اخبار و مقالات

تویوتا کرولا کراس جدید را در ژاپن عرضه می کند

تویوتا کرولا کراس جدید را در ژاپن عرضه می کند

شرکت تویوتا موتور (تویوتا) اعلام کرده است که امروز ، 14 سپتامبر 2021 ، کرولا کراس جدید را راه اندازی می کند.

14 سپتامبر 2021

از زمان عرضه اولین نسل در سال 1966 ، سری Corolla به تکامل خود ادامه داده و چالش های جدیدی را بر اساس مفهوم “plus alpha” ادامه داده است ، که از طریق آن سعی می کند هم از انتظارات مشتریان در سراسر جهان و هم از نیازهای مشتریان فراتر رود. بار. علاوه بر خودروهای سواری ، واگن و هاچ بک هایی که در حال حاضر در خط تولید قرار دارند ، سری Corolla در نقاط مختلف طیف متنوعی از مدل ها را ارائه کرده است که با تصورات بدنی یا سبک از پیش طراحی نشده اند ، با هدف ارائه خدمات به مشتریان در حال تغییر شیوه های زندگی امروزه سری Corolla در بیش از 150 کشور و منطقه در سراسر جهان به فروش می رسد و در جولای 2021 به فروش تجمعی 50 میلیون دستگاه دست یافت.

کاملاً جدید Corolla Cross مفهوم “plus alpha” نسل های قبلی سری Corolla و همچنین مأموریت خود را “نزدیک ماندن به مشتریان و تداوم تکامل” به ارث می برد. اولین مدل SUV کرولا متولد شد و هدف آن ارائه یک فرم نوآورانه و گسترده برای خواسته های جدید عصر بود. این خودرو فضای داخلی وسیع و ویژگی فوق العاده یک SUV را با عملکرد قدرتمند و بهره وری سوخت فوق العاده ترکیب می کند.

جزئیات مناطق کاملاً جدید Corolla Cross در زیر آمده است.
1. ابزار فوق العاده SUV
(1) راحتی که از استایل بدنه عالی آن نهایت استفاده را می برد

کاملاً جدید کرولا کراس ترکیبی از دید عالی با فاصله زیاد از سر است و اطمینان می دهد که مسافران در هر صندلی می توانند هر سفری را-از سواری های شهری گرفته تا رانندگی های طولانی-در راحتی بگذرانند. صندلی های جلو دیدگاه بالایی را از SUV ارائه می دهند ، در حالی که ستون های جلویی باریک و یک تابلوی ابزار بدون پارازیت منجر به کابین خلبان با میدان دید کامل و کنترل های آسان می شود. صندلی های عقب به راحتی از طریق درهای بزرگ جانبی عقب قابل دسترسی هستند و از آنجا که می توان آنها را به حالت عقب در آورد ، نوید راحتی و راحتی فوق العاده ای را می دهند. سقف پانوراما *4 کمک می کند تا حس برجسته ای از فضا را درک کنید: سطح شیشه ای بزرگ آن منظره ای از آسمان را در هر صندلی به مسافران ارائه می دهد و دامنه دید آنها را افزایش می دهد ، در حالی که سایه جمع شونده موتور دار امکان کنترل میزان نور خورشید را به خودرو می دهد.
(2) فضای چمدان مناسب با چیدمان های مختلف

کرولا کراس کاملاً جدید بهترین ظرفیت چمدان را در کلاس خود ارائه می دهد ، با 487 لیتر *5 حتی در هنگام نشستن پنج نفر. تا شدن صندلی های عقب فضای چمدان را بیشتر می کند و فضای کافی را حتی برای حمل دوچرخه های جاده ای فراهم می کند. درب چمدان بزرگ در ارتفاع 720 میلی متر از سطح زمین تنظیم شده است تا بارگیری و تخلیه بار حتی برای کاربران کوتاه مدت آسان تر شود. درب پشتی بدون نیاز به دست *6 simply به سادگی با حمل کلید و قرار دادن پای خود در زیر سپر عقب rated عمل می کند و باعث می شود درب پشتی باز و بسته شود حتی زمانی که هر دو دست پر باشد. جعبه فعال چمدان بسیار کاربردی *7 به طور خاص برای Corolla Cross طراحی شده است. این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا چمدان ها را دور از چشم خود ذخیره کنند ، در حالی که درب آن را می توان صاف بست تا فضای بیشتری برای چمدان باز شود. در نتیجه پتانسیل وسیعی از چیدمان فضای چمدان را ارائه می دهد.
2. طرحی که تجمل لوکس شهری را با هیجان SUV ترکیب می کند
(1) بیرونی قدرتمند ، قدرتمند

