اخبار و مقالات

اسکانیا مدل جدید و بهبود یافته ای ارائه می دهد

اسکانیا مدل جدید و بهبود یافته ای ارائه می دهد

محیط جدید راننده ، افزایش ظرفیت بار ، افزایش راحتی مسافر و کاهش قابل ملاحظه مصرف سوخت از جمله ویژگی های جدید نسل جدید اسکانیا تورینگ است

18 سپتامبر 2021

با معرفی نسل جدید اسکانیا تورینگ ، محیط راننده برجسته ، افزایش ظرفیت بار ، افزایش راحتی سرنشینان و کاهش قابل توجه مصرف سوخت از جمله ویژگی های جدید این خودرو است.

در نسل جدید ، ظرفیت بار در محور جلو 500 کیلو افزایش یافته است که باعث بهبود توزیع وزن و افزایش ظرفیت مسافر و چمدان می شود.

محیط راننده به همراه منطقه راهنما چندین بار به روز شده است. “ما معتقدیم که محل کار ما برای رانندگان پیشرو در صنعت است. Itke Allard ، سرپرست مدیریت محصول ، اتوبوس ها و مربیان اسکانیا می گوید: این ارگونومی ، دید و کنترل فوق العاده ای را ارائه می دهد. با تعلیق جدید و تعویض دنده نرم ، Scania Touring جدید راحتی رانندگان ، خدمه و مسافران را افزایش می دهد.

رانندگان همچنین از سیستم های جدید پیشرفته کمک راننده که شامل پشتیبانی از توجه و پیشگیری از تصادف در خطوط می شود ، راضی خواهند بود. آلارد می گوید: “این امر ، همراه با طراحی خودرو و قابلیت رانندگی زیاد ، ایمنی را برای همه مسافران افزایش می دهد و با جلوگیری از تصادفات و محدود کردن خسارات ، زمان خرابی را به حداقل می رساند.”

مصرف سوخت یکی از عوامل اصلی هزینه عملیات است. در مقایسه با مدل های قبلی ، نسل جدید اسکانیا تورینگ می تواند تا 6 درصد در سوخت و آلایندگی صرفه جویی کند – بدون این که در کارایی آن خدشه ای وارد شود. این کار از طریق بهبود کارایی پیشرانه و ویژگی های جدید مانند کروز کنترل تطبیقی ​​با پیش بینی فعال انجام می شود.

آلارد اضافه می کند: “همه ما اهمیت زمان به منظور کاهش هزینه و حداکثر کردن درآمد برای مشتریان خود را می دانیم و با طراحی محصول و خدمات جدید ، خود را به عنوان اولین انتخاب می بینیم.” طراحی برای تسهیل تعمیر و نگهداری ، در دسترس بودن قطعات بالا و سرویس فعال جدید فعال – Scania Flexible Maintenance – به استحکام اسکانیا به عنوان ارائه دهنده اصلی راه حل های به موقع کمک می کند. “این سرویس ما را قادر می سازد تا آنجا که ممکن است کارآمد باشیم.” با نظارت مداوم بر داده های عملیاتی ، تعمیر و نگهداری انعطاف پذیر اسکانیا اجازه می دهد تا برنامه های تعمیر و نگهداری با توجه به نیازهای هر وسیله نقلیه جداگانه طراحی شود – از ایجاد اختلال در عملکرد جلوگیری شود.

منطقه جدید اسکانیا امکان تنظیم زمان واقعی خودرو را در مناطق از پیش تعریف شده فراهم می کند. امکان محدود کردن سرعت وسیله نقلیه در مناطق خاص به این معنی است که می توان ایمنی را با کاهش آلایندگی و سر و صدا افزایش داد.

آلارد در پایان می گوید: “در کل ، Scania Touring به حمل و نقل کم انتشار اجازه می دهد تا با اقتصاد عملیاتی همراه باشد.”

منبع: اسکانیا

برنامه اتحادیه اروپا برای کاهش 55 درصدی انتشار کربن تا سال 2030