اخبار و مقالات

وسایل نقلیه جدیدتر تویوتا ، لکسوس برای دریافت خدمات پارکوپدیا

وسایل نقلیه جدیدتر تویوتا ، لکسوس برای دریافت خدمات پارکوپدیا

سرویس در سال 2018 و وسایل نقلیه جدیدتر تویوتا در دسترس خواهد بود.

08 ژوئن 2021

پارکوپدیا

پارکینگ و خدمات پرداخت پارکوپدیا هم اکنون در آمریکای شمالی در اختیار خودروهای تجاری تویوتا و لکسوس قرار خواهد گرفت.

تویوتا آمریکای شمالی روز سه شنبه در بیانیه ای گفت ، پارک جدید با خدمات Parkopedia مکان یابی ، رزرو و پرداخت هزینه پارکینگ خارج از خیابان در سال 2018 یا خودروهای جدیدتر Toyota و Lexus را پوشش می دهد.

این برنامه در برنامه های هوشمند تویوتا و لکسوس و سیستم های سرگرمی و سرگرمی خودرو ادغام شده و از طریق فروشگاه های برنامه های اپل و گوگل پلی قابل بارگیری است.
خبرنامه گزارش تحرک: برای خبرنامه پنجشنبه بعد از ظهر Mobility Report ، فروشگاه یک طرفه خود برای جدیدترین تحولات در تقاطع حمل و نقل و فناوری ثبت نام کنید.
آدرس ایمیل

چندین سرویس خودروسازی مانند آئودی ، بی ام و ، فورد ، جنرال موتورز ، هیوندای ، کیا ، جگوار لندرور ، مرسدس بنز ، پژو و فولکس از خدمات پارکوپدیا استفاده می کنند.

هانس پوووگل ، مدیر ارشد Parkopedia ، گفت: “رانندگان می خواهند یک راه حل دیجیتال پایان به پایان برای پارکینگ داشته باشند که تجربه را در هر کجا ممکن یکپارچه و ساده کند.”

تویوتا از پلتفرم پرداخت Parkopedia برای پرداخت با پرداخت در سراسر ارائه دهندگان عمده پارکینگ از جمله 60،000 مکان خارج از خیابان و بیش از 6،000 مکان قابل رزرو در ایالات متحده استفاده خواهد کرد

در صورت نیاز رانندگان به رزرو ، بازپرداخت یا سایر مشکلات ، پشتیبانی از مشتری توسط Parkopedia در برنامه ارائه می شود.

تویوتا بزرگترین فروشنده خودرو در ۲۰۲۰ شد