کرولا کراس کاملاً جدید با پویایی و پیچیدگی یک SUV “شهری و فعال” طراحی شده است. تناسبات شهری و شهری آن در تضادی بین بالاتنه آرامش – از جمله سطوح شیشه ای ، چراغ های جلو و عقب – و سپرهای پهن و پایدار آن ریشه دارد. این خودرو در مجموع در هشت رنگ موجود است که بر طراحی شهری و پیچیده آن تاکید می کند.
(2) فضای داخلی لوکس و جادار

از تابلو ابزار تا تزئین درب ، فضای داخلی حس تداوم را به وجود می آورد که به فضای داخلی وسیع کمک می کند. LED ها برای تمام روشنایی کابین استفاده می شوند و به دستیابی به یک فضای داخلی لوکس و پیچیده ، اما در عین حال معمولی کمک می کنند. صندلی های جلو اسپرت دارای پشتی باریک بوده و پشتیبانی فوق العاده ای را ارائه می دهند *8 .
3. راندمان سوخت پیشرو در کلاس و سواری روان و در عین حال پویا
(1) پیشرانه هایی که سواری دلپذیر و بصری را ارائه می دهند

هر دو نسخه هیبریدی و بنزینی کرولا کراس جدید مجهز به موتورهای بهینه 1.8 لیتری هستند.

این خودرو به طور مطمئن به عملکرد شتاب دهنده پاسخ می دهد و سرعت را به شیوه ای روان و دلپذیر افزایش می دهد. نسخه های هیبریدی راندمان سوخت 26.2 کیلومتر در لیتر *2 را ارائه می دهند . سیستم های الکتریکی 4WD E-Four آنها نه تنها به مصرف سوخت فوق العاده کمک می کند ، بلکه رفتار ثابت را هم هنگام شتاب و هم هنگام رانندگی برف یا سایر سطوح لغزنده تضمین می کند.
(2) بدنه با استحکام بالا برای پایداری عالی فرمان و سیستم تعلیق برای سواری نرم و راحت طراحی شده است

کرولا کراس ترکیبی از یک پلت فرم کاملاً توسعه یافته GA-C با یک قاب بدنه سبک و با استحکام بالا است تا فرمان زیرک و پایداری را به گونه ای که ارتفاع بلند خودرو را نادیده می گیرد ، فراهم کند. مواد جاذب صدا به نحو مطلوب توزیع شده اند تا نویز موتور و صدای جاده را کاهش دهند و به راحتی و سکوت کابین آن کمک کنند. در مورد سیستم تعلیق ، از پایه های مک فرسون برای جلو در تمام درجه های Corolla Cross استفاده می شود. درجه های 2WD دارای تیرهای پیچشی تازه توسعه یافته و بوش های لاستیکی بزرگ در عقب است ، ترکیبی که در جاده های ناهموار ، همراه با سواری مجلل ، جلوه فوق العاده ای را در جاده ها به ارمغان می آورد. گریدهای E-Four مجهز به یک ستون مهره دوگانه در عقب است که به طور مداوم در نسل های قبلی Corollas توسعه یافته است و دارای نقاط مناسب برای نصب روی بازو برای ثبات و پاسخگویی استثنایی است.حداقل شعاع چرخش Corolla Cross فقط 5.2 متر است*9 ، در ردیف کوچکترین کلاسهای خود قرار دارد و مانورها را در جاده های باریک و پارکینگها تسهیل می کند.
4. ویژگی های امنیتی و امنیتی پیشرفته
(1) آخرین بسته ایمنی فعال

