اخبار و مقالات

برنامه اتحادیه اروپا برای کاهش 55 درصدی انتشار کربن تا سال 2030

مدیر عامل شرکت Cross-Industry از برنامه اتحادیه اروپا برای کاهش 55 درصدی انتشار کربن تا سال 2030 پشتیبانی می کند

12 رهبر تجارت در پاریس گرد هم می آیند تا در مورد راه های حمایت بیشتر از قرارداد سبز اتحادیه اروپا بحث کنند

7 جولای 2021

در حالی که کمیسیون اتحادیه اروپا برای ارائه بسته قانونی خود Fit for 55 آماده می شود ، اتحادیه مدیرعامل اروپا توصیه های سیاستی را برای حمایت از فشار پیشروانه و بلند پروازانه برای دستیابی به بی طرفی آب و هوا ارائه داده است. اتحاد پس از نشست امروز خود در پاریس اعلام کرد ، مقابله با تغییرات آب و هوایی نیاز به همکاری قوی بین بخش دولتی و صنعت دارد. اتحاد از بررسی مهمترین ابزارهای نظارتی اتحادیه اروپا ، به ویژه یارانه برای فناوری های دارای انتشار CO 2 بالا استقبال می کند. پیشنهادات مدیران عامل شامل ارسال سیگنال قوی قیمت گذاری کربن ، تسریع اقدامات برای دفع کربن سازی تحرک و حمل و نقل ، ساختمانها و سیستم های انرژی ، تسریع در نوسازی بخشهای اصلی صنعت در اتحادیه اروپا است.

“من بسیار خوشحالم که امروز توانسته ام با شرکت هایی که راه حل هایی برای اجرای معامله سبز ، کربن سازی اقتصاد ، انتقال سبز و بهره وری انرژی ارائه می دهند ، تبادل نظر کنم. در حالی که کمیسیون اروپا آماده ارائه بسته انرژی و آب و هوا “مناسب برای 55″ با اقدامات کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 55٪ در سال 2030 و دستیابی به خنثی سازی کربن در سال 2050 است ، بسیج بازیگران صنعتی و اقتصادی برای دستیابی به آب و هوای ما ضروری است. اهداف با هم ” کلمنت بون ، وزیر امور خارجه امور اروپا در دولت فرانسه گفت.

دکتر هربرت دیس ، مدیر عامل گروه فولکس واگن : «تغییرات آب و هوایی بزرگترین چالش ما طی سالها و دهه های آینده باقی خواهد ماند. اتحادیه مدیرعامل از اهداف کمیسیون کمیسیون اتحادیه اروپا به طور کامل پشتیبانی می کند ، که هیچ گزینه دیگری برای آن وجود ندارد. اکنون وقت آن است که بحث های سیاسی را به سمت انجام آن سوق دهیم. در اقدامی بی سابقه ، مدیر عامل اتحاد با شرکت های پیشرو در صنعت خود از سراسر اروپا خواستار سیگنال قیمت گذاری کربن است که تمام انتشارات موجود در صنایع و کشورها را پوشش دهد. “

به عنوان یکی از ابزارهای اصلی ، اعضای اتحاد یک سیگنال قوی قیمت کربن را برای دستیابی به اهداف آب و هوایی اتحادیه اروپا پیشنهاد دادند. کربن باید در کل اقتصاد قیمت داشته باشد. اتحاد همچنین خواستار بهبود سیستم تجارت آلاینده های اتحادیه اروپا (برای صنایع سنگین و سنگین) و اجرای سیستم های خاص کلاهبرداری و تجاری خاص برای بخش های تحرک ، حمل و نقل و ساختمانها شد. سیستم های خاص بخش می توانند از سال 2030 به هم نزدیک شوند. پیشنهاد دیگر مربوط به سیستم قیمت گذاری کربن در اروپا است که شامل اقدامات دستیابی همزمان به تعادل اجتماعی و کاهش انتشار است.

