیگ از گزینه های جدید رنگ آمیزی استقبال می کند. از امروز ، کارخانه در حال تکمیل وسایل نقلیه در رنگ آمیزی فردی نیز هست. اولین بی ام و سری 1 و بی ام و سری 2 گرن کوپه برای کسانی که رنگهای معمولی کمتری را ترجیح می دهند در رنگهای زرد سریع ، آبی سن مارینو ، ورد ارمس سبز و ناردو خاکستری درخشان هستند.

سیاه و سفید هنوز هم در بین رنگ های پرطرفدار برای خودروها قرار دارند ، اما مشتریان به طور فزاینده ای به دنبال رنگ آمیزی بیشتر و شخصی هستند. نمایندگی ها در حال حاضر 160 گزینه رنگی جداگانه برای BMW 1 Series و BMW 2 Gran Coupe ارائه می دهند که با وجود هزینه اضافی برای تکمیل مات و انفرادی ، از نظر مشتریان بسیار خوب است. کتابهای سفارش لایپزیگ برای خودروهای با تکمیل تک تک تا پایان سال به خوبی پر شده است ، و سفارش عمده بعدی 180 خودرو BMW 118d در نقره ای Hockenheim ، Ruby Red و Sepia Violet برای BMW ژاپن است.

مدت زمان انجام تکمیل های ویژه در رنگ فردی دلخواه حدود ده هفته است. مشتریان حتی می توانند رنگ های خود را ایجاد کنند ، که به طور خاص ترکیب می شوند و فقط در ماشین آنها استفاده می شود.

به منظور تکمیل تک تک در مدلهای کوچکتر نیز می توان سیستم فعلی را ارتقا داد تا رنگهای خاص را اداره کند. علاوه بر این ، سیستم های جدید تامین رنگ و یک منطقه مخلوط جدید ادغام شده است. رنگ آمیزی می تواند روزانه پنج وسیله نقلیه را در رنگ های محدوده Individual رنگ آمیزی کند.

ادغام رنگهای خاص جدید به معنای خدمات بیشتر و نظارت بیشتر برای تیم paintshop در مقایسه با موارد مورد نیاز برای تکمیل استاندارد است. برخی از فرایندها ، مانند ثبت نام ، دیگر نمی توانند با روشهای خودکار انجام شوند و به جای آن باید به صورت دستی انجام شوند ، بنابراین تیم paintshop گسترش یافته است. برای اتمام مات ، این فرایند به خصوص زمان بر و پیچیده است ، زیرا عیوب را نمی توان به روش معمولی که با روکش های براق استفاده می شود ، درمان کرد. در عوض ، آماده سازی هر خودروی مات 30 دقیقه بیشتر طول می کشد. در حال حاضر دو گزینه رنگ مات وجود دارد: مشکی منجمد و نارنجی منجمد.

تکمیل رنگ های شخصی ممکن است فقط در Plant Leipzig شروع شود ، اما در حال حاضر سفارشات چند مورد دلخواه را نشان می دهد: رنگهای زرد ، آبی ، قرمز و بنفش در حال حاضر بسیار محبوب هستند و رنگهای زیادی را نه تنها در خیابانها بلکه در خیابان ها نیز به ارمغان می آورند. نقاشی و خطوط تولید لایپزیگ را بکارید.

منبع: BMW