اخبار و مقالات

اشتراک گذاری خودرو در حال افزایش است

اشتراک گذاری خودرو در حال افزایش است

وقتی نوبت به گرایش مصرف کنندگان در خودروها می رسد ، عادات در حال تغییر هستند: بیشتر و بیشتر مشتریان به طور فزاینده ای به نحوه استفاده از وسیله نقلیه و نه مالک آن علاقه مند می شوند.

17 سپتامبر 2021

وقتی نوبت به گرایش مصرف کنندگان در خودروها می رسد ، عادات در حال تغییر هستند: بیشتر و بیشتر مشتریان به طور فزاینده ای علاقه مند به نحوه استفاده از خودرو به جای مالکیت آن هستند. معیارهای اصلی آنها انعطاف پذیری و در دسترس بودن است: به راحتی حرکت کنید ، در مواقع لزوم وسیله نقلیه تمیز و در دسترس پیدا کنید. یک سرویس جامع ، که در آن فقط هزینه استفاده از آن را با قیمتی که از قبل مشخص شده است پرداخت می کنید. به همین سادگی!

این دقیقاً همان چیزی است که Mobilize از طریق سرویس ZOT by Mobilize به اشتراک می گذارد. در تلاش برای بهینه سازی دسترسی خودروها و کاهش زمان خرابی آنها ، این برند روی فرایندهای جدید به عنوان بخشی از یک پروژه آزمایشی خارج از کارخانه Flins Re کار می کند. مأموریت بسیار مهمی به یک تیم کوچک و اختصاصی داده شده است: ثابت کنید که وسایل نقلیه در ناوگان خودروهای مشترک می توانند در زمان تعمیر سریع و تعمیر و نگهداری سریع از زمان برگشت سریع بهره مند شوند. Gilles Normand ، SVP ، Vehicles – Mobilize Brand و Alexandra ، مدیر کل ZITY فرانسه ، دلایل ارائه چنین خدماتی به اپراتورهای ناوگان را توضیح می دهند.

زمان خرابی ، برای تعمیر و نگهداری خودرو یا تعمیر ناوگان خودرو ، یک عامل هزینه است که اگر تحت کنترل قرار نگیرد ، به سرعت می تواند به طور تصاعدی افزایش یابد.

Gilles Normand ، SVP Vehicles – Mobilize Brand

دوران جدیدی برای کارخانه مجدد فلینز

به عنوان پاسخی برای چنین محدودیت هایی ، Mobilize با ZITY توسط Mobilize برای آزمایش آزمایشی در کارخانه مجدد گروه رنو در فلینز همراه شد. هدف این است که یک تیم کوچک و اختصاصی از متخصصان و متخصصان برای آزمایش یک فرآیند بهینه تعمیر و نگهداری برای خودروهای ناوگان خودروهای مشترک استفاده کنند.

در 70 سال از عمر خود ، کارخانه فلینز شاهد مدلهای متعدد نمادین درهای خود بوده است. حتی امروز ، خطوط مونتاژ آن هنوز رنو ZOE و نیسان میکرا را تولید می کند. با تبدیل شدن خود به یک کارخانه مجدد ، وارد دوران جدیدی می شود و تبدیل به پیشروترین کارخانه اقتصاد دایره ای اروپا می شود که به راه حل های تحرک اختصاص داده شده است. در میان چهار ستون پشت تغییر کارخانه کارخانه ، بخش Re-Trofit با افزایش عمر خودروها و یافتن موارد جدید برای آنها سروکار دارد. بخش خودروهای کارخانه “Factory VO” که مساحتی حدود 8500 متر مربع را در بر می گیرد ، به منظور ترمیم وسایل نقلیه مستعمل ، به زودی وسایل نقلیه را از اپراتورهای ناوگان دریافت می کند.

این جایی است که Mobilize مراحل خود را در سناریویی در اندازه واقعی قرار می دهد. تیم ها بر روی ZITY by Mobilize وسایل نقلیه برای ارزیابی طیف وسیعی از فرآیندهای تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه ناوگان به منظور بهینه سازی هر مرحله ، از لحظه ورود آنها به کارخانه تا تمیز کردن مجدد و رهاسازی مجدد ، بدون فراموش کردن همه کار می کنند. تشخیص ضروری ، تعمیرات ، سفارش قطعات و آزمایش رانندگی.

برای اینکه خدمات مشترک خودرو مانند ZITY by Mobilize م effectiveثر واقع شود ، به اقدامات متعددی نیاز است تا از سرویس ، تمیز کردن و شارژ مجدد خودروها طی 10 دقیقه پس از هر مشتری اطمینان حاصل شود.

الکساندرا ، مدیر کل ZITY در فرانسه

خوش آمدید در بین کارشناسان

برای اطمینان از خدمات با کیفیت ، متخصصان اختصاصی با دانش کامل از وسایل نقلیه وظیفه انجام تعمیر و نگهداری بدنه ، لمس کار ، رنگ آمیزی مجدد و نظافت را بر عهده دارند. مزیت مهم دیگر این است که آنها قطعات یدکی دائمی دارند.

ZITY by Mobilize از طریق کار با کارخانه بازسازی Flins ، به مهارت ها و قابلیت های لازم دسترسی دارد تا بتواند زمان خودروهای خود را در جاده ها به نصف برساند- حداکثر تا 7 روز. در حال حاضر ، با توجه به اینکه سیستم هنوز در مراحل اولیه راه اندازی است ، تیم ها حداکثر پنج خودرو را در هفته پردازش می کنند. هدف این است که به 40 وسیله نقلیه در ماه برسیم ، که با نیازهای برآورد شده برای ناوگان 500 وسیله نقلیه مانند ناوگان ZITY by Mobilize در پاریس مطابقت دارد.
با یک ماشین شهری مرسوم در شهر حرکت کنید!

پس از پاریس ، Boulogne-Billancourt و Clichy ، ZITY by Mobilize خدمات خود را به چهار شهر دیگر در جنوب غربی پاریس گسترش داده است: Issy-les-Moulineaux ، Meudon ، Sèvres و Vanves. ناوگان خودروهای به اشتراک گذاشته شده شامل Renault ZOE و Dacia Spring است که همگی به یک قیمت هستند.

با تشکر از کارخانه دوباره سازی در Flins ، Mobilize قصد دارد به اپراتورهای ناوگان با یک مدل تجاری سودآور و مقرون به صرفه ارائه دهد. رضایت کاربران تضمین می شود

 

فرآیند بازیافت موتورهای الکتریکی خودرو