کربن زدایی از تحرک ، حمل و نقل و ساختمان ها عمده ترین چالش ها خواهد بود. برای بخش حمل و نقل و تحرک ، ثابت شده است که تحرک الکتریکی برای اتومبیل های سواری ، وسایل نقلیه سبک و وسایل نقلیه سنگین کارآمدترین فناوری از نظر مصرف انرژی و کاهش انتشار است. اعضای اتحاد مدیرعامل برای تقویت کل اکوسیستم در مورد تحرک الکتریکی ، پروژه های بخشی را برای افزایش تولید باتری و ایجاد زیرساخت شارژ در سراسر اروپا آغاز کرده اند. توجه خود را به موج نوسازی ساختمان های کمیسیون اتحادیه اروپا ، اتحاد از اهداف نوسازی بلند پروازانه (حداقل 3 pa در سال) برای تسریع در تبدیل سهام موجود در ساختمان پشتیبانی می کند. ساختمانها باید از نظر بهره وری انرژی ، تجدیدپذیرها و مواد پایدار دارای استانداردهای بالاتری باشند. اتحاد همچنین خواستار جایگزینی سریع سیستم های گرمایش با سوخت های فسیلی با استفاده از پمپ های حرارتی برقی ، گرمایش منطقه ای و راه حل های دیجیتالی است. مدیران عامل متعهد به استفاده از این توصیه در ساختمانهای شرکتهای خود هستند.

اهداف اقلیمی اروپا به تجمع سریع تولید انرژی تجدیدپذیر و برق مستقیم تحرک ، حمل و نقل و گرمایش / تهویه مطبوع ساختمان نیاز دارد. Alliance CEO در حال کار بر روی پروژه ای برای ادغام سیستم های قدرت ، به ویژه شبکه ها ، به منظور ایجاد یک سیستم مبتنی بر منابع تجدیدپذیر و راه حل های انعطاف پذیر است.

اتحادیه مدیرعامل اتحادیه برای بازیابی ، اصلاح و انعطاف پذیری در اروپا در سال 2020 و در پس زمینه همه گیری Covid-19 و معامله تاریخی سبز اروپا تشکیل شد. هدف مشترک این اتحاد این است که ضمن باز کردن قفل سرمایه گذاری ها ، دامن زدن به نوآوری ها در فناوری های جدید و ایجاد مشاغل ضد آینده ، اتحادیه اروپا را به منطقه پیشرو در جهان برای حفاظت از آب و هوا تبدیل کند.

این اعضا خود را به عنوان “مخزن اقدام” در نظر می گیرند و با هم در پروژه های پان اروپایی بین بخشی در مقیاس کار می کنند: زیرساخت شارژ بین اتحادیه اروپا برای کامیون های سنگین ، ادغام سیستم های قدرت اتحادیه اروپا (به ویژه شبکه ها) ، ردیابی دیجیتال اثر کربن ، ساختمان های پایدار و سالم برای آینده کار و زندگی ، اتوبوس های الکترونیکی برای اروپا ، زنجیره های ارزش هیدروژن سبز و توسعه سریع تولید باتری. پروژه های دیگری در حال آماده سازی است ، از جمله پروژه ای شامل فولاد کم کربن. مدیران عامل اولین نتایج ملموس خود را ارائه می دهند و در اجلاس تعیین شده برای پاییز 2021 با نمایندگان سطح بالا اتحادیه اروپا در مورد نحوه اجرا بحث می کنند.

این اتحادیه 12 مدیر ارشد صنعت انرژی ، حمل و نقل و فناوری را گرد هم آورده است: بیورن روزنگرن (ABB) ، تیری وانلانکر (AkzoNobel) ، فرانچسکو استاراس (ENEL) ، لئونارد بیرنباوم (E.ON) ، برج ایکولم (اریکسون) ، هنریک هنریکسون (H2GreenSteel) ، ایگناسیو گالان (Iberdrola) ، فرانس ون هوتن (فیلیپس) ، Christian Klein (SAP) ، Christian Levin (اسکانیا) ، Jean-Pascale Tricoire (اشنایدر الکتریک) و هربرت Diess (فولکس واگن). McKinsey & Company به عنوان یک دانشمند برای Alliance CEO همکاری می کند و تحقیقات و داده های بیشتری را ارائه می دهد.

ورود خودروساز لوکس جنسیس به اروپا