اخبار و مقالات

گالری برند نیسان کراسینگ مجازی می شود

گالری برند نیسان کراسینگ مجازی می شود

نیسان گالری Nissan Crossing خود را در واقعیت مجازی راه اندازی کرده است و راه جدیدی برای برقراری ارتباط در متاورس ایجاد کرده است.

5 نوامبر 2021

نیسان کراسینگ، در منطقه گینزا توکیو، یک گالری تجربه برند است که در آن بازدیدکنندگان می توانند درک درستی از چشم انداز حرکت هوشمند نیسان پیدا کنند و تجربه کنند که رانندگی در آینده چگونه خواهد بود.

اکنون نیسان کراسینگ در واقعیت مجازی خیره کننده بازسازی شده است و کراس اوور الکتریکی کاملاً جدید آریا را به نمایش می گذارد. گالری مجازی را می‌توانید با نام «NISSAN CROSSING»* در پلتفرم اجتماعی VR VRChat در دسته «جهان‌ها» پیدا کنید.

مکان VR ابزار جدیدی برای ارتباطات دیجیتالی ارائه می دهد و محتوا و تجربیات مختلفی از جمله اطلاعیه ها و جلسات توجیهی جدید را ارائه می دهد. تور افتتاحیه تا پایان سال برگزار خواهد شد تا خطرات تغییرات آب و هوایی و اینکه آینده با وسایل نقلیه الکتریکی چگونه به نظر می رسد برجسته شود.

توسعه گالری مجازی به لطف حمایت سازندگان برجسته VR امکان پذیر شد. به عنوان عضوی از جامعه واقعیت مجازی، نیسان به حمایت از سازندگان ادامه خواهد داد و قصد دارد در رویکردهای توسعه جدید که فراتر از واقعیت است، پیشتاز باشد.

*تنظیم آزمایشگاه‌های انجمن باید فعال باشد.

منبع: نیسان

نیسان خودروی کوچک الکتریکی خود را در اوایل سال مالی 2022 در ژاپن راه اندازی می کند