اخبار و مقالات

شفلر کارخانه جدید تحرک الکترونیکی را با آخرین استانداردهای پایداری ساخته است

شفلر کارخانه جدید تحرک الکترونیکی را با آخرین استانداردهای پایداری ساخته است

تأسیس کارخانه Szombathely II در مجارستان ، بلندپروازی های گروه شافلر برای رشد تحرک الکتریکی را برجسته می کند.

20 سپتامبر 2021

شافلر ، تامین کننده خودرو و صنعت ، تأسیسات جدیدی را در محل خود در زومباتلی در غرب مجارستان افتتاح کرده و 150 شغل جدید در زمینه جابجایی الکترونیکی ایجاد می کند. این تأسیسات اولین کارخانه تولیدی شفلر است که به طور کامل به تحرک الکتریکی اختصاص داده شده است و مرکز جدید برتری برای تولید قطعات و سیستم های پیشرانه های برقی به گروه می دهد. رد پای عملیاتی تاسیسات دارای مجوز طلا از سوی شورای ساختمان پایدار آلمان (DGNB) بوده و نشان دهنده گامی مهم در جهت دستیابی به هدف شفلر است تا فعالیت های تولیدی خود را تا سال 2030 در سراسر جهان خنثی از کربن کند.

کلاوس روزنفلد ، مدیرعامل شفلر AG گفت: “تأسیسات جدید ما در زومباتلی نقطه عطفی در تحول شرکت ما است و اولویت های استراتژیک ما را در زمینه نوآوری ، چابکی و کارآمدی تجسم می بخشد.” “هدف تحرک پایدار است و ما مصمم هستیم که با استفاده از شبکه جهانی امکانات خود در این زمینه به عنوان شریک اصلی فناوری برای مشتریان خود پیشرفت واقعی داشته باشیم. کارخانه جدید همچنین بلندپروازی های ما برای ادامه رشد قوی ما در زمینه تحرک الکترونیکی را برجسته می کند. ”
امروز “کارخانه برای فردا”

Szombathely II حدود 15000 متر مربع فضا برای تولید قطعات و راه حل های جدید پیشرانه مانند موتورهای الکتریکی و درایوهای هیبریدی فراهم می کند. طراحی شده به عنوان “کارخانه برای فردا” ، دارای درجه بالایی از اتوماسیون ، ساختمانهای تولید ماژولار و دیجیتالی شدن سرتاسری است. خطوط تولید خودکار و استفاده گسترده از روبات های صنعتی ، محیط تمیز و عاری از گرد و غبار مورد نیاز فرایندهای تولید حساس مورد استفاده برای مجموعه هایی مانند استاتورها و روتورها و ادغام آهنرباها برای موتورهای همزمان و ناهمزمان را تضمین می کند. شفلر تا سال 2023 ظرفیت تولید شبانه روزی این تسهیلات را به 800000 محصول در سال افزایش می دهد و همچنین برنامه دارد تا تولید سالانه محصولات نهایی خود را برای شرکای برتر در صنعت خودرو به 1.8 میلیون بین سالهای 2026 تا 2029 برساند.دکتر یوخن شرودر ، رئیس بخش E-Mobility of Schaeffler AG ، می گوید: “شافلر با محصولاتی که مزایای ترکیبی از فناوری برتر ، مقرون به صرفه بودن و پایداری را ارائه می دهند ، جایگاه خود را در بازار تحرک الکترونیکی به دست آورده است.” “گروه شفلر انتظار دارد از سال 2022 به بعد سالانه بین 2 تا 3 میلیارد یورو سفارشات جدیدی از تجارت الکترونیک خود تولید کند. Szombathely سهم عمده ای در این رشد به عنوان مرکز تعالی خواهد داشت که در هماهنگی نزدیک با کارخانه اصلی تحرک الکتریکی ما در Bühl ، آلمان فعالیت می کند. “”گروه شفلر انتظار دارد از سال 2022 به بعد سالانه بین 2 تا 3 میلیارد یورو سفارشات جدیدی از تجارت الکترونیک خود تولید کند. Szombathely سهم عمده ای در این رشد به عنوان مرکز تعالی خواهد داشت که در هماهنگی نزدیک با کارخانه اصلی تحرک الکتریکی ما در Bühl ، آلمان فعالیت می کند. “”گروه شفلر انتظار دارد از سال 2022 به بعد سالانه بین 2 تا 3 میلیارد یورو سفارشات جدیدی از تجارت الکترونیک خود تولید کند. Szombathely سهم عمده ای در این رشد به عنوان مرکز تعالی خواهد داشت که در هماهنگی نزدیک با کارخانه اصلی تحرک الکتریکی ما در Bühl ، آلمان فعالیت می کند. ”
تسهیلات استانداردهای جدیدی را در زمینه پایداری تعیین می کند

کار ساخت Szombathely II ، دومین کارخانه گروه Schaeffler در غرب مجارستان ، در سال 2020 آغاز شد. تاسیسات جدید در حدود سه کیلومتری کارخانه اول واقع شده است که در سال 1996 افتتاح شد. برق نیروگاه جدید توسط آرایه های فتوولتائیک در ترکیب با تأمین می شود. پشت بام پانل های خورشیدی، که با هم خواهد به 4000 تن CO صرفه جویی تا 2 سال است. برای کمک به حفظ منابع طبیعی ، این کارخانه مجدداً از فاضلاب تصفیه شده استفاده می کند و یک حوضه جمع آوری آب باران را شامل می شود. همچنین بسیار کارآمد است و دارای پمپ های حرارتی ، سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند و سیستم روشنایی LED هوشمند است. مفهوم پایداری کل شفلر همچنین شامل مناطق طبیعی در فضای باز در محل و حوضچه ای ارگانیک برای افزایش تنوع زیستی محلی است.

منبع: شفلر

شفلر موتورهای برقی را کارآمدتر و پایدارتر می کند