تمام گریدهای کرولا کراس جدید به صورت استاندارد مجهز به جدیدترین نسخه Toyota Safety Sense هستند و از رانندگی در همه جنبه های سناریوهای استفاده روزمره پشتیبانی می کنند. ترمز پشتیبانی پارکینگ و مانیتور راهنمای عقب نیز به طور استاندارد در تمام رده ها به جز G “X” نصب شده است و کاربران را قادر می سازد با خیال راحت حتی در فضاهای باریک مانند پارکینگ خودرو رانندگی کنند. به علاوه پشتیبانی از 10 * نیز برای کنترل شتاب ناگهانی به دلیل عدم استفاده صحیح از پدال گاز ، خواه موانعی در نزدیکی وجود داشته باشد یا نه ، در دسترس است.
(2) عملکرد منبع تغذیه برای مواقع اضطراری

یک پریز برق جانبی (AC100V/1،500W) و یک منبع تغذیه اضطراری در نسخه های ترکیبی Corolla Cross موجود است. در هنگام خاموشی و سایر مواقع اضطراری ، پارک کردن خودرو و قرار دادن آن در حالت منبع تغذیه اضطراری ، Corolla Cross را قادر می سازد تا از لوازم برقی مانند کتری برقی و سشوار استفاده کند و در نتیجه آرامش خاطر بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

در رانندگی معمولی ، هر دو نوع هیبریدی و بنزینی می توانند تلفن های هوشمند و سایر وسایل برقی را از طریق پایانه های USB داخل کابین شارژ کنند.

کرولا کراس جدید نیز از طریق سرویس اشتراک خودرو KINTO ONE ارائه می شود. از آنجا که هزینه های ماهانه شامل بیمه داوطلبانه می شود ، این خدمات به ویژه برای نسل جوان رانندگان و مشتریانی که به تازگی رانندگی را شروع کرده اند مناسب است. مشتریان می توانند به صورت آنلاین یا از نمایندگی های تویوتا ثبت نام کنند. KINTO ONE طیف گسترده ای از SUV ها را ارائه می دهد و Corolla Cross فقط از 27،390 ین در ماه (با احتساب مالیات) *11 در دسترس است .

*1 تا ژوئیه 2021
*2 پیشرو در کلاس SUV های جمع و جور ؛ 26.2 کیلومتر در لیتر مصرف سوخت برای درجه Z (ترکیبی / 2WD) است ، که توسط وزارت زمین ، زیرساخت ، حمل و نقل و گردشگری ارزیابی شده است. WLTC (چرخه تست وسایل نقلیه سبک هماهنگ در سراسر جهان) یک چرخه آزمایشی شناخته شده بین المللی است و بر اساس نسبت متوسط ​​استفاده برای رانندگی شهری ، حومه ای و بزرگراهی است
. گریدهای E-Four مجهز به سیستم تعلیق عقب دو جناغی
می باشند
با توجه به اندازه گیری های داخلی انجام شده با استفاده از روش VDA ، 5 خودرو از SUV های جمع و جور تا سپتامبر 2021 پیشتاز هستند. ظرفیت چمدان برای خودروهای مجهز به لاستیک زاپاس یا پریزهای برق اضافی و برای درجه E-Four
*6 مجهز به استاندارد در هر دو نوع هیبریدی و بنزینی Z متفاوت است. به عنوان گزینه تولید کننده در کلاس S موجود است
*7 جعبه فعالیت چمدان یک قطعه اصلی تویوتا است. می توان آن را از نمایندگی های محلی تویوتا خریداری کرد
*8 مجهز به استاندارد برای همه کلاسها ، به استثنای درجه G “X”
*9 کلاس برتر برای SUV های جمع و جور تا سپتامبر 2021 ؛ حداقل شعاع چرخش 5.2 متر با درجه 2WD مجهز به لاستیک های 18 اینچی بدست می آید
*10 موجود به عنوان گزینه فروشنده
*11 هنگام استفاده از برنامه اجاره هفت ساله با پرداخت پاداش اضافی 110،000 ین (شامل مالیات) ، از ارزان ترین بسته S Grade (2WD) ، بدون هیچ گونه گزینه اضافی ، فقط از 27،390 ین در ماه (با احتساب مالیات) در دسترس است. کل هزینه پرداخت شده در طول دوره اشتراک هفت ساله 3،840،760 ین است

منبع: تویوتا